Oznámenie 5356 - MST

Obsah

5356 - MST
Vestník č. 20/2022 - 25.01.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Matej Meľo
Telefón: +421 248264139
Email: matej.melo@region-bsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2750
Hlavná adresa(URL): https://bratislavskykraj.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436412
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/436412
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vyššia územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka a montáž stropných kazetových klimatizačných jednotiek
Referenčné číslo: EVO/45
II.1.2) Hlavný kód CPV
42512000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka a montáž kazetových klimatizačných jednotiek pre administratívnu budovu Úradu BSK.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
414 527,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45331220-4
45111300-1
45255400-3
45310000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Administratívna budova Úradu BSK, Sabinovská 16, Bratislava 821 05
II.2.4) Opis obstarávania:
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
414 527,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
60
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO"alebo "zákon").

Požaduje sa predloženie skeny originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré sa preukazujú podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o VO.

Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o VO je možné nahradiť podľa § 152 zákona o VO potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti:
1. Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona;

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Za účelom získania dokladu z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o VO (výpis z registra trestov fyzickej osoby) uchádzač predloží vo svojej ponuke vyplnenú a podpísanú prílohu č. 8 (ak sa uplatňuje) súťažných podkladov za každého člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu a prokuristu.


Z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 zákona a informačných systémov Úradu pre verejné obstarávanie, uchádzač (so sídlom v SR) nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. a), b), c), d), e) a f) zákona o VO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožadujú sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1.) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona

2.) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: AD.1) Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, t. j dodávka a montáž klimatizačných jednotiek

Uvedený zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb uchádzač vo svojej ponuke predloží za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorých finančný objem bol spolu za sledované obdobie v minimálnej výške 300 000,00 EUR bez DPH.

Verejný obstarávateľ zohľadni referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO ak takéto referencie existujú.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

AD.2) Verejný obstarávateľ požaduje splnenie minimálnych požiadaviek osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ktorými uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní

Expert č. 1 min. 1 osoba na nakladanie s halogenovým chladivom
Uchádzač preukáže údaje u experta č. 1 nasledovnými dokladmi:
-čestným vyhlásením experta č. 1, že je zamestnancom uchádzača a bude k dispozícii počas trvania zmluvy (v prípade využitia technickej a odbornej kapacity inej osoby postupuje uchádzač podľa § 34 ods. 3 ZVO)
-osvedčenie na všetky činnosti na zariadení s halogenovaným chladivom alebo ekvivalentný doklad

Expert č. 2 min. 1 osoba na nakladanie s fluórovanými skleníkovými plynmi
Uchádzač preukáže údaje u experta č. 2 nasledovnými dokladmi:

-čestným vyhlásením experta č. 2, že je zamestnancom uchádzača a bude k dispozícii počas trvania zmluvy (v prípade využitia technickej a odbornej kapacity inej osoby postupuje uchádzač podľa § 34 ods. 3 ZVO)
-osvedčenie o odbornej spôsobilosti na nakladanie s fluórovanými skleníkovými plynmi alebo ekvivalentný doklad

Expert č. 3 min. 1 osoba - elektrotechnik
Uchádzač preukáže údaje u experta č. 3 nasledovnými dokladmi:

-čestným vyhlásením experta č. 3, že je zamestnancom uchádzača a bude k dispozícii počas trvania zmluvy (v prípade využitia technickej a odbornej kapacity inej osoby postupuje uchádzač podľa § 34 ods. 3 ZVO)
-osvedčenie pre práce na elektrických zariadeniach podľa § 23 alebo § 24 vyhlášky č. 508/2009 Z. z o výhradných technických zariadeniach alebo ekvivalentný doklad

Uchádzač nie je povinný preukázať splnenie požiadaviek na expertov č. 1 - 3, tromi rôznymi osobami, t. j. jednou osobou môže preukázať splnenie minimálnych požiadaviek na viacerých expertov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
viď zmluvne podmienky
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.02.2022 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.11.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.02.2022 10:00
Miesto: Úrad Bratislavského samosprávneho kraja, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: uvedené v bode 22 súťažných podkladoch

Verejný obstarávateľ sa v súvislosti so šírením vírusu COVID-19 rozhodol využiť v systéme EVO ver. 18.0 funkcionalitu "on-line" sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov zábezpeku vo výške 10 000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

2. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným
európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO. Verejný obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti.

3. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

4. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO ver. 18.0.

5.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.

6. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tomto oznámení a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.

7. Verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO.

8.Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta plnenia. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

9.Pri zadaní zákazky verejný obstarávateľ postupoval v súlade s § 30 zákona o VO.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.01.2022

Redakčné opravy

14626 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 54/2022
V oznámení 05356-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 020/2022 zo dňa 25.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 21.02.2022 09:00 Má byť: 21.03.2022 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 21.02.2022 10:00 Má byť: 21.03.2022 10:00 II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému Namiesto: 60 Má byť: 120 III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: AD.2) Verejný obstarávateľ požaduje splnenie minimálnych požiadaviek osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ktorými uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní Expert č. 1 min. 1 osoba na nakladanie s halogenovým chladivom Uchádzač preukáže údaje u experta č. 1 nasledovnými dokladmi: -čestným vyhlásením experta č. 1, že je zamestnancom uchádzača a bude k dispozícii počas trvania zmluvy (v prípade využitia technickej a odbornej kapacity inej osoby postupuje uchádzač podľa § 34 ods. 3 ZVO) -osvedčenie na všetky činnosti na zariadení s halogenovaným chladivom alebo ekvivalentný doklad Expert č. 2 min. 1 osoba na nakladanie s fluórovanými skleníkovými plynmi Uchádzač preukáže údaje u experta č. 2 nasledovnými dokladmi: -čestným vyhlásením experta č. 2, že je zamestnancom uchádzača a bude k dispozícii počas trvania zmluvy (v prípade využitia technickej a odbornej kapacity inej osoby postupuje uchádzač podľa § 34 ods. 3 ZVO) -osvedčenie o odbornej spôsobilosti na nakladanie s fluórovanými skleníkovými plynmi alebo ekvivalentný doklad Expert č. 3 min. 1 osoba - elektrotechnik Uchádzač preukáže údaje u experta č. 3 nasledovnými dokladmi: -čestným vyhlásením experta č. 3, že je zamestnancom uchádzača a bude k dispozícii počas trvania zmluvy (v prípade využitia technickej a odbornej kapacity inej osoby postupuje uchádzač podľa § 34 ods. 3 ZVO) -osvedčenie pre práce na elektrických zariadeniach podľa § 23 alebo § 24 vyhlášky č. 508/2009 Z. z o výhradných technických zariadeniach alebo ekvivalentný doklad Uchádzač nie je povinný preukázať splnenie požiadaviek na expertov č. 1 - 3, tromi rôznymi osobami, t. j. jednou osobou môže preukázať splnenie minimálnych požiadaviek na viacerých expertov. Má byť: AD.2) Verejný obstarávateľ požaduje splnenie minimálnych požiadaviek osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ktorými uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní Expert č. 1 min. 1 osoba na nakladanie s fluórovanými skleníkovými plynmi Uchádzač preukáže údaje u experta č. 1 nasledovnými dokladmi: -čestným vyhlásením experta č. 1, že je zamestnancom uchádzača a bude k dispozícii počas trvania zmluvy (v prípade využitia technickej a odbornej kapacity inej osoby postupuje uchádzač podľa § 34 ods. 3 ZVO) -certifikát o odbornej spôsobilosti na nakladanie s fluórovanými skleníkovými plynmi podľa zákonov č. 286/2009 Z.z., 321/2012 Z.z. alebo ekvivalentný doklad Expert č. 2 min. 1 osoba - elektrotechnik Uchádzač preukáže údaje u experta č. 2 nasledovnými dokladmi: -čestným vyhlásením experta č. 2, že je zamestnancom uchádzača a bude k dispozícii počas trvania zmluvy (v prípade využitia technickej a odbornej kapacity inej osoby postupuje uchádzač podľa § 34 ods. 3 ZVO) -osvedčenie pre práce na elektrických zariadeniach podľa § 23 alebo § 24 vyhlášky č. 508/2009 Z. z o výhradných technických zariadeniach alebo ekvivalentný doklad Uchádzač nie je povinný preukázať splnenie požiadaviek na expertov č. 1 - 2, dvomi rôznymi osobami, t. j. jednou osobou môže preukázať splnenie minimálnych požiadaviek na viacerých expertov.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité