Oznámenie 4509 - MST

Obsah

4509 - MST
Vestník č. 18/2022 - 24.01.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja (SC TSK)
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37915568
Brnianska 3, 91101 Trenčín
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tenders.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/organization/8714/order/436457
Hlavná adresa(URL): www.sctsk.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436457
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/436457
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Správa ciest
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup techniky 2022
Referenčné číslo: SC_TSK/TECH
II.1.2) Hlavný kód CPV
43312000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je nákup techniky. Zákazka je rozdelená na tri časti podľa účelu použitia jednotlivých typov techniky: 1. časť: Nákup techniky - Technika na údržbu komunikácií, 2. časť: Nákup techniky - Stavebná a kosiaca technika a 3. časť: Nákup techniky - Prepravná technika. Technická špecifikácia a parametre predmetu kúpy sú súčasťou Prílohy č. 5 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
2 529 200,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Nákup techniky - Technika na údržbu komunikácií
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34921000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídla organizačných zložiek verejného obstarávateľa
II.2.4) Opis obstarávania:
1. časť: Nákup techniky - Technika na údržbu komunikácií:
Podvozok nákladného automobilu 4x4 - 4 ks
Čelná snehová radlica k podvozku 4x4 - 4 ks
Nadstavba sypača k podvozku 4x4 - 4 ks
Turbo nadstavba k podvozku - 3 ks
Posypová nadstavba - 2 ks
Nadstavba vysprávková - 2 ks
Čelná snehová radlica - 2 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 340 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť súťaž.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Nákup techniky - Stavebná akosiaca technika
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144700-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídla organizačných zložiek verejného obstarávateľa
II.2.4) Opis obstarávania:
2. časť Nákup techniky - Stavebná akosiaca technika:
Nosič náradia s príslušenstvom - 1 ks:
- Podvozok - univerzálny nosič náradia - 1 ks
- Čelná snehová radlica - 1 ks
- Nadstavba sypača - 1 ks
- Nadstavba zametača - 1 ks
Rýpadlo - Nakladač s príslušenstvom - 1 ks
Svahovacia lopata s hydraulickým ovládaním - 1 ks
Traktor - 3 ks
Ramenová kosačka - 3 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
944 200,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť súťaž.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Nákup techniky - Prepravná technika
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34110000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídla organizačných zložiek verejného obstarávateľa
II.2.4) Opis obstarávania:
3. časť - Nákup techniky - Prepravná technika
Automobil úžitkový do 8 t - 1 ks
Automobil úžitkový do 3,5 t - 1 ks
Automobil osobný - elektromobil - 2 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
245 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť súťaž.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 zákona o verejnom obstaravaní.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v zmysle § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným osobou verejným obstarávateľom, pričom verejný obstarávateľ môže postupovať aj v zmysle § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Z uchádzačom predloženého Jednotného európskeho dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa predmetné podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom v oznámení na predkladanie ponúk (rozsahom, obsahom aj spôsobom), a to ku dňu predloženia ponuky. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom, ktorí predložia Jednotný európsky dokument, na preukázanie splnenia podmienok účasti vyplniť GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI v časti IV.: Podmienky účasti. V prípade, že uchádzač vyplní uvedené políčko, nemusí vypĺňať ostatné oddiely časti IV. Jednotného európskeho dokumentu. Vzor Jednotného európskeho dokumentu tvorí Prílohu č. 7 týchto Súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o procese elektronickej aukcie sú uvedené v časti A. Pokyny pre uchádzačov, članok X. Elektronická aukcia, 35. Informácie o použití elektronickej aukcie
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.02.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.02.2022 10:00
Miesto: Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja, Brnianska 3, 911 05 Trenčín, zasadačka 1. poschodie. Otváranie elektronických ponúk v systéme EVO členmi komisie sa uskutoční prostredníctvom on line sprístupnenia ponúk členom komisie a uchádzačom, v zmysle zverejnenej informácie Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/vsetky-temy-4e3.html?id=620.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, pričom otváranie ponúk podľa § 54 ods. 3 je neverejné, údaje podľa § 52 ods. 2 komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 52 ods. 3 sa neodosiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku písomne v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. 2. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s týmto oznámením, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
4. Uchádzači predložia skeny originálov alebo úradne osvedčených kópií požadovaných dokladov. Všetky doklady musia byť platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky, ako aj v prípade nedostatku finančných prostriedkov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
17.01.2022

Redakčné opravy

14778 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 55/2022
V oznámení 04509-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja (SC TSK), Brnianska 3, 911 01 Trenčín zverejnenom vo VVO č. 018/2022 zo dňa 24.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadosti o účasť Namiesto: 21.02.2022 10:00 Má byť: 28.02.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúl Namiesto: 22.02.2022 10:00 Má byť: 01.03.2022 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité