Oznámenie 2950 - WYP

Obsah

2950 - WYP
Vestník č. 13/2022 - 19.01.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
IČO: 00606707
Rastislavova 43, 04190 Košice - mestská časť Juh
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jana Lesayová
Telefón: +421 556153010
Email: jana.lesayova@unlp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/1295
Hlavná adresa(URL): www.unlp.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436438
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/16961/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Havarijná rekonštrukcia hydroizolácie strechy monobloku, UN L. Pasteura Košice, pracovisko Rastislavova
Referenčné číslo: UNLP-2022-02-PZ
II.1.2) Hlavný kód CPV
45261410-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie rekonštrukčných prác oprava strechy monobloku v areáli nemocnice, ktorá je v havarijnom stave, za účelom zamedzenia prieniku dažďovej vody do interiéru objektov.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky a časti H. Projektová dokumentácia súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
89 390,91 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45261910-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom plnenia predmetu zákazky, t.j. miestom uskutočnenia rekonštrukčných prác je pracovisko Univerzitnej nemocnice L. Pasteura Košice: Budova Monoblok, Rastislavova 43, 041 90 Košice
II.2.4) Opis obstarávania
Základné údaje charakterizujúce stavbu, základný popis stavby, zdôvodnenie stavby, vrátane popisu výstavby sú uvedené v dokumentoch A. Sprievodná správa a B. Súhrnná technická správa, ktoré sú súčasťou projektovej dokumentácie ku zákazke.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
89 390,91 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 60
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude hradený z kapitálových výdavkov zo štátneho rozpočtu. Zábezpeka je stanovená vo výške 3000 EUR. Verejný obstarávateľ umožní obhliadku priestorov do 27.1.2022. Všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní verejný obstarávateľ v súlade s §64 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní v systéme JOSEPHINE.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO.
Zoznam a opis podmienok sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu - v súťažných podkladoch (časť D. Podmienky účasti).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nevyžaduje preukázanie splnenia podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO.
Zoznam a opis podmienok sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu - v súťažných podkladoch (časť D. Podmienky účasti).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň štandardov predmetu zákazky požadovaná verejným obstarávateľom (zoznam uskutočnených stavebných prác / referencie) je kumulatívna hodnota t.j 70 000 EUR bez DPH (slovom: sedemdesiattisíc eur bez DPH) za uskutočnené stavebné práce obdobného rozsahu a charakteru, za posudzované obdobie (za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača, aby v lehote určenej verejným obstarávateľom v rámci súčinnosti pred uzatvorením zmluvy predložil doklady a dokumenty:
Dôkaz o existencii poistenia (uzatvorenú a platnú poistnú zmluvu/zmluvy) s vinkuláciou poistného plnenia v prospech verejného obstarávateľa (objednávateľa) pre prípad všeobecnej zodpovednosti za škodu, zodpovednosti za škodu spôsobenú vadou výrobku a zodpovednosti za čistú finančnú škodu.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.02.2022 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.07.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.02.2022 13:00
Miesto: Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Otváranie ponúk je podľa § 52 ods. 2 ZVO verejné.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je: zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií ani obstarávaním
zameraným na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.01.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité