ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo:
00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS:
SK010
Slovensko
Kontaktná osoba:
Mgr. Mária Janošovová
Telefón:
+421 259356342
Email:
maria.janosovova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6563
Hlavná adresa(URL):
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/13637/summary
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433825
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/13637/summary
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Regionálny alebo miestny orgán
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Klimatizácia administratívnych priestorov v budove Nová radnica
Referenčné číslo: MAGS OVO 60308/2021
II.1.2)
Hlavný kód CPV
42512000-8
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie klimatizovania administratívnej budovy Nová radnica: 2NP TRAKT A, 3NP TRAKT B, 4NP TRAKT B, 5NP TRAKT A, 5NP TRAKT B podľa vypracovanej projektovej štúdie, demontáž a ekologická likvidácia pôvodného klimatizačného systému na 5NP, vykonanie sezónnych profylaktických prehliadok počas 24 mesiacov od odovzdania, vypracovanie a odovzdanie realizačnej dokumentácie predmetu zákazky. Podrobné informácie o predmete zákazky sa nachádzajú v súťažných podkladoch a jej jednotlivých prílohách, ktoré sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/13637/summary
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
269 081,30
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
45331220-4
45310000-3
45300000-0
45111300-1
45255400-3
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nová radnica, Primaciálne nám. 1, 814 99 Bratislava.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Zabezpečenie klimatizovania administratívnej budovy Nová radnica - 2NP TRAKT A, 3NP TRAKT B, 4NP TRAKT B, 5NP TRAKT A, 5NP TRAKT B podľa vypracovanej projektovej štúdie spolu s novou elektroinštaláciu a k nej potrebné stavebné práce, vybudovanie sadrokartónových predstien a kastlíkov, pomocné stavebné práce, demontáž a ekologická likvidácia pôvodného klimatizačného systému umiesteného na 5NP v počte 29 kusov vnútorných a vonkajších jednotiek, vykonanie všetkých sezónnych profylaktických prehliadok počas 24 mesiacov od odovzdania. Súčasťou plnenia je aj vypracovanie a odovzdanie realizačnej dokumentácie predmetu zákazky. Podrobné informácie o predmete zákazky sa nachádzajú v súťažných podkladoch a jej jednotlivých prílohách, ktoré sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/13637/summary
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria kvality
Názov: Lehota dodania
Relatívna váha: 20
Cena
Relatívna váha: 80
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe - uchádzač preukáže doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace; b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace; c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace; d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukáže doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace; e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - uchádzač preukáže doloženým: 1. dokladom o oprávnení na realizáciu predmetu zákazky, 2. platným certifikátom o odbornej spôsobilosti na nakladanie s fluórovanými skleníkovými plynmi, min. kategórie I., vydaného Certifikačným orgánom pre chladiacu a klimatizačnú techniku alebo predložením ekvivalentného dokladu vydávaného príslušným certifikačným orgánom v štáte jeho sídla alebo miesta podnikania; Predložením dokladu požadovaného podľa písm. e) bod 2. uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť pri nakladaní s chladiacimi médiami (F plynmi) v zmysle zákona č. 286/2009 Z. z. o fluórovaných skleníkových plynoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 321/2012 Z. z. o ochrane ozónovej vrstvy Zeme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v nadväznosti na Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 517/2014 o fluórovaných skleníkových plynoch a Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 1005/2009 o látkach, ktoré poškodzujú ozónovú vrstvu. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým Čestným vyhlásením; g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktorú dokáže verejný obstarávateľ preukázať; h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. Z dôvodu obmedzeného počtu znakov v tomto oddiele oznámenia sa pokračovanie požiadaviek týkajúce sa osobného postavenia nachádzajú v odd. VI.3) "Doplňujúce informácie" tohto oznámenia.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Nepožaduje sa.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. .
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
1. Uchádzač predloženým zoznamom preukáže, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval aspoň 2 (dve) zákazky, predmetom ktorých bolo dodanie, montáž a servis klimatizačného systému zloženého min. z 1 (jednej) vonkajšej a min. 10 (desať) vnútorných klimatizačných jednotiek. 2. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačovi predložiť zoznam dodávok tovaru obsahujúci údaje, z ktorých bude možné overiť splnenie tejto podmienky účasti min. v rozsahu: názov zákazky, jej predmet, hodnota, dátum jej realizácie, kontaktné údaje na odberateľa (e-mail a telefón). 3. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa na účely vyhodnotenia splnenia tejto podmienky účasti považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k Úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 4. Zmluvná cena zákaziek bude vyjadrená v EUR (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom Európskej centrálnej banky/ECB platným ku dňu podpisu predmetnej zmluvy o dodaní tovaru, t. j. s uvedením tohto dátumu). 5. Uchádzač môže v súlade s § 34 ods. 3 ZVO na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. 6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa splnenia podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.11.2021 09:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.11.2021 10:00
Miesto:
Otváranie ponúk sa uskutoční v priestoroch zasadacej miestnosti č. 19 magistrátu Hlavného mesta SR Bratislavy, Primaciálne nám. 1, 811 01 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Otváranie ponúk bude sprístupnené podľa § 52 ods. 2 ZVO pre všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní osobám, ktoré preukážu, že sú oprávneným zástupcom uchádzača (napr. prostredníctvom plnomocenstva).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať:
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Pokračovanie textu znenia požiadaviek týkajúce sa osobného postavenia podľa odd. III.1.1) tohto oznámenia: Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa splnenia podmienok účasti osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Uchádzač môže vo verejnom obstarávaní preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia Zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 ZVO. Verejný obstarávateľ disponuje prístupom do informačného systému oversi.gov.sk. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. b) a písm. c) ZVO, nakoľko si ich vie verejný obstarávateľ overiť. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk, možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu. 2."ZVO" za rozumie zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 3. Predmetom zákazky je zákazka na dodanie tovaru, poskytnutie služby a uskutočnenie stavebných prác. Jedná sa o zmiešanú zákazku podľa § 30 ods. 1 ZVO, pričom s ohľadom na účel plnenia zmluvy je hlavným predmetom zákazky dodanie tovaru. 4. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Predmetom zákazky je zabezpečenie chladenia vybraných priestorov budovy Novej radnice verejného obstarávateľa, a to na základe systému chladenia podľa príslušnej projektovej dokumentácie, vrátane pravidelného servisu a údržby. Realizácia predmetu zákazky si bude vyžadovať potrebné stavebné úpravy, elektroinštalačné práce a osadenie vzájomne prepojených vonkajších a vnútorných jednotiek klimatizačných zariadení s požadovaným chladiacim a vykurovacím výkonom. Predmet zákazky tak bude tvoriť jeden funkčný celok, ktorý nie je možné rozdeliť na časti, inak by bol zmarený účel plnenia zmluvy. Rozdelenie zákazky by sa negatívne premietlo v hospodárnosti a efektívnosti obstarávania. S prihliadnutím na vecné, funkčné aj časové väzby charakteru predmetu zákazky, by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné a nehospodárne. Nerozdelenie predmetu zákazky na časti je opodstatnené a odôvodnené a nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania. 5. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky. Z dôvodu prebiehajúcej rekonštrukcie sociálnych zariadení v objekte Novej radnice, bolo vertikálne potrubie systému CH2 premiestnené. Vzhľadom na uvedené verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonanie obhliadky. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ bude povinný mať počas trvania zmluvy na daný predmet zákazky uzatvorenú poistnú zmluvu týkajúcu sa poistenia zodpovednosti za škodu s minimálnou poistnou sumou vo výške 100 000,- EUR (slovom: stotisíc eur). Úspešný uchádzač bude povinný predložiť k nahliadnutiu verejnému obstarávateľovi pri podpise zmluvy kópiu potvrdenia o uzatvorení poistnej zmluvy vydaného poisťovňou, ktoré nebude staršie ako 30 dní. Rovnako bude úspešný uchádzač povinný na požiadanie verejného obstarávateľa preukázať platnosť poistnej zmluvy potvrdením vydaným poisťovňou, ktoré nebude staršie ako 30 dní. 8. V zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO obstarávateľ vylúči z tohto verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií bude mať dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje výhradne prostredníctvom informačného systému Josephine na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/13637/summary
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31797903
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.09.2021