Oznámenie 56474 - MSS

Obsah

56474 - MSS
Vestník č. 266/2021 - 16.11.2021

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30416094
Námestie slobody 6, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK0
Slovensko
Kontaktná osoba: Katarína Molčanová
Telefón: +421 259494462
Email: katarina.molcanova@mindop.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mindop.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435162
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/435162
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Upratovacie a čistiace služby
Referenčné číslo: A/2021/D910/1
II.1.2) Hlavný kód CPV
90910000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb v kancelárskych a prevádzkových priestoroch v objektoch v správe Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 337 228,79 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90911200-8
90919200-4
90919100-3
90911300-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty MDV SR - Administratívna budova Námestie slobody č. 6, Bratislava a Administratívna budova Lamačská cesta 8, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb v kancelárskych a prevádzkových priestoroch v objektoch v správe Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy.

Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti:
Verejný obstarávateľ sa pred samotným vyhlásením verejnej súťaže zaoberal aj spôsobom obstarania z pohľadu zákonnej možnosti, nie povinnosti, podľa § 28 ods. 1 zákona o VO delenia predmetu zákazky na časti, resp. viaceré verejné obstarávania.
Verejný obstarávateľ neumožňuje rozdelenie predmetu zákazky. Jedná sa o poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb, ktoré budú poskytované pre MDV SR ako logický celok. Vzhľadom k charakteru služieb, zákazku nie je vhodné deliť na časti.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 337 228,79 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO.
Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.
Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov (ďalej len "ZHS") je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi (ďalej len "VO") a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať.
VO pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v ZHS, ak U nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO - za každého člena skupiny osobitne a podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
U preukáže osobné postavenie podľa § 32 ZVO za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 ZVO a podľa § 34 ods. 3 ZVO.

U predloží vo svojej ponuke doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO ako skeny vo formáte .pdf. cez EVO.

Úspešný uchádzač bude vyzvaný na predloženie originálnych elektronických dokladov (ak neboli predložené skôr) alebo úradne osvedčených kópii, tzn. elektronickou konverziou listinného dokladu podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení., pokiaľ neboli predložené doklady vydané elektronicky.

VO podľa § 32 ods. 3 ZVO overuje údaje týkajúce sa podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 ZVO cez informačné systémy verejnej správy podľa osobitného predpisu - portál oversi.gov.sk. V súčasnosti má prístup k dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), a e) ZVO. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa ods. 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Ostatné doklady U predloží v ponuke.

Ak hospodársky subjekt zapísaný v ZHS podľa ZVO v znení účinnom do 1.12.2019 nebude v čase preverovania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) ZVO v konkrétnom procese verejného obstarávania začatom po uvedenom termíne mať vykonanú predmetnú aktualizáciu v ZHS, VO v pozícii orgánu verejnej moci vykoná takéto overenie sám prostredníctvom portálu oversi.gov.sk
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 33 ods. 1 písm. a) Vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: VO požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, v ktorej má uchádzač vedený účet, ktoré musí obsahovať:
-informáciu o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky,
-informáciu o tom, že U nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie.
K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ekvivalentným dokladu/dokladom U zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom U, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/iných banke/bankách ako tej/tých, od ktorej / ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/potvrdenia, resp. ich ekvivalentné doklady.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. § 34 ods. 1 písm. a) Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO.
2. § 34 ods. 1 písm. g) Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
ADD1.
U predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za posledné 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania v min. súhrnnej výške 750 000,00 eur. Za poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v administratívnych budovách alebo obdobných budovách.

U v zozname poskytnutých služieb uvedie:
Uchádzač v zozname zmlúv preukáže poskytnuté služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (ako napr. upratovacie a čistiace služby) v minimálnej súhrnnej výške 750 000 eur, pričom:
-1 zmluvu v celkovej hodnote 350 000 eur, ktorú poskytoval minimálne v 2 administratívnych budovách
vyššie uvedené zmluvy/požiadavky preukázať jednou zmluvou alebo kombináciou viacerých zmlúv.

VO požaduje, aby zoznam obsahoval min: názov a sídlo odberateľa, kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail dobrovoľný údaj), názov zmluvy, predmet poskytnutej služby (opis predmetu poskytnutej služby), doba poskytnutia od do (mesiac/ rok), finančný podiel na poskytnutí služieb, cena poskytnutej služby v eur celkom za požadované obdobie.

V prípade, ak U predkladá/uvádza zmluvu, kt. realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, tzn. poskytovanie služby (zmluvy) začalo pred 3 rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia ver. obstarávania (rozhodné obdobie), U v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutia služby, ktorá bola realizovaná v rozhodnom období.

V prípade, ak poskytnutie služby realizoval U ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ADD2.
Uchádzač predloží údaje o odbornej kvalifikácii a odbornej praxi minimálne 1 osoby - objektový vedúci, ktorý musí spĺňať minimálne nasledovné požiadavky:

-ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou; preukazuje sa dokladom o ukončení vzdelania,

-minimálne 3 roky odbornej praxe na pozícii objektový vedúci v oblasti poskytovania služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky; preukazuje sa podpísaným životopisom,

-riadil skupinu min. 5 osôb a koordinoval ich činnosti v minimálne v 2 alebo viacerých prevádzkových alebo administratívnych alebo obdobných budovách alebo v ich častiach; preukazuje sa životopisom.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 53 000 eur bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

V rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy sa bude vyžadovať od úspešného uchádzača predloženie nasledujúcich dokladov:
a) platná zmluva o poistení pre prípad spôsobenia škody pri výkone služby s poistným plnením do sumy 50 000,00 eur,
b) doklad preukazujúci skutočnosť, že poskytovateľ zamestnáva minimálne 1 osobu so zdravotným postihnutím,
c) zoznam strojového vybavenia s technickými parametrami,
d) zoznam čistiacich prostriedkov, ktoré sa použijú na plnenie úloh súvisiacich s predmetom zákazky, ktoré musia byť v súlade s kritériom 1 a kritériom 4 environmentálnej značky EÚ (EU Ecolabel) pre čistiace prostriedky,

*pokračovanie v bode VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 22.12.2021 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 21.12.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.12.2021 12:00
Miesto: Ministerstvo dopravy a výstavby SR, Námestie slobody č. 6, 810 05 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Umožňuje sa účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Zástupca uchádzača sa preukáže plnou mocou konať v jeho mene, ktorú mu vystavil a podpísal uchádzač.

Zákazka sa realizuje podľa § 66 ods. 7 ZVO (reverzná súťaž), nakoľko vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
pokračovanie k bodu III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
e) doklady preukazujúce bezúhonnosť osôb, ktorí budú vykonávať predmet Zmluvy - výpisy z registra trestov týchto osôb,
f) v prípade ak úspešný uchádzač uvedie v ponuke, že predmet plnenia bude realizovať bez participácie subdodávateľov pred podpisom zmluvy predloží čestné vyhlásenie o tejto skutočnosti,
g) doklad preukazujúci pracovnoprávny vzťah medzi úspešným uchádzačom a pracovníkmi vykonávajúcimi práce,
h) doklad o zápise v registri partnerov verejného sektora zákonov pre každého subdodávateľa uchádzača (predloží na požiadanie) pokiaľ takáto situácia nastane.

Doplňujúce informácie k zadávaniu zákazky:
1.VO pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (ďalej len "EK"), ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania EVO verzia 18.0 (ďalej len "EVO"). Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky prostredníctvom EVO. VO poskytuje Súťažné podklady (SP) - v profile VO k danej zákazke.
2.EK môže prebiehať aj podľa zákona č. 305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) do elektronickej schránky uchádzača (ďalej len "U").
3.VO upozorňuje záujemcov/ U, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom systému EVO.
4.U predloží vo svojej ponuke všetky doklady a dokumenty ako skeny originálov alebo ich úradne osvedčených kópií vo formáte .pdf. cez EVO, pokiaľ nie je určené inak.
5.V rámci poskytnutia riadnej súčinnosti podľa § 56 ods. 8 ZVO potrebnej na uzatvorenie zmluvy bude úspešný uchádzač vyzvaný na predloženie originálnych elektronických dokladov (ak neboli predložené skôr) alebo úradne osvedčených kópii, vytvorených zaručenou/ elektronickou konverziou listinného dokladu podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení, pokiaľ neboli predložené doklady vydané elektronicky.
6.U pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 ZVO (JED). Ak U preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom JED, v časti IV JED VO umožňuje vyplniť iba globálny údaj.
7.V prípade, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr podľa § 55 ods.1 ZVO, VO bude po vyhodnotení ponúk vyhodnocovať podmienky účasti stanovené v tomto oznámení u U, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
8.VO vylúči z verejného obstarávania záujemcu/ U, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/ U uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž (§ 40 ods. 6 písm. g) ZVO).
9.Predmetné verejné obstarávanie sa týka zeleného verejného obstarávania a obstarávania zameraného na sociálne aspekty.
10.Ak budú v predložených dokumentoch uvedené hodnoty v inej mene ako euro, použije sa na prepočet z inej meny na euro kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia v bode VI.5.
11.Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ) uvedená v tomto oznámení je maximálna. VO si vyhradzuje právo zmluvu nepodpísať, ak ponuka úspešného U bude vyššia ako PHZ.
12.Obhliadka miesta predmetu zákazky sa umožňuje. Verejný obstarávateľ umožní pre vypracovanie ponuky v danom zadávaní zákazky obhliadku v objektoch MDV SR umiestnených v Bratislave do lehoty na predkladanie ponúk. Kontaktná osoba: Katarína Molčanová, email kontakt: katarína.molcanova@mindop.sk
Verejný obstarávateľ požaduje vopred potvrdiť účasť na obhliadke kontaktnej osobe najmenej dva dni pred termínom obhliadky.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.11.2021

Redakčné opravy

56877 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 270/2021
V oznámení 56474-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky, Námestie slobody 6, 810 05 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 266/2021 zo dňa 16.11.2021 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: - Má byť: Verejný obstarávateľ dopĺňa nižšie uvedenú podmienku účasti: 3. § 36 Systém environmentálneho manažérstva Ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva uchádzačom alebo záujemcom, môže odkázať na schému Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo iný systém environmentálneho manažérstva podľa osobitného predpisu alebo iný systém environmentálneho manažérstva založený na príslušných právne záväzných aktoch Európskej únie alebo medzinárodných normách, na ktorý vydal akreditovaný certifikačný orgán certifikát. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží Certifikát ISO 14001 Systém environmentálneho manažérstva pre oblasť predmetu zákazky alebo porovnateľný certifikát, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam systému environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. VO požaduje, aby U predložil platné certifikáty, osvedčenia alebo ekv. doklady vydané medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou, a to: a)certifikát ISO 14001 Systém enviromentálneho manažérstva pre oblasť predmetu zákazky alebo porovnateľný certifikát
59084 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 290/2021
V oznámení 56474-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky, Námestie slobody 6, 810 05 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 266/2021 zo dňa 16.11.2021 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.2) Podmienky vykonania zákazky Namiesto: b) doklad preukazujúci skutočnosť, že poskytovateľ zamestnáva minimálne 1 osobu so zdravotným postihnutím, Má byť: b) doklad preukazujúci skutočnosť, že poskytovateľ zamestnáva minimálne 1 osobu so zdravotným postihnutím alebo znevýhodneného alebo zraniteľného zamestnanca v zmysle § 2 ods. 5 a 6 zákona č. 112/2018 Z. z. o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 22.12.2021 10:00 Má byť: 10.01.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 22.12.2021 12:00 Má byť: 10.01.2022 12:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité