Oznámenie 52675 - MST

Obsah

52675 - MST
Vestník č. 252/2021 - 03.11.2021

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Martin Ďurech
Telefón: +421 259722368
Email: martin.durech@nrsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435107
Hlavná adresa(URL): https://www.nrsr.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435107
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/435107
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka zemného plynu.
Referenčné číslo: k CRD - 2116/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
09123000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie nákupu a dodávky plynu spolu s distribučnými a prepravnými službami spojenými s nákupom a dodávkou plynu pre odberné miesta Kancelárie NR SR uvedené v opise predmetu zákazky, v čase od 01.01.2022 00:00:00 hodiny do 31.12.2022 24:00:00 hodiny, vrátane prenesenia zodpovednosti za odchýlku na dodávateľa. Dodávka plynu spolu s distribučnými a prepravnými službami musí byť zabezpečená v zmysle zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 250/2021 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach v znení neskorších prepisov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 235 643,42 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
65200000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Odberné miesta verejného obstarávateľa uvedené v príslušných súťažných podkladoch.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie nákupu a dodávky plynu spolu s distribučnými a prepravnými službami spojenými s nákupom a dodávkou plynu pre odberné miesta Kancelárie NR SR uvedené v opise predmetu zákazky, v čase od 01.01.2022 00:00:00 hodiny do 31.12.2022 24:00:00 hodiny, vrátane prenesenia zodpovednosti za odchýlku na dodávateľa. Dodávka plynu spolu s distribučnými a prepravnými službami musí byť zabezpečená v zmysle zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 250/2021 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach v znení neskorších prepisov. Taktiež v zmysle návrhu Zmluvy o združenej dodávke plynu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 235 643,42 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač sa môže zúčastniť verejného obstarávania, len ak spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 152 ods. 1 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. V zmysle ustanovenia § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uvádza, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nepredkladá záujemca doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a), b) c) a e) zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia uchádzača podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) zákona o verejnom obstarávaní. Podľa ustanovenia § 32 ods. 3, druhá veta, ak záujemca nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (t. j. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace), je povinný na účely preukázania podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov sú vymedzené v § 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, podľa ktorého údajmi potrebnými na vyžiadanie výpisu z registra trestov sú:
a) ak ide o fyzickú osobu
1. meno, priezvisko, rodné priezvisko, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, prípadne prezývku osoby, ktorej sa žiadosť týka,
2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia,
3. štátne občianstvo,
4. pohlavie,
5. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov,
b) ak ide o právnickú osobu
1. obchodné meno alebo názov a sídlo právnickej osoby,
2. identifikačné číslo právnickej osoby, ak bolo pridelené,
3. označenie registra, v ktorom je právnická osoba zapísaná.
Údaje podľa druhej vety § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, poskytovať službu preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v origináloch alebo v úradne osvedčených fotokópiách dokladov.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača v plnom rozsahu za účelom uzavretia zmluvy so spôsobilým a spoľahlivým hospodárskym subjektom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.12.2021 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2021
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.12.2021 10:30
Miesto: Kancelária Národnej rady SR
Župné námestie 12
811 03 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti:
Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní zvážil vhodnosť rozdelenia zákazky na časti, pričom na základe relevantných dôvodov verejný obstarávateľ zákazku na časti nedelí. Zabezpečenie nákupu a dodávky, prepravy, distribúcie a skladovania plynu z logických, vecných a ekonomických dôvodov nie je možné rozdeliť. Súčasná situácia na relevantnom trhu s danou komoditou spôsobuje toho času verejnému obstarávateľovi zvýšené finančné náklady a zabezpečenie dodávky plynu pre potreby verejného obstarávateľom jedným stabilným dodávateľom je nevyhnutnou podmienkou pre zachovanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti verejného obstarávateľa.

Komunikácia sa uskutočňuje elektronickou podobou prostredníctvom systému EVO - https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/435107

Plynutie zákonných lehôt v elektronickej komunikácii je odo dňa odoslania/doručenia správy (doručenie nastáva v okamihu odoslania).

Uchádzač predloží ponuku elektronicky prostredníctvom systému EVO.

Celková cena predmetu zákazky pozostáva z nasledovných položiek:
a)Cena za dodávku zemného plynu, ktorá sa stanoví ako pevná jednotarifná cena. Pri výpočte uchádzač vychádza z predpokladaného množstva uvedeného v časti Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Do ceny za dodávaný zemný plyn uchádzač započíta samotnú cenu za dodávku zemného plynu, cenu za prevzatie zodpovednosti za odchýlku a akékoľvek iné súvisiace platby.;
b)Cena za služby súvisiace s distribúciou ide o cenu za distribúciu zemného plynu vrátane všetkých služieb súvisiacich s distribúciou, ktorá je určená v zmysle Rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví.;
c)Cena za služby súvisiace s prepravou - ide o cenu za prepravu zemného plynu vrátane všetkých služieb súvisiacich s prepravou, ktorá je určená v zmysle Rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví, ktorým sa spoločnosti Eustream, a.s., ako prevádzkovateľovi prepravnej siete, určujú tarify za prístup do prepravnej siete a prepravu plynu v závislosti od DMM.;
d)Spotrebná daň bude účtovaná podľa aktuálnej sadzby pre príslušný rok.;
e)DPH daň z pridanej hodnoty podľa aktuálnej sadzby.

Verejný obstarávate určil požiadavky na predmet zákazky. Doklady preukazujúce splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky: Uchádzač je povinný v ponuke predložiť:
a)platné povolenie na podnikanie v plynárenskom priemysle/v plynárenstve - dodávka plynu, ktoré ho oprávňuje podnikať v oblasti dodávky plynu na území Slovenskej republiky podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov;
b)platný doklad, že uchádzač je subjektom zúčtovania odchýlky účastníka trhu v zmysle zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.;
c)čestné vyhlásenie o uzatvorení rámcovej distribučnej zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárenstve, s uvedením jej čísla a dátumu uzatvorenia.

Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. superreverz.

Po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.

Verejný obstarávateľ v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní stanovil na vyhodnotenie ponúk nasledovné kritérium: Najnižšia cena za dodávku 1 MWh zemného plynu v EUR bez distribúcie, bez prepravy, bez spotrebnej dane a bez dane z pridanej hodnoty. Podrobne v príslušných súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.10.2021

Redakčné opravy

57688 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 278/2021
V oznámení 52675-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Námestie Alexandra Dubčeka 1, 812 80 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 252/2021 zo dňa 03.11.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk, Miesto: Namiesto: Kancelária Národnej rady SR Župné námestie 12 811 03 Bratislava Má byť: Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Virtuálne prostredie Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 v zmysle otvárania ponúk využitím funkcionality On-line sprístupnenie ponúk. www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/435107 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk, Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Namiesto: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Má byť: Verejný obstarávateľ neumožňuje osobnú účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. V súvislosti so šírením vírusu COVID-19 a na to nadväzujúceho vyhlásenia núdzového stavu a prijatia opatrení týkajúcich sa najmä zákazu, resp. obmedzenia návštev a pohybu v jednotlivých budovách verejného obstarávateľa (interné akty riadenia) je otváranie ponúk zabezpečené výlučne prostredníctvom využitia funkcionality On-line sprístupnenie ponúk uchádzačom, ktorú umožňuje a poskytuje IS EVO. Otváranie ponúk prostredníctvom využitia funkcionality On-line sprístupnenie ponúk je založené na automatickom generovaní (vytvorení) a odoslaní zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a taktiež všetkým členom komisie. Táto automaticky generovaná (vytvorená) a následne odoslaná zápisnica obsahuje náležitosti v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, tzn. obchodné mená alebo názvy, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytov všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: 16.1. Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Virtuálne prostredie Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 v zmysle otvárania ponúk využitím funkcionality On-line sprístupnenie ponúk. www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/435107 16.2. Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 03.12.2021 o 10,30 hod. miestneho času. 16.3. Verejný obstarávateľ neumožňuje osobnú účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. V súvislosti so šírením vírusu COVID-19 a na to nadväzujúceho vyhlásenia núdzového stavu a prijatia opatrení týkajúcich sa najmä zákazu, resp. obmedzenia návštev a pohybu v jednotlivých budovách verejného obstarávateľa (interné akty riadenia) je otváranie ponúk zabezpečené výlučne prostredníctvom využitia funkcionality On-line sprístupnenie ponúk uchádzačom, ktorú umožňuje a poskytuje IS EVO. 16.4.Otváranie ponúk prostredníctvom využitia funkcionality On-line sprístupnenie ponúk je založené na automatickom generovaní (vytvorení) a odoslaní zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a taktiež všetkým členom komisie. Táto automaticky generovaná (vytvorená) a následne odoslaná zápisnica obsahuje náležitosti v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, tzn. obchodné mená alebo názvy, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytov všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom. Pre odstránenie akýchkoľvek pochybností platí, že: 1.) Lehota na predkladanie ponúk dňa 03.12.2021 o 09:00 hod. ostáva zachovaná.; 2.) Lehota na otváranie ponúk dňa 03.12.2021 o 10:30 hod. ostáva zachovaná.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité