Oznámenie 52677 - MST

Obsah

52677 - MST
Vestník č. 252/2021 - 03.11.2021

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Martina Čaplová
Telefón: +421 259722363
Email: martina.caplova@nrsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.nrsr.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434909
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/434909
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka elektrickej energie
Referenčné číslo: 2049/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
09310000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie a zabezpečenie distribúcie elektriny a ostatných s tým spojených distribučných služieb pre odberné miesta verejného obstarávateľa v čase od 01.01.2022 00:00:00 hodiny do 31.12.2022 24:00:00 hodiny, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 804 903,88 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
65300000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nám. Alexandra Dubčeka 1, 812 80 Bratislava, Župné nám. 12, 811 03 Bratislava, Gorazdova 27, 811 04 Bratislava, ÚZ Papiernička, Červený kameň 4, 900 89 Častá, 059 56 Tatranská Javorina
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie a zabezpečenie distribúcie elektriny a ostatných s tým spojených distribučných služieb pre odberné miesta verejného obstarávateľa v čase od 01.01.2022 00:00:00 hodiny do 31.12.2022 24:00:00 hodiny, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač sa môže zúčastniť verejného obstarávania, len ak spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 152 ods. 1 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. V zmysle ustanovenia § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uvádza, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nepredkladá záujemca doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a), b) c) a e) zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia uchádzača podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) zákona o verejnom obstarávaní. Podľa ustanovenia § 32 ods. 3, druhá veta, ak záujemca nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (t. j. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace), je povinný na účely preukázania podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov sú vymedzené v § 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, podľa ktorého údajmi potrebnými na vyžiadanie výpisu z registra trestov sú:
a) ak ide o fyzickú osobu
1. meno, priezvisko, rodné priezvisko, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, prípadne prezývku osoby, ktorej sa žiadosť týka,
2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia,
3. štátne občianstvo,
4. pohlavie,
5. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov,
b) ak ide o právnickú osobu
1. obchodné meno alebo názov a sídlo právnickej osoby,
2. identifikačné číslo právnickej osoby, ak bolo pridelené,
3. označenie registra, v ktorom je právnická osoba zapísaná.
Údaje podľa druhej vety § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, poskytovať službu preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v origináloch alebo v úradne osvedčených fotokópiách dokladov
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.12.2021 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2021
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.12.2021 10:00
Miesto: Kancelária Národnej rady SR
Župné námestie 12, 811 03 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti:Dodávku elektrickej energie z logických, vecných a ekonomických dôvodov nie je možné rozdeliť. Súčasná situácia na relevantnom trhu s danou komoditou spôsobuje toho času verejnému obstarávateľovi zvýšené finančné náklady a zabezpečenie dodávky elektrickej energie pre potreby verejného obstarávateľom jedným stabilným dodávateľom je nevyhnutnou podmienkou pre zachovanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti verejného obstarávateľa.
Komunikácia sa uskutočňuje elektronickou podobou prostredníctvom systému EVO.Plynutie zákonných lehôt v elektronickej komunikácii je odo dňa odoslania/doručenia správy (doručenie nastáva v okamihu odoslania).Uchádzač predloží ponuku elektronicky prostredníctvom systému EVO.
Celková cena predmetu zákazky pozostáva z nasledovných položiek:
a)Cena za dodávanú elektrickú energiu, ktorá sa stanoví ako pevná jednotarifná cena. Pri výpočte uchádzač vychádza z predpokladaného množstva uvedeného v prílohe v časti Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Do ceny za dodávanú energiu uchádzač započíta samotnú cenu za dodávku elektrickej energie, cenu za prevzatie zodpovednosti za odchýlku a akékoľvek iné súvisiace platby (napr. mesačná platba za odberné miesto).
b)Cena za služby súvisiace s distribúciou ide o cenu za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa platného Rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví a aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase dodania plnenia, vrátane odvodu do Jadrového fondu.
c)Spotrebná daň bude účtovaná podľa aktuálnej sadzby pre príslušný rok.
d)DPH daň z pridanej hodnoty podľa aktuálnej sadzby.
Uchádzač v návrhu na plnenie kritéria uvedie iba cenu za 1 MWh za dodávanú elektrickú energiu, ktorá musí obsahovať všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodávkou elektrickej energie do odberného miesta vrátane ceny za odchýlku, t.z. navrhovaná maximálna zmluvná cena za 1 MWh musí obsahovať cenu podľa písm. a)......bez ceny za služby súvisiace s distribúciou podľa písm. b), spotrebnej dane podľa písm. c) a dane z pridanej hodnoty podľa bodu d). Cena za služby súvisiace s distribúciou, spotrebná daň a daň z pridanej hodnoty bude uchádzačovi uhrádzaná podľa aktuálnych sadzieb platných pre príslušný rok.
Verejný obstarávateľ určil nasledovné požiadavky na predmet zákazky. Uchádzač je povinný v ponuke predložiť platné povolenie na podnikanie v energetike dodávka elektrickej energie, ktoré ho oprávňuje podnikať v oblasti dodávky elektriny na území Slovenskej republiky podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; platný doklad, že uchádzač je subjektom zúčtovania odchýlky účastníka trhu v zmysle zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; uchádzač predloží platné rozhodnutie o pridelení EIC kódu; čestné vyhlásenie o tom, že má uzatvorenú zmluvu so zúčtovateľnom odchýlok, s uvedením jeho identifikačných a kontaktných údajov, čísla zmluvy a dátum jej uzatvorenia; čestné vyhlásenie o uzatvorení rámcovej distribučnej zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy, s uvedením jej čísla a dátumu uzatvorenia;
Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. superreverz.
Verejný obstarávateľ stanovil jediné kritérium na hodnotenie ponúk a to najnižšiu cenu za 1MWh elektrickej energie, ktorá musí obsahovať všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodávkou elektrickej energie do odberného miesta vrátane ceny za odchýlku. Uchádzač uvedie cenu za 1MWh vyjadrenú v EUR bez ceny za služby súvisiace s distribúciou, bez DPH a bez spotrebnej dane.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.10.2021

Redakčné opravy

57566 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 277/2021
V oznámení 52677-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Námestie Alexandra Dubčeka 1, 812 80 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 252/2021 zo dňa 03.11.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky otvárania ponúk Namiesto: Dátum a čas: 03.12.2021 10:00 Miesto: Kancelária Národnej rady SR Župné námestie 12, 811 03 Bratislava Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Má byť: Dátum a čas: 03.12.2021 10:00 Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Virtuálne prostredie Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 v zmysle otvárania ponúk využitím funkcionality On-line sprístupnenie ponúk uchádzačom. www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/434909. Verejný obstarávateľ neumožňuje osobnú účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.Otváranie ponúk prostredníctvom využitia funkcionality On-line sprístupnenie ponúk je založené na automatickom generovaní (vytvorení) a odoslaní zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a taktiež všetkým členom komisie. Bližšie informácie v súťažných podkladov. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Vzhľadom ku skutočnosti, že Vláda Slovenskej republiky vyhlásila dňom 25. novembra 2021 na celom území Slovenskej republiky núdzový stav a zároveň obmedzila slobodu pohybu a pobytu z dôvodu mimoriadne nepriaznivej situácie spôsobenej šírením pandémie vírusu COVID-19 na území Slovenskej republiky, a s prihliadnutím na prijatie množstva opatrení týkajúcich sa najmä zákazu a obmedzenia návštev a pohybu v jednotlivých budovách verejného obstarávateľa (interné, normatívne akty riadenia verejného obstarávateľa/kancelárie), ako aj s prihliadnutím na funkcionalitu On-line sprístupnenie ponúk informačného systému EVO, verejný obstarávateľ v nadväznosti na vyššie uvedené, rozhodol o zmene spôsobu otvárania ponúk. Lehota na predkladanie ponúk a lehota na otváranie ponúk zostávajú zachované.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité