Oznámenie 4747 - WYS

Obsah

4747 - WYS
Vestník č. 18/2022 - 24.01.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Rožňava
IČO: 00328758
Šafárikova 29, 04801 Rožňava
Slovensko
Kontaktná osoba: Mária Kardošová
Telefón: +421 587773256
Fax: +421 58587324509
Email: maria.kardosova@roznava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.roznava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436540
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/436540
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu a prenájom 120 l zberových nádob
Referenčné číslo: 04/2022/Ka
II.1.2) Hlavný kód CPV
90500000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom verejného obstarávania je zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad a verejných priestranstiev na území mesta Rožňavy vrátane mestskej časti Nadabula, nájom 1 600 ks 120 l KUKA nádob na biologicky rozložiteľný odpad a odvoz hákovým vozidlom zo zberného dvora do kompostárne.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
92 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK04
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
k.ú. mesta Rožňava vrátane mestskej časti Nadabula,
II.2.4) Opis obstarávania
Zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad a verejných priestranstiev na území mesta Rožňava vrátane mestskej časti Nadabula a nájom 1 600 ks 120 l KUKA nádob. Odvoz BRO do kompostárne v celkovom predpokladanom množstve 1200t/r.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
92 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verený obstarávateľ požaduje od uchádzačov zábezpeku v zmysle § 46 a § 112 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Hodnota zábezpeky je 2760,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch v časti III. bod 3.3.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), ktoré preukáže spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Upozornenie:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
Uchádzač nie je povinný v zmysle § 32, ods. 3 predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. b), c) a e), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. S ohľadom na to, že z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov Generálnej prokuratúry, verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby na preukazovanie splnenia podmienky podľa § 32 ods. 1, a) využili iné spôsoby, napr. zápis do zoznamu hospodárskych subjektov alebo predloženie príslušných dokladov.
Upozornenie: možnosť nepredkladania týchto dokladov sa týka uchádzača, ktorému vydávajú doklady orgány štátnej správy Slovenskej republiky (a zdravotné poisťovne), pretože len k takýmto dokladom má orgán verejnej moci prístup v rámci informačných systémov verejnej správy SR.
Odôvodnenie: Podmienkou chce mať verejný obstarávateľ istotu, že uchádzač si plní všetky povinnosti dané všeobecne záväznými právnymi predpismi.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1./ Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade že referencia nebola vytvorená v súlade s § 12, verejný obstarávateľ požaduje zoznam zákaziek na poskytnutie služieb, ktorý bude obsahovať:
a) názov/obchodné meno a sídlo odberateľa,
b) názov/obchodné meno a sídlo poskytovateľa,
c) názov a stručný opis poskytovanej služby,
d) lehotu dodania,
f) celková zmluvná cena v EUR bez DPH,
g) meno a kontakt (tel. číslo, email) na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje,
i) potvrdenie odberateľa.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú zákazku a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v doklade neuznať takúto zákazku.
2./ Podľa § 34 ods. 1 písm. f) potvrdenia príslušných orgánov v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu uchádzač predloží:
a) Doklady o odbornej spôsobilosti vydané na základe osobitného predpisu zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platných zmien a doplnkov a súvisiacich predpisov ( ďalej len zákon o odpadoch ), ktoré oprávňujú uchádzača nakladať s BRO v zmysle požiadaviek na predmet zákazky,
b) Potvrdenie príslušného orgánu štátnej správy o registrácii podľa § 98 ods. 1 a 2 zákona o odpadoch č. 79/2015 Z. z.,
c) Integrované povolenie vydané podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platných zmien a doplnkov, ktorým sa povoľuje vykonávanie činnosti kompostárne, na ktorej uchádzač bude zhodnocovať BRO z tejto zákazky;
ak uchádzač nevykonáva činnosť kompostárne, musí v ponuke predložiť zmluvu, resp. zmluvu o budúcej zmluve s iným subjektom - prevádzkovateľom kompostárne, na základe ktorej bude počas trvania zmluvy s verejným obstarávateľom oprávnený odvážať a zhodnocovať predmet zákazky;
Uchádzač, musí byť oprávnený na poskytnutie všetkých služieb týkajúcich sa BRO, musí disponovať takými kapacitami, technickým vybavením a odbornými znalosťami, ktoré sú k poskytnutiu služieb potrebné.
Na poskytnutie služieb je odborne spôsobilý a nie sú mu známe žiadne prekážky, pre ktoré by mohol poskytnutie služieb odmietnuť alebo tieto nemohol poskytnúť.
Uchádzač musí disponovať zberovým autom a hákovým vozidlom na manipuláciu a odvoz 30 m3 kontajnerov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
k bodu 1./
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb uskutočnených za obdobie 3 rokov
t. j. za roky 2019, 2020, 2021 rovnakého alebo podobného charakteru (nakladanie s odpadmi) ako je predmet zákazky, vo finančnom objeme min. 150 000 EUR bez DPH za všetky 3 roky spolu a zároveň uchádzač predloží 1 referenciu na predmet zákazky v minimálnej hodnote 90.000,- € bez DPH .
Ak bude v referencii uvedený objem v inej mene ako Euro, použije sa na prepočet z inej meny na Euro kurz inej meny k mene Euro, ktorý bol v danom období zverejnený ECB ako posledný v príslušnom kalendárnom roku.
k bodu 2./
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
Požiadavka smeruje k výberu dodávateľa, ktorý má dostatočné skúsenosti s poskytovaním služieb obdobného charakteru, ako je predmet zákazky s ohľadom na rozsah požadovaných služieb a predpokladanú hodnotu zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.02.2022 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.02.2022 10:00
Miesto: Mestský úrad Rožňava
Šafárikova 29, 048 01 Rožňava
Otváranie ponúk bude realizované verejne a verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, pričom títo sa musia preukázať dokladmi uvedenými v súťažných podkladoch (preukazom totožnosti a/alebo dokladom uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnenec aj plnomocenstvom).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania.
2. Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile .
3. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
4.Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá obsahuje zjavne nevýhodné podmienky pre verejného obstarávateľa a teda za ponuku neprijateľnú.
6. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.
7. Pravidlá neuvedené v tomto oznámení a v súťažných podkladoch sa riadia platným zákonom o verejnom obstarávaní.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.01.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité