Oznámenie 5368 - MSP

Obsah

5368 - MSP
Vestník č. 20/2022 - 25.01.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Západoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36550949
Nábrežie za hydrocentrálou 4, 94901 Nitra
Kód NUTS: SK023
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Katarína Százová
Telefón: +421 918373314
Email: katarina.szazova@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.zsvs.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436553
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Obstarávateľ podľa § 9 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vodárenská spoločnosť
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nesvady - rozšírenie kanalizácie a ČOV
Referenčné číslo: VO_ZsVS_SP_2/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
45232400-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom stavebných prác je zhotovenie Diela - rozšírenie splaškovej kanalizácie a jestvujúcej ČOV Nesvady - v nasledovnom rozsahu:
-výstavba gravitačnej kanalizácie v dĺžke 21 944,80 m z hladkých plnostenných kanalizačných rúr PVC DN300/400 SN8,
-výstavba 5 ks čerpacích staníc (ČS6, ČS7, ČS9, ČS10 a ČS11),
-výstavba 1 003,14 m výtlačných potrubí HDPE DN80/100 PN6,
-realizácia 1 283 ks kanalizačných odbočiek PVC DN150/200 SN8 ukončené revíznou šachtou DN400,
-rozšírenie existujúcej ČOV Nesvady pre projektovanú kapacitu 7500 EO.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
16 867 575,83 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45232423-3
45332000-3
45232440-8
45112000-5
45232431-2
45252127-4
45252130-8
45351000-2
90491000-5
45310000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
k.ú. Nesvady, Mesto Nesvady, okres: Komárno, kraj: Nitriansky
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom stavebných prác je zhotovenie Diela - rozšírenie splaškovej kanalizácie a jestvujúcej ČOV Nesvady - v nasledovnom rozsahu:
-výstavba gravitačnej kanalizácie v dĺžke 21 944,80 m z hladkých plnostenných kanalizačných rúr PVC DN300/400 SN8,
-výstavba 5 ks čerpacích staníc (ČS6, ČS7, ČS9, ČS10 a ČS11),
-výstavba 1 003,14 m výtlačných potrubí HDPE DN80/100 PN6,
-realizácia 1 283 ks kanalizačných odbočiek PVC DN150/200 SN8 ukončené revíznou šachtou DN400,
-rozšírenie existujúcej ČOV Nesvady pre projektovanú kapacitu 7500 EO.

Dielo obsahuje nasledovné stavebné objekty a prevádzkové súbory:
Kanalizácia
SO 101 Stoková sieť
SO 102Kanalizačné odbočky
SO 103 Čerpacie stanice
SO 103.1 Čerpacie stanice
SO 103.2 NN prípojky
PS 103.1 Strojnotechnologická časť ČS
PS 103.2 ASRTP

Čistiareň odpadových vôd
SO-01Objekt mechanického predčistenia
SO-02Vstupná čerpacia stanica
SO-03Denitrifikačné nádrže
SO-04Biologické reaktory
SO-05Čerpacia stanica vyčistenej vody
SO-06Kalojem
SO-07Merná šachta
SO-08Dúchareň
SO-09Objekt odvodnenia kalu a kalových čerpadiel
SO-10Prevádzková budova rekonštrukcia
SO-11Prekládka pitnej vody
SO-12Studňa a rozvod úžitkovej vody
SO-13Prepojovacie potrubia
SO-14Príprava územia a demolácie
SO-15Sekundárne káblové rozvody NN
SO-16Vonkajšie osvetlenie
SO-17Komunikácie a spevnené plochy
SO-18Terénne a sadové úpravy
PS-01Mechanické predčistenie a vstupná ČS
PS-02Biologické čistenie, dúchareň a rozvod tlakového vzduchu
PS-03ČS vyčistenej vody
PS-04Kalové hospodárstvo
PS-05Elektroinštalácia a MaR
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Celková cena bez DPH (EUR)
Relatívna váha: 95
Názov: Lehota realizácie (kalendárny deň)
Relatívna váha: 5
II.2.6) Odhadovaná hodnota
16 867 575,83 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
15
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: 1. ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+: NFP310010BNU6
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka: Vyžaduje sa vo výške 500 000,00 EUR. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod 16. Zábezpeka ponuky, podmienky jej zloženia, podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač alebo záujemca musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.

2.Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému obstarávateľovi, obstarávateľovi, resp. osobe podľa § 8 a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO.

3.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

4.V zmysle § 39 môže uchádzač predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (JED).
V prípade navrhovaných subdodávateľov JED uchádzača obsahuje informácie o každom takomto subdodávateľovi a zároveň predkladá aj JED za každého takéhoto subdodávateľa.
V prípade Skupiny dodávateľov sa musí predložiť samostatný JED pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.

5.Uchádzač alebo záujemca nepredkladá z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy v zmysle § 32 ods. 3 ZVO doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky, doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO predkladá v plnom rozsahu.
Ostatné dokumenty podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c), d) a f) ZVO uchádzač predkladá (ak nemá platný zápis v Zozname hospodárskych subjektov), nakoľko obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.

Dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzač predkladá vo forme skenu originálu/úradne overenej kópie v needitovateľnej forme vo formáte pdf.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO: predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.
2. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO: prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť v lehote, ktorá nesmie byť kratšia ako päť pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Z predloženého jednotného európskeho dokumentu musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní v tomto postupe zadávania zákazky.
Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, uchádzač je povinný predložiť samostatný JED aj pre túto osobu, ak predbežne nahrádza doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia tejto osoby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má uchádzač otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie predchádzajúcich troch rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania, (resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) že:
- nebol po určený čas v nepovolenom debete,
- v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
- uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním.
Za rozhodujúce obdobie predchádzajúcich troch rokov sa považuje obdobie posledných troch rokov končiacim dňom predchádzajúcim dňu odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania do Úradného vestníka. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Uchádzač taktiež predloží čestné vyhlásenie, že má účty len v banke (bankách) alebo v pobočke zahraničnej banky (pobočkách zahraničných bánk), od ktorých predložil vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky (pobočiek zahraničných bánk).

K bodu 2: Uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní musí vo svojej ponuke predložiť:
Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, vo výške minimálne 70 000 000,00 EUR sumárne za požadované obdobie alebo ekvivalent v inej mene.
Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti realizácie stavebných prác.

Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka formou čestného vyhlásenia, ktoré bude obsahovať prehľadnú tabuľku, v ktorej bude uvedený:
- dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, v členení za jednotlivé požadované roky,
- celkový obrat uchádzača, v členení za jednotlivé požadované roky.

Uchádzač prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch za požadované hospodárske roky. V prípade, ak sa účtovné závierky uchádzača nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk, obstarávateľ bude schopný si splnenie podmienky účasti overiť samostatne a uchádzač v tomto prípade účtovné výkazy nepredkladá.
Ak uchádzač nemá príslušné účtovné závierky zverejnené v súlade s platnými predpismi, z ktorých sa dá zistiť obrat, resp. ak sa na neho daná povinnosť nevzťahuje, predloží dané výkazy alebo ich ekvivalenty v ponuke.
V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem príslušného členského štátu.

Obraty budú uvedené v originálnej mene, a ak touto menou nie je mena v EUR, obraty budú prepočítané aj na EUR. Prepočet cudzej meny na euro:
- uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti,
- uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.

Dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia uchádzač predkladá vo forme skenu originálu/úradne overenej kópie v needitovateľnej forme vo formáte pdf.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

2. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

3. § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36 ZVO: uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní.

4. § 34 ods. 1 písm. j) ZVO: uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác.

5. § 34 ods. 1 písm. d) ZVO: uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť implementáciu manažmentu informačnej bezpečnosti podľa daných noriem, ktorý použije pri plnení zmluvy.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa požadovaného osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v Súťažných podkladoch, časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v Súťažných podkladoch, časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. Uchádzač preukáže v Zozname stavebných prác realizáciu stavebných prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky (výstavba a/alebo rekonštrukcia kanalizácie, výstavba alebo rekonštrukcia ČOV) za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia VO, pričom zo Zoznamu stavebných prác musí vyplývať, že:
a)súhrnná hodnota stavebných prác, ktorých predmetom bola výstavba a/alebo rekonštrukcia kanalizácie, bola v minimálnej hodnote 14 000 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene, pričom
aa) predmetom zákaziek bola výstavba a/alebo rekonštrukcia minimálne 21 km gravitačného kanalizačného potrubia súhrnne za predložené zákazky,
ab) predmetom zákaziek bola výstavba a/alebo rekonštrukcia minimálne 1 km tlakového kanalizačného potrubia súhrnne za predložené zákazky,
ac) predmetom zákaziek bola výstavba a/alebo rekonštrukcia minimálne 5 ks čerpacích staníc súhrnne za predložené zákazky;
b)súhrnná hodnota stavebných prác, ktorých predmetom bola výstavba alebo rekonštrukcia ČOV, bola v minimálnej hodnote 2 700 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene, pričom
ba) zákazky výstavby alebo rekonštrukcie ČOV boli realizované min. pre 7 500 ekvivalentných obyvateľov (EO) súhrnne za predložené zákazky.
Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v SP, A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile.

K bodu 2. Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov:
Kľúčový odborník 1: Stavbyvedúci pre inžinierske stavby
Kľúčový odborník 2: Stavbyvedúci pre technologické zariadenia
Kľúčový odborník 3: Stavbyvedúci pre elektrotechniku a ASRTP
Kľúčový odborník 4: Projektant
Kľúčový odborník 5: Autorizovaný geodet
Kľúčový odborník 6: Zvárač plastov
Kľúčový odborník 7: Zváračský technik alebo zvárač kovov
Kľúčový odborník 8: Osoba zodpovedná za vykonávanie skúšok tesnosti
Kľúčový odborník 9: Revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického
Kľúčový odborník 10: Technik BOZP
Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v SP, časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile.

K bodu 3. Uchádzač predloží Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované envir. vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz.
Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v SP, A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile.

K bodu 4. Uchádzač predloží Zoznam a popis strojového vybavenia (podľa Prílohy č. 7 SP), ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Zoznam musí byť podpísaný oprávnenou osobou/oprávnenými osobami konať v mene uchádzača.
Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii strojové vybavenie na uskutočnenie predmetu zákazky, a to:
- min. 1x žeriav do 20 t (manipulácia s ťažkými bremenami),
- min. 1x nákladné auto s rukou min Euro 5 (manipulácia so stavebným materiálom),
- min. 3x nákladné auto (sklápač) Euro 6,
- min. 3x rýpadlo-nakladač (realizácia zemných prác),
- min. 1x finišer asfaltových zmesí s min. šírkou 3,2 m so snímačom automatickej nivelácie,
- min. 1x cestný valec min. 2,5 t (pokládka asfaltových vrstiev),
- min. 1x kamerový monitoring monitoring potrubia kamerou od priemeru min. DN 150,
- min. 3x sada pažiacich boxov,
- min. 2x zváračka plastových potrubí,
- min. 3x elektrocentrály 7,5 kW,
- min. 3x hutnia doska min. 450 kg (realizácia spevnených plôch, zhutňovanie podkladových vrstiev pod konštrukciu),
- min. 4x čerpadlo min. 15 l/s (čerpanie spodnej a priesakovej vody v jamách a ryhách),
- min. 1x výkopový drapák.
Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v SP, A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile.

K bodu 5. Uchádzač predloží Certifikát 27001. Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v Súťažných podkladoch, A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.03.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.03.2022 11:00
Miesto: Západoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s., Nábrežie za hydrocentrálou 4, 949 60 Nitra
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné vzhľadom k použitiu elektronickej aukcii.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk.
Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli eZakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom.
V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak sa v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov, či požiadania o vysvetlenie.

2. V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8, 10 a 14 na viac ako 10 pracovných dní.

3. VO je zelené a nie je zamerané na sociálne aspekty a obstaranie inovácií.

4. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
20.01.2022

Redakčné opravy

14916 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 56/2022
V oznámení 05368-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Západoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s., Nábrežie za hydrocentrálou 4, 949 01 Nitra zverejnenom vo VVO č. 020/2022 zo dňa 25.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Dátum a čas: Namiesto: 01.03.2022 10:00 Má byť: 24.03.2022 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Dátum a čas: Namiesto: 01.03.2022 11:00 Má byť: 24.03.2022 11:00
17113 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 74/2022
V oznámení 05368-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Západoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s., Nábrežie za hydrocentrálou 4, 949 01 Nitra zverejnenom vo VVO č. 020/2022 zo dňa 25.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 24.03.2022 10:00 Má byť: 21.04.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 24.03.2022 11:00 Má byť: 21.04.2022 11:00
20653 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 93/2022
V oznámení 05368-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Západoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s., Nábrežie za hydrocentrálou 4, 949 01 Nitra zverejnenom vo VVO č. 020/2022 zo dňa 25.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Dátum a čas: Namiesto: 21.04.2022 10:00 Má byť: 13.05.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Dátum a čas: Namiesto: 21.04.2022 11:00 Má byť: 13.05.2022 11:00
26761 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 115/2022
V oznámení 05368-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Západoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s., Nábrežie za hydrocentrálou 4, 949 01 Nitra zverejnenom vo VVO č. 020/2022 zo dňa 25.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 13.05.2022 10:00 Má byť: 18.05.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 13.05.2022 11:00 Má byť: 18.05.2022 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité