Oznámenie 59666 - MST

Obsah

59666 - MST
Vestník č. 294/2021 - 27.12.2021

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Dunajská Streda
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305383
Hlavná 50/16, 92901 Dunajská Streda
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Telefón: +421 903520052
Fax: +421 315903941
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ezakazky.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436060
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
„Zriadenie expozície Enviro Centrum Dunajská Streda vrátane vnútorného vybavenia, technológií a scenárov “
Referenčné číslo: 74/ME/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
39154000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Zriadenie Enviro Centra v Dunajskej Strede je plánované realizovať na parcele č. 259/1 (zastavené plochy a nádvoria)v súčasnej administratívnej budove so súpisným číslom 1203 (administratívna budova) v katastrálnom území Dunajská Streda, LV č. 4857. Na predmetnom pozemku nie sú zapísané žiadne ťarchy. Majetok je vo výlučnom vlastníctve mesta Dunajská Streda. Správu celej administratívnej budovy zabezpečuje Municipal Real Estate Dunajská Streda, s.r.o., ktorej jediným 100% vlastníkom je Mesto Dunajská Streda. Z dôvodu dodržania podmienok stanovených vo výzve, kedy novovzniknuté envirocentrum má byť samostatným zriadeným objektom, podalo mesto Dunajská Streda dňa 21.10.2021 Žiadosť o určenie nového súpisného a orientačného čísla nastavebný odbor, ktorým sa oficiálne oddelí priestor administratívnej budovy od Enviro Centra (žiadosť je súčasťou ŽoNFP ako nepovinná príloha). Nové priestory Enviro Centra budú mať, i z tohto dôvodu, nový samostatný vchod z ulice Ľudovíta Štúra, samostatné hygienické zariadenie (toalety), recepciu, ako aj samostatné merače na elektrickú energiu, vodu a plyn. Vnútorne sú priestory centra oddelené od zvyšku budovy. Predkladaná projektová dokumentácia je vypracovaná na rekonštrukciu 1. a 2. NP. Avšak v projekte sa riešia z druhého poschodia iba prekladateľské kabínky a technické miestnosti, ktoré sa nachádzajú vo vyvýšených miestach prednáškovej sály (stúpajúce podlažie), čím architektonicky akoby zasahujú do 2. NP, ale reálne sa nachádzajú v tejto miestnosti, aj prístup k nim je z iba prvého podlažia. V projektovej dokumentácii je táto situácia zakreslená a výkresy, ktoré sa projektu netýkajú sú výrazne označené.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
739 352,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39154000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Dunajská Streda, Alžbetínske námestie 1203/7, 929 01
II.2.4) Opis obstarávania:
Zriadenie Enviro Centra v Dunajskej Strede je plánované realizovať na parcele č. 259/1 (zastavené plochy a nádvoria)v súčasnej administratívnej budove so súpisným číslom 1203 (administratívna budova) v katastrálnom území Dunajská Streda, LV č. 4857. Na predmetnom pozemku nie sú zapísané žiadne ťarchy. Majetok je vo výlučnom vlastníctve mesta Dunajská Streda. Správu celej administratívnej budovy zabezpečuje Municipal Real Estate Dunajská Streda, s.r.o., ktorej jediným 100% vlastníkom je Mesto Dunajská Streda. Z dôvodu dodržania podmienok stanovených vo výzve, kedy novovzniknuté envirocentrum má byť samostatným zriadeným objektom, podalo mesto Dunajská Streda dňa 21.10.2021 Žiadosť o určenie nového súpisného a orientačného čísla nastavebný odbor, ktorým sa oficiálne oddelí priestor administratívnej budovy od Enviro Centra (žiadosť je súčasťou ŽoNFP ako nepovinná príloha). Nové priestory Enviro Centra budú mať, i z tohto dôvodu, nový samostatný vchod z ulice Ľudovíta Štúra, samostatné hygienické zariadenie (toalety), recepciu, ako aj samostatné merače na elektrickú energiu, vodu a plyn. Vnútorne sú priestory centra oddelené od zvyšku budovy. Predkladaná projektová dokumentácia je vypracovaná na rekonštrukciu 1. a 2. NP. Avšak v projekte sa riešia z druhého poschodia iba prekladateľské kabínky a technické miestnosti, ktoré sa nachádzajú vo vyvýšených miestach prednáškovej sály (stúpajúce podlažie), čím architektonicky akoby zasahujú do 2. NP, ale reálne sa nachádzajú v tejto miestnosti, aj prístup k nim je z iba prvého podlažia. V projektovej dokumentácii je táto situácia zakreslená a výkresy, ktoré sa projektu netýkajú sú výrazne označené.
Projekt vybudovania Enviro Centra v Dunajskej Strede je výnimočný svojím zameraním i technologickým prevedením. Z pôvodne nevyužívaných priestorov administratívnej budovy vznikne nový priestor stále slúžiaci svojej hlavnej funkcii, a to environmentálnemu vzdelávaniu, budovaniu povedomia o nepriaznivých dôsledkoch zmeny klímy, ako sú povodne, prívalové dažde a s tým súvisiaca erózia a zosuvy pôdy a pod., ako aj realizácii informačných aktivít v oblasti adaptácie na tieto zmeny klímy. Zriadenie Enviro Centra Dunajská Streda umožní tak lepšiu pripravenosť a schopnosť reagovať na vplyvy zmeny klímy na miestnej i regionálnej úrovni a predchádzať vyššie spomínaným rizikám spojených s prírodnými katastrofami. Informácie budú podané prostredníctvom moderných technológií interaktívne, hravou formou jednoducho prístupnou pre všetky vekové kategórie. Takáto forma prezentácie nielenže umožní poskytnúť množstvo kvalitných informácii priamo na mieste, ale zároveň vzbudí záujem o samoštúdium danej problematiky v domácom prostredí s presahom hraníc regiónu Dunajskej Stredy. Počas 25 mesiacov vznikne unikátny priestor o rozlohe 729,65 m2, vrátane technologickej bázy, vhodný pre rozvoj nových poznatkov o dôsledkoch zmeny klímy. V centre sa bude poskytovať široká sieť informačných aktivít (15 programov), ktoré len počas realizácie projektu využije približne 5 780 návštevníkov (široká odborná verejnosť). Informačné aktivity/programy budú prebiehať i po ukončení realizácie projektu, k čomu sa mesto finančne zaviazalo i v budúcich rozpočtoch mesta. Okrem vyššie spomenutých služieb bude centrum poskytovať i doplnkovú službu zriadenie obchodu so suvenírmi vrátane produktov na podporu informovanosti o problematike zmeny klímy, dopadov na spoločnosť, ako aj potrebnú adaptáciu na dôsledky zmenu klímy (brožúry, knihy, filmy a pod.).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
739 352,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude spolufinancovaný z fondov EÚ: áno
Financovanie: Výzva: OPKZP-PO2-SC211-2021-67,
Názov projektu: Enviro Centrum Dunajská Streda
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: OSOBNÉ POSTAVENIE
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, plnenie tejto podmienky účasti verejný obstarávateľ vyžaduje pre príslušnú časť predmetu zákazky.
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe- výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu- doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace
V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. c) dochádza k jej rozšíreniu kde k daňovým nedoplatkom voči daňovému úradu pribudnú aj evidované daňové nedoplatky voči colnému úradu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje túto podmienku účasti doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace.
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým čestným vyhlásením,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 , v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady. Hospodársky subjekt môže uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžadujú sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.01.2022 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.01.2022 10:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutočni dňa 24.01.2022 o 10:00 hod. prostredníctvom elektronického nástroja www.ezakazky.sk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk bude prítomná komisia verejného obstarávateľa a verejný obstarávateľ umožnil účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať
spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . obmedzenia.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov
uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk .
Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk .
Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronickéh
komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa
súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého
zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob
komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného
obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári
do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie.
Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Zábezpeka podľa § 46 sa vyžaduje vo výške 10 000 eur. Vyhodnotenie reverzný postup.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
20.12.2021

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité