II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Informačný systém verejnej správy Elektronická registratúra.
Referenčné číslo: k CRD -2421/2021
II.1.2)
Hlavný kód CPV
72222300-0
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom tejto nadlimitnej zákazky na poskytnutie služby je vytvorenie, dodanie a implementácia informačného systému verejnej správy Elektronická registratúra (ďalej len ako Informačný systém eReg), ktorý bude slúžiť na zabezpečenie kompletnej správy listinných a elektronických dokumentov s cieľom IKT prostriedkami kompletne pokryť procesy od prijatia podania, jeho evidencie až po archiváciu spisu. Predmetom zákazky je aj zabezpečenie služieb technickej podpory prevádzky, údržby a rozvoja Informačného systému eReg z dôvodu zabezpečenia jeho riadnej prevádzkyschopnosti a úprav funkcionalít tak, aby mohla byť zabezpečená interoperabilita so všetkými informačnými systémami, s ktorými bude Informačný systém eReg integrovaný. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky v príslušných SP.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
1 141 975,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
72000000-5
72212920-4
72227000-2
72267100-0
72310000-1
72512000-7
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Námestie Alexandra Dubčeka 1
812 80 Bratislava
Slovenská republika
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom tejto nadlimitnej zákazky na poskytnutie služby je vytvorenie, dodanie a implementácia informačného systému verejnej správy Elektronická registratúra (ďalej len ako Informačný systém eReg), ktorý bude slúžiť na zabezpečenie kompletnej správy listinných a elektronických dokumentov s cieľom IKT prostriedkami kompletne pokryť procesy od prijatia podania, jeho evidencie až po archiváciu spisu. Predmetom zákazky je aj zabezpečenie služieb technickej podpory prevádzky, údržby a rozvoja Informačného systému eReg z dôvodu zabezpečenia jeho riadnej prevádzkyschopnosti a úprav funkcionalít tak, aby mohla byť zabezpečená interoperabilita so všetkými informačnými systémami, s ktorými bude Informačný systém eReg integrovaný. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky v príslušných súťažných podkladoch, ako aj v návrhu obchodných podmienok - Zmluva o dielo na dodávku softvérového diela; Zmluva o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému; Zmluva o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností; Sprostredkovateľská zmluva - Zmluva o spracúvaní osobných údajov.
Verejný obstarávateľ (objednávateľ) si vyhradzuje právo uplatniť si u úspešného uchádzača (poskytovateľa) právo opcie na predĺženie doby platnosti Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji Informačného systému eReg (ďalej len opcia) v cykloch (2 roky + 2 roky + 1 rok), teda spolu najviac o 5 rokov, t. j. verejný obstarávateľ (objednávateľ) je oprávnený využiť opciu aj čiastočne alebo na viackrát. V zmysle uvedeného bola dohodnutá maximálna doba trvania Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému eReg na 9 rokov za predpokladu využitia opcie verejným obstarávateľom (objednávateľom) v maximálnom možnom rozsahu 5 rokov. Pre odstránenie pochybností platí, že verejný obstarávateľ (objednávateľ) je právo opcie oprávnený využiť a žiadne z ustanovení Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji Informačného systému eReg nemožno vykladať tak, že verejný obstarávateľ (objednávateľ) má aj povinnosť právo opcie využiť.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
1 141 975,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
114
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opis opcií:
Verejný obstarávateľ (objednávateľ) si vyhradzuje právo uplatniť si u úspešného uchádzača (poskytovateľa) právo opcie na predĺženie doby platnosti Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji Informačného systému eReg (ďalej len opcia) v cykloch (2 roky + 2 roky + 1 rok), teda spolu najviac o 5 rokov, t. j. verejný obstarávateľ (objednávateľ) je oprávnený využiť opciu aj čiastočne alebo na viackrát. V zmysle uvedeného bola dohodnutá maximálna doba trvania Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému eReg na 9 rokov za predpokladu využitia opcie verejným obstarávateľom (objednávateľom) v maximálnom možnom rozsahu 5 rokov. Pre odstránenie pochybností platí, že verejný obstarávateľ (objednávateľ) je právo opcie oprávnený využiť a žiadne z ustanovení Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji Informačného systému eReg nemožno vykladať tak, že verejný obstarávateľ (objednávateľ) má aj povinnosť právo opcie využiť.
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu (napr. Zmluva o združení ...atď.) na účely účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá/vyhodnotená ako úspešná, tak všetci členovia skupiny dodávateľov budú povinní v zmysle § 37 ods. 2 zákona o VO vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu podľa príslušných právnych predpisov a to z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Z dokumentácie, ktorá preukazuje vytvorenie určitej právnej formy medzi všetkými členmi skupiny dodávateľov, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky vytvorenej určitej právnej formy spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi zmluvnú dokumentáciu, ktorá preukazuje vytvorenie určitej právnej formy medzi všetkými členmi skupiny dodávateľov, a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) zmluvy, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 zákona o VO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, t. j. rozšírený reverzný postup (super-reverzná verejná súťaž).
Verejný obstarávateľ si dovoľuje so zreteľom na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní zdôrazniť ustanovenie § 55 ods. 1 zákona o VO (druhá veta predmetného ustanovenia), podľa ktorého, ak verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk, je povinný vyhodnotiť u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky.
Verejný obstarávateľ si dovoľuje so zreteľom na vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky zdôrazniť ustanovenie § 55 ods. 1 zákona o VO (druhá veta predmetného ustanovenia), podľa ktorého, ak verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk, je povinný vyhodnotiť u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky.
Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 1 písm. a) a b) zákona o VO, aby
a) uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok,
b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o VO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý ma subdodávateľ plniť.
Verejný obstarávateľ si dovoľuje zdôrazniť, že uplatňuje so zreteľom na § 38 ods. 1 písm. d) zákona o VO podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO. Ustanovenie § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO ustanovuje:
Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž, ak sa táto podmienka uvedie v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo v oznámení použitom ako výzva na súťaž.
Verejný obstarávateľ uvádza, že nerozdelil zákazku na časti a odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je súčasťou príslušných súťažných podkladov.
Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača, aby zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou.