Oznámenie 57593 - WYP

Obsah

57593 - WYP
Vestník č. 277/2021 - 01.12.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
IČO: 00606707
Rastislavova 43, 04190 Košice - mestská časť Juh
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jana Lesayová
Telefón: +421 556153010
Fax: +421 556153139
Email: jana.lesayova@unlp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/1295
Hlavná adresa(URL): www.unlp.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435623
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/16037/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia JIS na I. chirurgickej klinike Univerzitnej nemocnice L. Pasteura Košice, pracovisko Tr. SNP č. 1
Referenčné číslo: UNLP-2021-39-PZ
II.1.2) Hlavný kód CPV
45215140-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác - rekonštrukcia priestorov pracoviska Univerzitnej nemocnice L. Pasteura Košice - Jednotky intenzívnej starostlivosti I. chirurgickej kliniky.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky a časti H. Projektová dokumentácia v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 040 012,62 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom uskutočnenia stavebných prác je pracovisko UNLP Košice - I. chirurgická klinika, nachádzajúca sa na XV. NP v objekte 45 - Monoblok v areáli na Triede SNP 1, Košice.
II.2.4) Opis obstarávania
Základné údaje charakterizujúce stavbu, výstavbu a jej budúcu prevádzku, celkové urbanistické, architektonické a stavebno-technické riešenie stavby, zhrnutie a opis činností, ktoré sú predmetom projektu sú uvedené v dokumente Sprievodná a súhrnná technická správa. Tento dokument je súčasťou projektovej dokumentácie k zákazke.
Projekt rieši:
Rekonštrukciu priestorov existujúceho pracoviska JIS I.CHK v monobloku na XV.NP UNLP Košice, pracovisko Tr. SNP č.1 v Košiciach. Navrhovanými úpravami sa vytvoria dve 5-lôžkové izby JIS oddelené pozorovateľňou sestier a jedna jednolôžková izolačná izba s filtrom a kúpeľňou. Ostatné priestory t.j. prípravovňa, sklady, inšpekčná izba lekárov, denná miestnosť, vyšetrovňa, WC zamestnanci, WC pacienti a čistiaca miestnosť sú súčasťou rekonštrukcie, ktorá rieši stavebné úpravy, nové rozvody elektroinštalácie, slaboprúdu, zdravotechniky, vzduchotechniky a med. plynov vrátane trojstupňovej filtrácie vzduchu a zdrojových mostov pre pacientov.
Z dôvodu veľkého rozsahu dokumentu je projektová dokumentácia ku zákazke samostatnou časťou súťažných podkladov - H. Projektová dokumentácia. Dokument je len v elektronickej forme.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 040 012,62 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude hradený z kapitálových výdavkov zo štátneho rozpočtu.
Zábezpeka je pre predmet zákazky stanovená vo výške 20 000 EUR (slovom: dvadsaťtisíc eur).
Všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní verejný obstarávateľ v
súlade s §64 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní v systéme JOSEPHINE.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO.
Zoznam a opis podmienok sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu - v súťažných podkladoch (časť D. Podmienky účasti).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO. Zoznam a opis podmienok sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu - v súťažných podkladoch (časť D. Podmienky účasti).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO. Zoznam a opis podmienok sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu - v súťažných podkladoch (časť D. Podmienky účasti).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň štandardov predmetu zákazky požadovaná verejným obstarávateľom (zoznam uskutočnených stavebných prác / referencie) je kumulatívna hodnota t.j 800 000 EUR bez DPH (slovom: osemstotisíc eur bez DPH) za uskutočnené stavebné práce obdobného rozsahu a charakteru, za posudzované obdobie (za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania)
Za stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky budú akceptované stavebné práce na rekonštrukcii, modernizácii a súvisiace so stavebnými a inštalačnými úpravami v objektoch nemocničných zariadení.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
a) Dôkaz o existencii poistenia (uzatvorenú a platnú poistnú zmluvu/zmluvy) s vinkuláciou poistného plnenia v prospech verejného obstarávateľa (objednávateľa) pre prípad všeobecnej zodpovednosti za škodu, zodpovednosti za škodu spôsobenú vadou výrobku a zodpovednosť za čistú finančnú škodu a výška poistnej sumy sa stanovuje: 500 000 € za jednu škodu a 1 000 000 € a všetky škody počas jedného poistného obdobia kombinovane pre všeobecnú zodpovednosť za škodu a zodpovednosť za škodu spôsobenú vadou výrobku. b) Povolenie na nakladanie s nebezpečnými odpadmi vrátane ich prepravy v zmysle príslušných ustanovení Zákona o odpadoch 79/2015 Z. z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov. c) Zmluva na likvidáciu nebezpečných odpadov s oprávnenou organizáciou.
d)Registrácia v autorizovanej organizácii zabezpečujúcej činnosť organizácie zodpovednosti výrobcov pre obaly v zmysle zákona o odpadoch 79/2015 Z. z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.12.2021 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.12.2021 13:00
Miesto: Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je: zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií ani obstarávaním
zameraným na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.11.2021

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité