Oznámenie 59188 - WYP

Obsah

59188 - WYP
Vestník č. 290/2021 - 20.12.2021

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Bystrica
IČO: 00313271
Československej armády 26, 97401 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dušan Tury
Telefón: +421 484330340
Email: dusan.tury@banskabystrica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/47
Hlavná adresa(URL): http://banskabystrica.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436028
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Nájomné byty, Ďumbierska, Banská Bystrica – stavebné práce
Referenčné číslo: 36864/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
45211340-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce súvisiacich s realizáciou diela Nájomné byty, Ďumbierska ulica, Banská Bystrica, vybudovanie 23 bytov, bežného štandardu.

Stavba je členená na stavebné objekty:
SO 01 Nájomný bytový dom 23 b.j.
SO 02 Prístupová komunikácia
SO 03 Odstavné plochy
SO 04 Vodovodná prípojka
SO 05 Kanalizačná prípojka splašková a dažďová kanalizácia zo strechy
SO 06 Kanalizačná prípojka dažďová z parkoviska a z ORL
SO 07 Elektrická prípojka NN
SO 09 Verejné osvetlenie
SO 11 Terénne a sadové úpravy
SO 12 Preložky inžinierskych sietí - Slaboprúd
SO 13 Prípojka slaboprúdu

Súčasťou stavby je aj stavebný objekt - SO 10 Teplovodná prípojka, vrátane technológie KOST, ktoré nie sú predmetom obstarávania, ale sú súčasťou stavby Nájomné byty, Ďumbierska ulica, Banská Bystrica a budú predmetom samostatného výberového konania. Zhotoviteľ diela sa zaväzuje k poskytnutiu súčinnosti zhotoviteľovi stavebného objektu SO 10 vrátane KOST, počas ich realizácie, ako aj samotného napojenia diela na tepelný zdroj.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov ( vrátane výkazov výmer pre príslušné stavebné objekty príloha SP č.4) a v prílohe č. 2 súťažných podkladov Návrh Zmluvy o dielo.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 862 403,54 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Ďumbierska ulica, Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce súvisiacich s realizáciou diela Nájomné byty, Ďumbierska ulica, Banská Bystrica, vybudovanie 23 bytov, bežného štandardu.

Stavba je členená na stavebné objekty:
SO 01 Nájomný bytový dom 23 b.j.
SO 02 Prístupová komunikácia
SO 03 Odstavné plochy
SO 04 Vodovodná prípojka
SO 05 Kanalizačná prípojka splašková a dažďová kanalizácia zo strechy
SO 06 Kanalizačná prípojka dažďová z parkoviska a z ORL
SO 07 Elektrická prípojka NN
SO 09 Verejné osvetlenie
SO 11 Terénne a sadové úpravy
SO 12 Preložky inžinierskych sietí - Slaboprúd
SO 13 Prípojka slaboprúdu

Súčasťou stavby je aj stavebný objekt - SO 10 Teplovodná prípojka, vrátane technológie KOST, ktoré nie sú predmetom obstarávania, ale sú súčasťou stavby Nájomné byty, Ďumbierska ulica, Banská Bystrica a budú predmetom samostatného výberového konania. Zhotoviteľ diela sa zaväzuje k poskytnutiu súčinnosti zhotoviteľovi stavebného objektu SO 10 vrátane KOST, počas ich realizácie, ako aj samotného napojenia diela na tepelný zdroj.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov ( vrátane výkazov výmer pre príslušné stavebné objekty príloha SP č.4) a v prílohe č. 2 súťažných podkladov Návrh Zmluvy o dielo.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 862 403,54 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: v zmysle § 57 ZVO
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
2. § 32 ods. 1 písm. f), že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým čestným vyhlásením (príloha č. 7 súťažných podkladov).
Uchádzač, ktorý má platný zápis v Zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia. Uchádzač túto skuťočnosť uvedie v ponuke.
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

Pre splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní je postačujúce ak uvedie uchádzač v ponuke, ktorým dokladom naplní predmetné splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní (napr. Zápis v ORSR, ŽR SR, resp. iné oprávnenie podnikania týkajúce sa predmetu zákazky) verejný obstarávateľ si doklad preverí.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.

Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (§ 152), predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. Ak uchádzač predkladá JED resp. čestné vyhlásenie, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.
Podľa § 34 ods. 1 písm. b) predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky (t.j. stavebné práce na stavbe cestnej infraštruktúry) s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je r e f e r e n c i a,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí
odberateľ. Ak takéto potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, predloží uchádzač vyhlásenie o ich uskutočnení, ktoré doplní dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
2.
Podľa § 34 ods. 1 písm. h) a § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.Uchádzač predloží k zoznamu potvrdenia (referenčné listy) na zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v súhrnom objeme minimálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky. Za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru bude verejný obstarávateľ považovať stavebné práce na pozemných stavbách (oprava, rekonštrukcia, výstavba).
V prípade, ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. realizácia danej stavby (zmluvy) začala pred piatimi rokmi, alebo nebola skončená do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako rozhodné obdobie), uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná v požadovanom/rozhodnom období. V prípade, ak stavebné práce realizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
2.
Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje.
Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. Znamená to, že verejný obstarávateľ bude považovať certifikát podľa normy ISO 14001 za ekvivalentný k certifikátu EMAS vtedy, ak k certifikátu podľa normy ISO 14001 pripojí uchádzač dôkazy o tom, že všetky požiadavky schémy EMAS nad rámec certifikácie podľa normy 14001 má implementované vo svojej organizácii a tieto pri svojej činnosti uplatňuje, aj keď nemá o tom vydaný certifikát EMAS.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.01.2022 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.01.2022 11:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 17.01.2022 o 11:00 hod. sprístupnením predložených dokladov verejnému obstarávateľovi prostredníctvom elektronického nástroja www.eZakazky.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ nepoužije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk verejné, údaje z otvárania ponúk komisia zverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa posiela uchádzačom.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných
podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými
prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov
elektronicky na elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov
uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk .
Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk .
V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk.
Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk.
Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného
obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ.
Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Výzvy na predkladanie ponúk limituje počet
znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť
podrobne podmienky elektronickej komunikácie.
Podlimitná zákazka sa zadáva v súlade s 112 ods.6, druhá veta zákona o verejnom obstarávaní
Predmetné VO sa netýka zeleného VO, obstarávania inovácií, nie je zamerané na sociálne aspekty.
Zábezpeka sa nevyžaduje.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.12.2021

Redakčné opravy

1941 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 9/2022
V oznámení 59188-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 290/2021 zo dňa 20.12.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 17.01.2022 10:00 Má byť: 31.01.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Dátum a čas: 17.01.2022 11:00 Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 17.01.2022 o 11:00 hod. sprístupnením predložených dokladov verejnému obstarávateľovi prostredníctvom elektronického nástroja www.eZakazky. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ nepoužije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk verejné, údaje z otvárania ponúk komisia zverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa posiela uchádzačom. Má byť: Dátum a čas: 31.01.2022 11:00 Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 31.01.2022 o 11:00 hod. sprístupnením predložených dokladov verejnému obstarávateľovi prostredníctvom elektronického nástroja www.eZakazky. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ nepoužije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk verejné, údaje z otvárania ponúk komisia zverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa posiela uchádzačom.
2367 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 11/2022
V oznámení 59188-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 290/2021 zo dňa 20.12.2021 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Zoznam a krátky opis podmienok: Namiesto: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky (t.j. stavebné práce na stavbe cestnej infraštruktúry) s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je r e f e r e n c i a, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak takéto potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, predloží uchádzač vyhlásenie o ich uskutočnení, ktoré doplní dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) a § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Má byť: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky, s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je r e f e r e n c i a, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak takéto potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, predloží uchádzač vyhlásenie o ich uskutočnení, ktoré doplní dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) a § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
7243 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 27/2022
V oznámení 59188-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 290/2021 zo dňa 20.12.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 31.01.2022 10:00 Má byť: 14.02.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Dátum a čas: 31.01.2022 11:00 Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 31.01.2022 o 11:00 hod. sprístupnením predložených dokladov verejnému obstarávateľovi prostredníctvom elektronického nástroja www.eZakazky. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ nepoužije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk verejné, údaje z otvárania ponúk komisia zverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa posiela uchádzačom. Má byť: Dátum a čas: 14.02.2022 11:00 Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 14.02.2022 o 11:00 hod. sprístupnením predložených dokladov verejnému obstarávateľovi prostredníctvom elektronického nástroja www.eZakazky. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ nepoužije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk verejné, údaje z otvárania ponúk komisia zverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa posiela uchádzačom
13132 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 47/2022
V oznámení 59188-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 290/2021 zo dňa 20.12.2021 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 14.02.2022 10:00 Má byť: 28.02.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Dátum a čas: 14.02.2022 11:00 Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 14.02.2022 o 11:00 hod. sprístupnením predložených dokladov verejnému obstarávateľovi prostredníctvom elektronického nástroja www.eZakazky. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ nepoužije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk verejné, údaje z otvárania ponúk komisia zverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa posiela uchádzačom. Má byť: Dátum a čas: 28.02.2022 11:00 Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 28.02.2022 o 11:00 hod. sprístupnením predložených dokladov verejnému obstarávateľovi prostredníctvom elektronického nástroja www.eZakazky. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ nepoužije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk verejné, údaje z otvárania ponúk komisia zverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa posiela uchádzačom.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité