III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), ktoré preukáže spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Upozornenie:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
Uchádzač nie je povinný v zmysle § 32, ods. 3 predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. b), c) a e), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. S ohľadom na to, že z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov Generálnej prokuratúry, verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby na preukazovanie splnenia podmienky podľa § 32 ods. 1, a) využili iné spôsoby, napr. zápis do zoznamu hospodárskych subjektov alebo predloženie príslušných dokladov.
Upozornenie: možnosť nepredkladania týchto dokladov sa týka uchádzača, ktorému vydávajú doklady orgány štátnej správy Slovenskej republiky (a zdravotné poisťovne), pretože len k takýmto dokladom má orgán verejnej moci prístup v rámci informačných systémov verejnej správy SR.
Odôvodnenie: Podmienkou chce mať verejný obstarávateľ istotu, že uchádzač si plní všetky povinnosti dané všeobecne záväznými právnymi predpismi.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok:
1./ Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade že referencia nebola vytvorená v súlade s § 12, verejný obstarávateľ požaduje zoznam zákaziek na poskytnutie služieb, ktorý bude obsahovať:
a) názov/obchodné meno a sídlo odberateľa,
b) názov/obchodné meno a sídlo poskytovateľa,
c) názov a stručný opis poskytovanej služby,
d) lehotu dodania,
f) celková zmluvná cena v EUR bez DPH,
g) meno a kontakt (tel. číslo, email) na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje,
i) potvrdenie odberateľa.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú zákazku a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v doklade neuznať takúto zákazku.
2./ Podľa § 34 ods. 1 písm. f) potvrdenia príslušných orgánov v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu uchádzač predloží:
a) Doklady o odbornej spôsobilosti vydané na základe osobitného predpisu zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platných zmien a doplnkov a súvisiacich predpisov ( ďalej len zákon o odpadoch ), ktoré oprávňujú uchádzača nakladať s BRO v zmysle požiadaviek na predmet zákazky,
b) Potvrdenie príslušného orgánu štátnej správy o registrácii podľa § 98 ods. 1 a 2 zákona o odpadoch č. 79/2015 Z. z.,
c) Integrované povolenie vydané podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platných zmien a doplnkov, ktorým sa povoľuje vykonávanie činnosti kompostárne, na ktorej uchádzač bude zhodnocovať BRO z tejto zákazky;
ak uchádzač nevykonáva činnosť kompostárne, musí v ponuke predložiť zmluvu, resp. zmluvu o budúcej zmluve s iným subjektom - prevádzkovateľom kompostárne, na základe ktorej bude počas trvania zmluvy s verejným obstarávateľom oprávnený odvážať a zhodnocovať predmet zákazky;
Uchádzač, musí byť oprávnený na poskytnutie všetkých služieb týkajúcich sa BRO, musí disponovať takými kapacitami, technickým vybavením a odbornými znalosťami, ktoré sú k poskytnutiu služieb potrebné.
Na poskytnutie služieb je odborne spôsobilý a nie sú mu známe žiadne prekážky, pre ktoré by mohol poskytnutie služieb odmietnuť alebo tieto nemohol poskytnúť.
Uchádzač musí disponovať zberovým autom a hákovým vozidlom na manipuláciu a odvoz 30 m3 kontajnerov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
k bodu 1./
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb uskutočnených za obdobie 3 rokov
t. j. za roky 2019, 2020, 2021 rovnakého alebo podobného charakteru (nakladanie s odpadmi) ako je predmet zákazky, vo finančnom objeme min. 150 000 EUR bez DPH za všetky 3 roky spolu a zároveň uchádzač predloží 1 referenciu na predmet zákazky v minimálnej hodnote 90.000,- € bez DPH .
Ak bude v referencii uvedený objem v inej mene ako Euro, použije sa na prepočet z inej meny na Euro kurz inej meny k mene Euro, ktorý bol v danom období zverejnený ECB ako posledný v príslušnom kalendárnom roku.
k bodu 2./
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
Požiadavka smeruje k výberu dodávateľa, ktorý má dostatočné skúsenosti s poskytovaním služieb obdobného charakteru, ako je predmet zákazky s ohľadom na rozsah požadovaných služieb a predpokladanú hodnotu zákazky.
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky