Oznámenie 5646 - WYT

Obsah

5646 - WYT
Vestník č. 21/2022 - 26.01.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Dojč
IČO: 00309508
Dojč 125, 90602 Dojč
Slovensko
Kontaktná osoba: PaedDr. Slavomíra Melišová, starostka
Telefón: +421 346536122
Fax: +421 346536133
Email: oudojc@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4502
Hlavná adresa(URL): http://www.dojc.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436589
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/436589
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Budovanie systémov vyhodnocovania rizík a včasného varovania v obci Dojč
II.1.2) Hlavný kód CPV
31620000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia, oživenie a zaškolenie k dodávke tovarov ktorých výsledkom bude vybudovanie komplexného uceleného varovného a vyrozumievacieho systému, s meraním ovzdušia a zrážok. Systém
bude slúžiť na varovanie a vyrozumenie pripravenosti obyvateľov na zvládanie mimoriadnych udalosti ovplyvnených zmenou klímy. Požadovaná záruka na jednotlivé komponenty je 5 rokov.
Dodávaný systém musí byť kompatibilný / pripojiteľný s existujúcim systémom SEHIS na regionálnej a národnej úrovni so zložkami krízového riadenia Civilnej ochrany Ministerstva vnútra SR.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
111 707,02 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
32570000-9
32580000-2
32200000-5
32260000-3
32310000-9
32344270-9
48510000-6
32581000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Dojč
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia, oživenie a zaškolenie k dodávke tovarov ktorých výsledkom bude vybudovanie komplexného uceleného varovného a vyrozumievacieho systému, s meraním ovzdušia a zrážok. Systém bude slúžiť na varovanie a vyrozumenie pripravenosti obyvateľov na zvládanie mimoriadnych udalosti ovplyvnených zmenou klímy. Požadovaná záruka na jednotlivé komponenty je 5 rokov.
Dodávaný systém musí byť kompatibilný / pripojiteľný s existujúcim systémom SEHIS ( celoštátny varovný a vyrozumievací systém) na regionálnej a národnej úrovni, so zložkami krízového riadenia Civilnej ochrany Ministerstva vnútra SR.
Položky technického vybavenia:
1. Elektronická siréna 1200, RDS na CO MV
2. Riadiaca ústredňa sirény RT1
3. Rozhlas. Bezdrôtový koncový bod, hlásič (29 ks)
4. Vysielací pult
5. Rozhlasová ústredňa s anténou
6. Ovládacia jednotka varovného systému
7. Modul GSM/GPRS
8. Modul: ovládanie cez telefón
9. Modul: vyrozumenie na telefón a SMS
10. Modul: prepojenie s meteostanicou
11. Meteostanica - teplota, vlhkosť
12. Anemometer - rýchlosť a smer vetra
13. Zrážkomer
14. Aplikačný softvér
15. PC pre archiváciu a zber dát
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií jednotlivých tovarov, ktoré sú predmetom
zákazky, tvorí časť súťažných podkladov podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
111 707,02 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP310031T624
II.2.14) Doplňujúce informácie
Kód výzvy: OPKZP-PO3-SC311-2017-24
Názov projektu: Budovanie systemov vyhodnocovania rizik a vcasneho varovania v obci Dojc
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle § 112 ods.4 písm. a) Zákona verejný obstarávateľ vyžaduje splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia splnenie podmienok podľa §32 ods.1 písm. e) a f).
Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje:
- písm. e): doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu uskutočňovať
stavebné práce v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazku.
- písm. f): predložením čestného vyhlásenia, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený
konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Hospodársky subjekt môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia v zmysle §152 ods.1 zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 114 ods. 1 jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Dodávateľ (úspešný uchádzač) sa zaväzuje, že strpí výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej verejným obstarávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku, za účelom financovania predmetu
zákazky, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ.
Úspešný uchádzač sa zaväzuje že predloží k podpisu zmluvy podrobný technický opis prepojenia s varovacou a vyrozumievacou sieťou civilnej ochrany SR, spôsob aktivácie rozhlasov ROR a technické informácie o rozhraní prepojenia na strane varovacej a vyrozumievacej siete civilnej ochrany SR, t.j. typový projekt autonómneho systému (v súlade s vyhláškou č. 388/2006 Z.z).
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.02.2022 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.02.2022 14:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky s sprístupnením elektronických ponúk v IS EVO.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania, on-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V zmysle § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk.
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk
postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO.
Podrobnejšie informácie ohľadom komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať
objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v IS EVO považuje okamih jej odoslania v systéme.
Ponuku je potrebné v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložiť elektronicky a to vložením
do IS EVO.
Predkladanie ponúk je umožnené iba validovaným hospodársky subjektom ÚVO.
Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Predmetné verejné obstarávanie vzhľadom na podmienky účasti nie je zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálny aspekt.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.01.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité