Oznámenie 55062 - MSS

Obsah

55062 - MSS
Vestník č. 260/2021 - 08.11.2021

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Lýdia Šebová
Telefón: +421 4844339549
Email: sebova.lydia@slposta.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.posta.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435152
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
https://posta.eranet.sk/#/tenders
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Poštové služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Tlač a výroba poštových cenín a filatelistických produktov
Referenčné číslo: 011/VS/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
79810000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky výroba poštových cenín a filatelistických produktov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky,súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
2 400 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Časť č. 1: Líniová tlač z hĺbky
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79820000-8
79822200-4
79822100-3
79822400-6
79822300-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská pošta, a.s., POFIS a PM, Nám. slobody 27, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Výroba poštových cenín a filatelistických produktov s vysokým stupňom ochrany vrátane ochranných, prevádzkových, bezpečnostných prvkov, dopravy a skladovania na prechodný čas, ako aj vytvorenia tlačových predlôh v prípade potreby obstarávateľa:
A1) príležitostné poštové známky vytlačené líniovou tlačou z hĺbky na fluorescenčnom papieri so spodnou lepivou vrstvou a klasickou perforáciou,
A2) príležitostné poštové známky vytlačené kombináciou líniovej tlače z hĺbky z hĺbky v kombinácii s tlačou z plochy ofsetom na fluorescenčnom papieri so spodnou lepivou vrstvou a klasickou perforáciou,
B) obálky prvého dňa vytlačené líniovou tlačou z hĺbky (oceľotlač),
C)obálky prvého vytlačené líniovou tlačou z hĺbky (oceľotlač) v kombinácii s tlačou z plochy ofsetom alebo digitálnou tlačou,
D) príležitostná tlač líniová tlač z hĺbky (oceľotlač) v kombinácii s tlačou z plochy ofsetom a kníhtlačou,
E) ex libris líniová tlač z hĺbky (oceľotlač) v kombinácii s tlačou z plochy ofsetom a kníhtlačou,
F) grafický list líniová tlač z hĺbky (oceľotlač) v kombinácii s tlačou z plochy ofsetom a Kníhtlačou.
G) novoročenka líniová tlač z hĺbky (oceľotlač) v kombinácii s tlačou z plochy ofsetom a reliéfnou razbou
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Kvalita tlače vzorky č. 1 jeden tlačový list známok, resp. inej ceniny vytlačený viacfarebnou líniovou tlačou z hĺbky na fluorescenčnom papieri so spodnou lepivou vrstvou a klasickou perforáciou
Relatívna váha: 15
Názov: Kvalita tlače vzorky č. 2 jeden tlačový list známok, resp. inej ceniny vytlačený kombináciou tlače z hĺbky ..... (celé znenie je uvedené v súťažných podkladoch)
Relatívna váha: 15
Názov: Kvalita tlače vzorky č. 3 FDC obálka, resp. cenina vytlačená líniovou tlačou z hĺbky
Relatívna váha: 10
Názov: Kvalita tlače vzorky č. 4 Príležitostná tlač alebo iný podobný produkt vyrobený kombináciou techník líniovej tlače z hĺbky, ofsetovou tlačou z plochy a tlačou z výšky kníhtlačou
Relatívna váha: 10

Cena
Relatívna váha: 50
II.2.6) Odhadovaná hodnota
641 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Časť: 2
II.2.1) Názov
Časť č. 2: Ofsetová tlač z plochy s použitím knihárskych prác
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79820000-8
79822200-4
79822100-3
79822400-6
79822300-5
22841100-8
22414000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská pošta, a.s., POFIS a PM, Nám. slobody 27, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Výroba poštových cenín a filatelistických produktov s vysokým stupňom ochrany vrátane ochranných, prevádzkových, bezpečnostných prvkov, dopravy a skladovania na prechodný čas, ako aj vytvorenia tlačových predlôh v prípade potreby obstarávateľa:
A1) výplatné poštové známky vytlačené kombináciou techník tlače z plochy ofsetom so šablónovou tlačou serigrafiou na fluorescenčnom papieri so spodnou lepivou vrstvou a klasickou perforáciou,
A2)príležitostné poštové známky vytlačené technikou tlače z plochy ofsetom na fluorescenčnom papieri so spodnou lepivou vrstvou a klasickou perforáciou,
A3) príležitostné poštové známky vytlačené technikou tlače z plochy ofsetom na samolepiacom papieri s individuálnou perforáciou (výsek + priesek),
A4)príležitostné poštové známky vytlačené kombináciou techník tlače z plochy ofsetom s šablónovou tlačou serigrafiou na samolepiacom papieri s individuálnou perforáciou (výsek + priesek),
A5) poštové známky s personalizovaným kupónom vytlačené technikou tlače z plochy ofsetom na fluorescenčnom papieri so spodnou lepivou vrstvou a typizovanou perforáciou,
A6) známkové zošitky vytlačené technikou tlače z plochy ofsetom na samolepiacom papieri so spodnou lepivou vrstvou samolepiaci papier s ofsetovým ochranným prvkom s individuálnou perforáciou (výsek + priesek) a plnofarebnou potlačou vonkajšieho obalu,
B) poštové lístky s natlačenou známkou tlačou z plochy ofsetom na ceninovom papieri
s aplikovaným hologramom,
C) celinové pohľadnice s natlačenou známkou tlačou z plochy ofsetom na natieranom papieri kartóne s aplikovaným hologramom,
D) celinové obálky s natlačenou známkou tlačou z plochy ofsetom,
E) služobné celinové obálky s natlačenou známkou tlačou z plochy ofsetom,
F) obálky prvého dňa s prítlačou realizovanou tlačou z plochy ofsetom,
G1) analogické pohľadnice,
G2)nálepné a pamätné listy,
G3) poštové lístky s prítlačou,
G4) celinové obálky s prítlačou,
G5) numizmatické obálky,
G6)prítlač na kupón personalizovaných známok,
H1) infokartička k emisii poštovej známky,
H2) plagát s emisným plánom poštových známok,
H3) skladačka s emisným plánom,
H4) diplom / ďakovný list,
H5) dosky na diplomy,
H6) filatelistický katalóg,
H7) filatelistická kniha,
H8) filatelistický album,
H9) obaly na filatelistické produkty,
I) strojové pečiatkovanie,
J) trhanie a lepenie známok
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Kvalita tlače vzorky č. 1 jeden tlačový list známok, resp. inej ceniny vytlačený kombináciou ... (celé znenie je uvedené v súťažných podkladoch)
Relatívna váha: 15
Názov: Kvalita tlače vzorky č. 2 jeden tlačový list známok, resp. inej ceniny vytlačený kombináciou ofsetovou tlačou z plochy ... (celé znenie je uvedené v súťažných podkladoch)
Relatívna váha: 15
Názov: Kvalita tlače vzorky č. 3 jeden tlačový list známok, resp. inej ceniny vytlačený ofsetovou tlačou z plochy ... (celé znenie je uvedené v súťažných podkladoch)
Relatívna váha: 10
Názov: Kvalita tlače vzorky č. 4 strojové pečiatkovanie FDC obálok, resp. inej ceniny tlačou z výšky kníhtlačou
Relatívna váha: 10

Cena
Relatívna váha: 50
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 759 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi:
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, uchádzač predloží aj výpis z registra trestov právnických osôb nie starší ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Ak uchádzač nepredloží doklad podľa vyššie uvedeného bodu 1.2. písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, poskytnúť obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Výpis/y z registra trestov musí uchádzač v ponuke predložiť v prípade, ak uchádzačom je právnická osoba, ktorej člen štatutárneho orgánu/člen dozorného orgánu alebo prokurista nie je občanom Slovenskej republiky. Nakoľko však obstarávateľovi nie je umožnený prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), uchádzač je povinný predložiť všetky vyššie požadované doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia.
1.3.Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.2. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.4.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
1.5.Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c), ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
1.6.Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 zákona o verejnom obstarávaní, za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Podmienky účasti platia pre obe časti predmetu zákazky. Vzhľadom na obmedzenie počtu znakov formulára je celé znenie podmienok účasti uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.1.podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky:
2.1.1.Časť 1: Líniová tlač z hĺbky: v celkovej súhrnnej hodnote min. 200 000,00 EUR,
2.1.2.Časť 2: Ofsetová tlač z plochy s použitím knihárskych prác: v celkovej súhrnnej hodnote min. 1 000 000,00 EUR,
Ekvivalent v inej mene musí byť uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku. Ak má uchádzač účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, uvedie v ponuke len internetovú adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch verejne prístupné. V prípade, že výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch uchádzača sú uložené v neverejnej časti Registra účtovných závierok, je potrebné predložiť ich scan originálu alebo ich úradne osvedčených kópií s osvedčovacou doložkou DataCentra prevádzkovateľa Registra účtovných závierok. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla.
2.2.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, uvedených vo zverejnenom oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných podkladoch, za všetkých členov skupiny spoločne.
2.3.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Pozn.: V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní táto osoba preukazuje aj výpisom z registra trestov právnickej osoby, nie starším ako tri mesiace odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1.podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality, v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienka účasti platí pre obe časti predmetu zákazky.
3.2. podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality, v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienka účasti platí pre obe časti predmetu zákazky
3.3. podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality, v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienka účasti platí pre obe časti predmetu zákazky.
3.4.Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Podmienka účasti platí pre obe časti predmetu zákazky.
3.5.podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy, v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienka účasti platí pre obe časti predmetu zákazky.
3.6.podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní: údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na poskytnutie služby.
Uchádzač predloží údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na realizáciu predmetu zákazky:
Časť 1: Líniová tlač z hĺbky:
a)uchádzač uvedie údaje o strojovom a technickom vybavení (typ, špecifikácia a pod.), ktoré bude používať pre zabezpečenie tlače v oblasti líniovej tlače z hĺbky.
b)uchádzač uvedie údaje o používaných perforačných systémoch (typ, špecifikácia a pod.), ktoré bude používať k perforácií produktov. Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky bude mať k dispozícii min. 1 zriadenie na blokovú perforáciu a min. 1 zariadenie na hrebeňovú perforáciu, na nepretržitú výrobu s perforovacím modulom s priemerom otvorov od 0,9-1,00 mm.
c)uchádzač uvedie údaje o skartovacích prístrojoch (typ, špecifikácia a pod.), ktoré bude používať na skartovanie skúšobných nátlačkov. Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky bude mať k dispozícii veľkokapacitnú skartovačkou s násypníkom certifikovaného v triede V.

Časť 2: Ofsetová tlač z plochy s použitím knihárskych prác
a)uchádzač uvedie údaje o strojovom a technickom vybavení (typ, špecifikácia a pod.), ktoré bude používať na tlač v oblasti šablónovej tlače (serigrafia), tlače z plochy (ofset) a tlače z výšky (kníhtlač),
b)uchádzač uvedie údaje o používaných perforačných systémoch (typ, špecifikácia a pod.), ktoré bude používať k perforácií produktov. Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky bude mať k dispozícii min. 1 zriadenie na blokovú perforáciu a min. 1 zariadenie na hrebeňovú perforáciu, na nepretržitú výrobu s perforovacím modulom s priemerom otvorov od 0,9-1,00 mm.
c)uchádzač uvedie údaje o skartovacích prístrojoch (typ, špecifikácia a pod.), ktoré bude používať na skartovanie skúšobných nátlačkov. Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky bude mať k dispozícii veľkokapacitnú skartovačkou s násypníkom certifikovaného v triede V.

Vzhľadom na obmedzenie počtu znakov formulára je celé znenie podmienok účasti uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad 3.1.)
Uchádzač k splneniu podmienky účasti predloží platný certifikát systému riadenia kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001 alebo certifikát grafickej technológie manažmentu bezpečnostných tlačiarenských procesov ISO 14298. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality.
Ad 3.2.)
Uchádzač k splneniu podmienky účasti predloží platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti informácií ISO 27001 alebo certifikát grafickej technológie manažmentu bezpečnostných tlačiarenských procesov ISO 14298. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva bezpečnosti informácií vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva bezpečnosti informácií predložené uchádzačom.
Ad 3.3.)
Uchádzač predloží popis interného bezpečnostného režimu definovaného v bezpečnostnom poriadku spoločnosti. Uchádzač k splneniu podmienky účasti musí preukázať, že má prijaté nasledovné opatrenia:
-v oblasti ochrany objektu s 24 hodinovou fyzickou ochranou (SBS), Kamerový systém so záznamom 24/7, Elektronické signalizačné zariadenie napojené na dohľadové centrum,
-v oblasti ochrany ceninovej produkcie s bezpečnostným dohľadom nad výrobou cenín z dôvodu zamedzenia úniku cenín z objektu tlačiarne, evidenciu nedokončenej výroby alebo nepodarkov a ich protokolárne skartovanie, umiestnenie skartovacieho zariadenia v miestnosti s prísne stráženým režimom z dôvodu zamedzenia úniku nepodarkov z tlačiarne
Ad 3.4.)
Uchádzač predloží zoznam polygrafických pracovníkov a ich životopisy preukazujúce ich odbornú spôsobilosť vykonávať predmet zákazky na každom type prístrojového vybavenia, uvedenom v bode č. 3.6. a) a 3.6 b) tejto časti súťažných podkladov, vo forme konkrétnych pracovných skúseností, tzn. obstarávateľ požaduje, aby uchádzač mal k dispozícii minimálne jedného pracovníka na každý typ prístrojového vybavenia uvedenom v bode č. 3.6. a) a 3.6. b) tejto časti súťažných podkladov. Pre odstránenie pochybností obstarávateľ uvádza, že nie je nevyhnutné, aby mal uchádzač k dispozícii na každý požadovaný typ zariadenia iného pracovníka. V prípade ak polygrafickí pracovníci nie sú zamestnancami uchádzača alebo tretej osoby, ktorej odborné kapacity uchádzač využije pri plnení predmetu zákazky v súlade s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, sú títo považovaní za iné osoby, ktorých kapacity bude uchádzač využívať pri plnení predmetu zákazky a uchádzač je povinný pri preukázaní splnenia podmienky účasti postupovať v súlade s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Ad 3.5.)
Uchádzač predloží platný certifikát environmentálneho manažérstva STN EN ISO 14001 alebo certifikát grafickej technológie manažmentu bezpečnostných tlačiarenských procesov ISO 14298. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov obstarávateľa viazaných na tento účel. Preddavok sa nebude poskytovať.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 02.12.2021 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.12.2021 10:30
Miesto: Slovenská pošta, a.s.
Partizánska cesta 9
975 99 Banská Bystrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk v danej časti zákazky. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača (osobou oprávnenou konať za uchádzača) alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zmiešaná zákazka na poskytnutie služieb a dodanie tovaru podľa ustanovenia § 30 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
2. Akákoľvek komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje výlučne elektronicky
prostredníctvom IS ERANET, zverejnenom na internetovej adrese: https://posta.eranet.sk/.
3. Uchádzači môžu predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti Jednotným európskym
dokumentom.
4. Nejedná sa o zelené verejné obstarávania, ani o obstarávanie inovácií a ani o obstarávanie zamerané na sociálne
aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
02.11.2021

Redakčné opravy

56330 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 265/2021
V oznámení 55062-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 260/2021 zo dňa 08.11.2021 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 1. Zmiešaná zákazka na poskytnutie služieb a dodanie tovaru podľa ustanovenia § 30 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Akákoľvek komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje výlučne elektronicky prostredníctvom IS ERANET, zverejnenom na internetovej adrese: posta.eranet.sk. 3. Uchádzači môžu predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom. 4. Nejedná sa o zelené verejné obstarávania, ani o obstarávanie inovácií a ani o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Má byť: 1. Zmiešaná zákazka na poskytnutie služieb a dodanie tovaru podľa ustanovenia § 30 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Akákoľvek komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje výlučne elektronicky prostredníctvom IS ERANET, zverejnenom na internetovej adrese: posta.eranet.sk. 3. Uchádzači môžu predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom. 4. Nejedná sa o zelené verejné obstarávania, ani o obstarávanie inovácií a ani o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 5. Obstarávateľ, v rámci prípravy postupu zadávania predmetnej zákazky, realizoval prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov alebo uchádzačov za účelom určenia primeraných podmienok účasti a ostatných zmluvných podmienok. V zmysle § 25 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, obstarávateľ týmto oznamuje ostatným záujemcom alebo uchádzačom, že všetky informácie vyplývajúce zo zrealizovaných prípravných trhových konzultácií a predbežného zapojenia sa záujemcov alebo uchádzačov sú dostupné v zápise z uskutočnených prípravných trhových konzultácií a predbežného zapojenia sa záujemcov a uchádzačov, nachádzajúcom sa v profile obstarávateľa k predmetnej zákazke: www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435152.
57573 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 277/2021
V oznámení 55062-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 260/2021 zo dňa 08.11.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk v danej časti zákazky. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača (osobou oprávnenou konať za uchádzača) alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Má byť: Otváranie ponúk sa uskutoční online, dňa 02.12.2021 od 10.30 hod. miestneho času. Z dôvodu zamedzenia šíreniu ochorenia COVID-19, sa otváranie ponúk uskutoční online v IS ERANET. Každému uchádzačovi, ktorý predložil ponuku, bude v čase 15 minút pred otváraním ponúk a v čase otvárania ponúk, umožnený vstup do sekcie Otváranie ponúk online. Po otvorení ponúk sa uchádzačovi zobrazí tabuľka s identifikáciou uchádzačov a ich návrhmi na plnenie kritérií, ktorí k danej zákazke predložili ponuku. Podrobné informácie sú uvedené v Manuáli uchádzača - posta.eranet.sk/data/innovis/manual_dodavatela.pdf.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité