Oznámenie 58270 - WYS

Obsah

58270 - WYS
Vestník č. 283/2021 - 09.12.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
MEDIREX GROUP ACADEMY n.o.
IČO: 37986805
Novozámocká 1/67, 94905 Nitra
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Chachula
Telefón: +421 415665268
Email: chachula@eurodotacie.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/12247
Hlavná adresa(URL): www.medirexgroupacademy.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435819
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Euro Dotácie, a.s.
IČO: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Chachula
Telefón: +421 415665268
Email: chachula@eurodotacie.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/12247
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): www.medirexgroupacademy.sk
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/435819
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
osoba podľa § 8 ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
výskumná činnosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zistenie vplyvu transportu biologického materiálu za pomoci bezpilotných lietajúcich prostriedkov na samotný biologický materiál
II.1.2) Hlavný kód CPV
73000000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb v súvislosti so zistením vplyvu transportu biologického materiálu za pomoci bezpilotných lietajúcich prostriedkov na samotný biologický materiál.

Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
65 557,50 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
MEDIREX GROUP ACADEMY n.o., Novozámocká 1/67, 949 05 Nitra
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb v súvislosti so zistením vplyvu transportu biologického materiálu za pomoci bezpilotných lietajúcich prostriedkov na samotný biologický materiál.

Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
65 557,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: 313011ATR9
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 1 900,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač vkladá v ponuke elektronicky do IS EVO v súlade so súťažnými podkladmi.
V súlade s § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že nie je oprávnená použiť údaje z informačných systémov verejnej správy (zákon č. 177/2018 Z. z.).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 3.1 Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) - 3.1 Výzvy na predkladanie ponúk: Uchádzač preukáže:
a)min. 1 osobu zodpovednú za riadne plnenie predmetu zákazky výskumný pracovník pilot UAV, pričom musí spĺňať nasledovné min. požiadavky:
- nalietaných viac ako 150 letových hodín s bezpilotnými lietadlami vrátane platformy Ardupilot alebo PX4
- je držiteľom povolenia na lietanie bezpilotného lietadla alebo osvedčenia pilota bezpilotného lietadla A1/A3 alebo ekvivalent
Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením nasledovných dokumentov:
- profesijným životopisom
- kópiou leteckého denníku, ktorou dokladuje počet nalietaných hodín
- povolením na lietanie bezpilotného lietadla alebo osvedčením pilota bezpilotného lietadla A1/A3 alebo ekvivalent
- vyhlásením zodpovednej osoby, že všetky údaje uvedené v životopise sú pravdivé a že bude k dispozícii počas celej doby plnenia služieb


Profesijný životopis musí obsahovať min. tieto údaje: identifikačné a kontaktné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko, tel. č., mailová adresa zodpovednej osoby); súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); súhrnné praktické skúsenosti/realizované zákazky preukazujúce min. požiadavky na pracovné skúsenosti, pričom zodpovedná osoba uvedie min. názov a sídlo odberateľa, lehota plnenia (od-do; mesiac aj rok), stručný opis zákazky, pozíciu ktorú zastával, kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č., mailová adresa).

3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) - 3.2 Výzvy na predkladanie ponúk: Uchádzač musí preukázať realizáciu min. 1 zákazky v oblasti integrácie senzorov tretích strán na bezpilotné lietadlo.



UPOZORNENIE:
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač vkladá v ponuke elektronicky do IS EVO v súlade so súťažnými podkladmi.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.12.2021 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.12.2021 10:15
Miesto: MEDIREX GROUP ACADEMY n.o., Galvaniho 17/C, 821 04 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom
systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO) na portáli www.uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ
neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú
uvedené v súťažných podkladoch.

2) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe
prostredníctvom IS EVO ver. 18.0 (ďalej ako IS EVO), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené podľa § 20 zákona o
verejnom obstarávaní, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak.

3) Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom
doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal.

4) Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažných podkladov a príručiek dostupných na www.uvo.gov.sk

5) Splnenie podmienky účasti možno preukázať v súlade s § 114 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní jednotným
európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, alebo čestným vyhlásením, v ktorom uchádzač
vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na
požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú
verejmému obstarávateľovi uchádzači v súlade s § 39 od. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 pracovných dní
odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný
obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu.

6) Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania
uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom
obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.

7) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané sociálne aspekty
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.12.2021

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité