Oznámenie 44277 - WYS

Obsah

44277 - WYS
Vestník č. 221/2021 - 29.09.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Revúca
IČO: 00328693
Námestie slobody 13/17 , 05080 Revúca
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Telefón: +421 903520052
Fax: +421 58582812011
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ezakazky.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434430
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): www.ezakazky.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zimná údržba miestnych komunikácií v meste Revúca a m. č. Revúčka na obdobie 2021 -2022
Referenčné číslo: 54/ME/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
90630000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Zimná údržba miestnych komunikácií v meste Revúca a m. č. Revúčka na obdobie 2021 -2022:
Organizačná a technická príprava zimnej údržby a jej samotný výkon sú zabezpečované v zmysle zákona č. 135/1961 o pozemných komunikáciách (cestný zákon) v znení neskorších predpisov a technických podmienok TP 08/2013 Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR, Sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií
a) pluhovanie plôch (miestne komunikácie, chodníky, parkoviská),
b) odhŕňanie snehu,
c) nakladanie a odvoz snehu,
d) posyp komunikácií a to: chemický a inertný tak, aby bola zabezpečená ich bezpečná schodnosť a zjazdnosť
e) včasný a operatívny zásah v prípade náhleho zhoršenia počasia,
f) zabezpečenie nepretržitého dispečingu počas celej doby platnosti zmluvy
g) zabezpečenie pristavenia vozidiel a mechanizmov v rozsahu na dosiahnutie účelu tejto zmluvy
h) zabezpečenie odstránenia závad mechanizmov v rozsahu na dosiahnutie účelu tejto zmluvy
i) školený obslužný personál v rozsahu na dosiahnutie účelu tejto zmluvy
j) zabezpečenie pohotovosti v súlade so zákonom
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
188 500,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90620000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestne komunikácie v meste Revúca a m. č. Revúčka
II.2.4) Opis obstarávania
Povinnosti dispečingu:
1.Pri nástupe do zmeny je povinný informovať sa u pracovníkov odovzdávajúcich službu o situácii v zjazdnosti na zverených komunikáciách a o vývoji počasia a prognóze na nasledujúce obdobie. Ďalej je povinný oboznámiť sa s úlohami, ktoré je potrebné
zabezpečovať v rámci predchádzajúcich pokynov a inštrukciami uloženými kompetentnými osobami. Oboznámiť sa s priebehom predchádzajúcej služby zo záznamov v knihe dispečera najmä na informácie, pokyny, inštrukcie ako aj upozornenia týkajúce sa počasia, mimoriadnych udalostí, dopravných nehôd, výstrah o zmene počasia vrátane informácií od občanov.
2.Zodpovedá za operatívnosť, rýchlosť a efektívnosť nasadenia a presune
síl a prostriedkov, zároveň koordinuje súčinnosť dispečerskej služby medzi jednotlivými subjektmi podieľajúcimi sa na vlastnom výkone zimnej údržby v meste Revúca, pri zabezpečovaní zjazdnosti komunikácií a schodnosti chodníkov v súlade s operačným plánom zimnej údržby.
3.Pravidelne sleduje vývoj a prognózu vývoja poveternostných podmienok hlavne prognózy a predpovede Slovenského hydrometeorologického ústavu, v rozhlase a televízií. O vývoji nebezpečných poveternostných javov (výstrah), bezodkladne informuje svojich nadriadených.
4.Na základe požiadavky vyšetrujúceho orgánu dopravnej polície sa zúčastňuje pri dokumentovaní dopravných nehôd, pričom výsledok vyšetrovania dopravnej nehody oznámi objednávateľovi a predpísaným spôsobom zaznamená v denníku zimnej údržby.
5.Spracováva hlásenie o stave zjazdnosti ciest - spravodajská služba, ktorú vykonáva nepretržite v období od začiatku až do ukončenia zimnej údržby, v dennej aj nočnej dobe, ako aj v dňoch pracovného pokoja a cez štátne sviatky.
6.Zaznamenáva všetky hlásenia, meškanie a vynechanie spojov MHD
zapríčinené nezjazdnosťou komunikácií v meste Revúca, ako aj všetky ďalšie zistenia, informácie, pripomienky, požiadavky, sťažnosti a iné skutočnosti podľa zásad pre vedenie denníka zimnej údržby a tieto problémy a nedostatky operatívne podľa
dôležitosti rieši.
7.Počas služby je nepretržite dosiahnuteľný rádiostanicou, telefónom alebo mobilným telefónom.
8.Kontroluje stav zásob na skládke posypového materiálu.
9.Podľa skutočných poveternostných podmienok, alebo na základe zisteného stavu komunikácií a chodníkov vykonanou kontrolnou činnosťou nariaďuje vyslanie mechanizmov a posádok na zabezpečenie zjazdnosti podľa operačného plánu zimnej údržby.

Pohotovosť
1.Začiatok a koniec zimnej pohotovosti pracovníkov zimnej údržby stanovuje dispečing minimálne 24 hodín vopred písomne. Zimná pohotovosť pracovníkov sa vyhlasuje a odvoláva v závislosti na aktuálnej predpovedi počasia. Objednávateľ si vyhradzuje právo prerušiť zimnú pohotovosť pracovníkov.
2.Na riadne zvládnutie zimnej údržby musí mať poskytovateľ v pohotovosti zodpovedajúce kapacity techniky/mechanizmov a pracovníkov. V prípade predpokladu nepriaznivého počasia si objednávateľ môže u poskytovateľa najneskôr mesiac pred vyhlásením zimnej pohotovosti a najneskôr mesiac po ukončení zimnej pohotovosti vopred rezervovať 50 % kapacity mechanizmov a pracovníkov, ktoré sú nevyhnutné k riadnemu výkonu zimnej údržby podľa tejto zmluvy; poskytovateľ zabezpečí rezerváciu do 24 hodín od doručenia požiadavky na rezerváciu.
3.Nariadená pohotovosť trvá 24 hodín denne, 7 dní v týždni (ďalej len 24/7). Pohotovosť je prerušená v prípade vykonávania zimnej údržby a v prípade vyslania poskytovateľa do výkonu zimnej údržby. Poskytovateľ má nárok na úhradu nákladov zvlášť za pohotovosť, zvlášť za výkon zimnej údržby a zvlášť za presun do výkonu zimnej údržby.
4.Poskytovateľ je povinný plniť predmet zmluvy za rovnakých cenových podmienok bez ohľadu na dni pracovného voľna, pokoja alebo štátnych sviatkov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
188 500,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Dátum začatia: 01.11.2021
Dátum ukončenia: 31.03.2022
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: OSOBNÉ POSTAVENIE
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO.
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe- výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu- doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace
V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. c) dochádza k jej rozšíreniu kde k daňovým nedoplatkom voči daňovému úradu pribudnú aj evidované daňové nedoplatky voči colnému úradu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje túto podmienku účasti doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace.
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým čestným vyhlásením,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Podrobnosti sa nachádzaj/ v súťažných podkladoch
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: EKONOMICKÉ A FINANČNÉ POSTAVENIE

Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Vyjadrenie banky musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania. Z vyjadrenia banky, alebo pobočky zahraničnej banky musí vyplývať, že uchádzač za obdobie posledných troch rokov ku dňu vystavenia vyjadrenia banky v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, nebol v nepovolenom debete a peňažné prostriedky na jeho účte neboli predmetom exekúcie. Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk ako sken originálneho vyhotovenia alebo úradne osvedčenej kópie tohto dokumentu.
Ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, uchádzač predloží bankovú informáciu vo vyššie uvedenom rozsahu od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené bankové účty v iných bankách než v tých, ktorých vyjadrenie predložil. Doklad musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Vyjadrenie banky musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania. Z vyjadrenia banky, alebo pobočky zahraničnej banky musí vyplývať, že uchádzač za obdobie posledných troch rokov ku dňu vystavenia vyjadrenia banky v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, nebol v nepovolenom debete a peňažné prostriedky na jeho účte neboli predmetom exekúcie. Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk ako sken originálneho vyhotovenia alebo úradne osvedčenej kópie tohto dokumentu.
Ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, uchádzač predloží bankovú informáciu vo vyššie uvedenom rozsahu od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené bankové účty v iných bankách než v tých, ktorých vyjadrenie predložil. Doklad musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch.
Splnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 1 možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom alebo Čestným vyjadrením. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom alebo Čestným vyhlásením predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Uchádzač alebo záujemca môže v súlade s § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov doklady preukazujú v zmysle § 37 zákona o verejnom obstaráva
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.10.2021 09:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.10.2021 10:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutočni dňa 20.10.2021 o 10:00 hod. prostredníctvom elektronického nástroja www.ezakazky.sk. Otváranie ponúk bude uskutočnené podľa § 52 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s právnym poriadkom platným v Slovenskej republike. Otváranie ponúk je verejné.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk bude prítomná komisia verejného obstarávateľa a verejný obstarávateľ umožnil elektronickú účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať
spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . obmedzenia.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov
uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk .
Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk .
Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického
komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa
súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého
zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob
komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných
podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne
elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného
obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári
do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie.
Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch.
Zábezpeka sa nevyžaduje. Vyhodnotenie reverz.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.09.2021

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité