Oznámenie 6349 - MST

Obsah

6349 - MST
Vestník č. 24/2022 - 27.01.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Ladislav Dzurus
Telefón: +421 915503058
Fax: +421 556436288
Email: ladislav.dzurus@kosice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6915
Hlavná adresa(URL): https://www.kosice.sk/sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436574
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
Tatra Tender s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44119313
Krčméryho 16 , 81104 Bratislava
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ing. Lucia Cencerová
Telefón: +421 905992080
Email: sp@tatratender.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6915
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.kosice.sk/sk
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/17130/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Prenájom tlačových zariadení a súvisiace služby
Referenčné číslo: MK/A/2022/09723
II.1.2) Hlavný kód CPV
30232100-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie nadlimitnej zákazky s názvom "Prenájom tlačových zariadení a súvisiace služby" (ďalej len predmet zákazky). Podrobnejšie informácie sú uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
374 597,14 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79820000-8
72263000-6
72261000-2
72265000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Magistrát Mesta Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je operatívny prenájom 34 ks tlačových zariadení podľa špecifikácie v prílohe č. B.1 (Špecifikácia tlačových zariadení týchto súťažných podkladov) a súvisiace služby pre zabezpečenie tlače, kopírovania a skenovania počas 60 mesiacov (t.j. 5 (päť) rokov) odo dňa uvedenia zariadení do prevádzky úspešným uchádzačom (ďalej ako doba nájmu) s možnosťou jej predĺženia, resp. zmeny na dobu neurčitú v súlade s podmienkami rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ ďalej požaduje dodanie a implementáciu nástroja pre centrálny manažment tlačového prostredia, jeho licenčné krytie a taktiež postimplementačnú podporu celého predmetu obstarávania. Verejný obstarávateľ upresňuje, že tlačové zariadenia bude využívať až 500 IT používateľov.

Podrobnejšie informácie sú uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
374 597,14 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Trvanie rámcovej dohody je 48 mesiacov, pričom doba trvania nájmu tlačových zariadení (tlačové zariadenia budú objednávané verejným obstarávateľom počas doby trvania rámcovej dohody) bude 60 mesiacov s možnosťou jej predĺženia, resp. zmeny na dobu neurčitú.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1 Tejto verejnej súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 ZVO.

2 Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 1 ZVO:

2.1 Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia svojím zápisom v zozname hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len ZHS) v súlade s § 152 ZVO.

2.2 Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS podľa § 152 ZVO preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZVO.

3 Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.2.2 vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

4 Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

5 Verejný obstarávateľ informuje záujemcov, že v prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO je oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), v platnom znení. Uvedené pravidlo platí pre hospodárske subjekty (uchádzačov alebo záujemcov) taxatívne vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom znení. V ostatných prípadoch je uchádzač alebo záujemca naďalej povinný predložiť doklady preukazujúce splnenie predmetných podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia.

6 Podrobnosti k podmienkam účasti osobného postavenia a ich preukazovanie sú uvedené v § 32 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Všetky informácie o podmienkach vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
V prípade rámcových dohôd – odôvodnenie trvania presahujúceho štyri roky: Trvanie rámcovej dohody nepresiahne 48 mesiacov.

Doba trvania nájmu tlačových zariadení (tlačové zariadenia budú objednávané verejným obstarávateľom počas doby trvania rámcovej dohody) bude 60 mesiacov s možnosťou jej predĺženia, resp. zmeny na dobu neurčitú.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 25.02.2022 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.02.2022 14:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 25.02.2022 o 14:00 hod.na adrese: Tatra Tender s. r. o., Krčméryho 16, 811 04 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk komisiou bude v zmysle § 52 ods. 2 ZVO verejné. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky - online. Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO
prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek
komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu
verejného obstarávania. Komunikácia bude prebiehať v slovenskom jazyku. Ďalšie informácie týkajúce sa
spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

2. Požiadavky ustanovujúce spôsob predloženia ponúk a ich obsah sú uvedené v Časti A. súťažných podkladov.

3.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov
verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo
subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

4. Verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO.

5. Verejný obstarávateľ na tomto mieste uvádza, že pre určenie predpokladanej hodnoty zákazky vykonal prieskum
trhu, v rámci ktorého bezprostredne pred vyhlásením verejného obstarávania vyzval vybrané hospodárske subjekty na ocenenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní stanovil lehotu na predkladanie ponúk primeranú tomu, aby bolo zabezpečené dodržanie princípov verejného obstarávania a riadnej hospodárskej súťaže.

6. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na
vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, a nie je ani
zamerané na sociálne aspekty.

7. Referenčným obdobím pre stanovenie výšky predpokladanej hodnoty zákazky (uvedenej v bodoch II.1.4) a II.2.6) tohto oznámenia) je obdobie 48 mesiacov v súlade s ustanovením § 6 ods. 6 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Revízne postupy sú definované v zákone č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom znení.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.01.2022

Redakčné opravy

8662 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 32/2022
V oznámení 06349-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice - mestská časť Západ zverejnenom vo VVO č. 024/2022 zo dňa 27.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: II.2.3) Miesto vykonania Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Namiesto: Magistrát Mesta Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice Má byť: pracoviská verejného obstarávateľa v meste Košice OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: II.2.4) Opis obstarávania: Namiesto: Predmetom zákazky je operatívny prenájom 34 ks tlačových zariadení podľa špecifikácie v prílohe č. B.1 (Špecifikácia tlačových zariadení týchto súťažných podkladov) a súvisiace služby pre zabezpečenie tlače, kopírovania a skenovania počas 60 mesiacov (t.j. 5 (päť) rokov) odo dňa uvedenia zariadení do prevádzky úspešným uchádzačom (ďalej ako doba nájmu) s možnosťou jej predĺženia, resp. zmeny na dobu neurčitú v súlade s podmienkami rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ ďalej požaduje dodanie a implementáciu nástroja pre centrálny manažment tlačového prostredia, jeho licenčné krytie a taktiež postimplementačnú podporu celého predmetu obstarávania. Verejný obstarávateľ upresňuje, že tlačové zariadenia bude využívať až 500 IT používateľov. Podrobnejšie informácie sú uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Má byť: Predmetom zákazky je operatívny prenájom 34 ks tlačových zariadení podľa špecifikácie v prílohe č. B.1 (Špecifikácia tlačových zariadení) súťažných podkladov a súvisiacich služieb pre zabezpečenie tlače, kopírovania a skenovania počas 60 mesiacov (t.j. 5 (päť) rokov) odo dňa uvedenia zariadení do prevádzky úspešným uchádzačom (ďalej ako doba nájmu) s možnosťou jej predĺženia na dobu neurčitú v súlade s podmienkami zmluvy. Verejný obstarávateľ ďalej požaduje dodanie a implementáciu nástroja pre centrálny manažment tlačového prostredia, jeho licenčné krytie a taktiež postimplementačnú podporu na tlačové zariadenia a softvérové riešenie (softvérový nástroj). Verejný obstarávateľ upresňuje, že tlačové zariadenia bude využívať až 500 IT používateľov. Podrobnejšie informácie sú uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: 7. Referenčným obdobím pre stanovenie výšky predpokladanej hodnoty zákazky (uvedenej v bodoch II.1.4) a II.2.6) tohto oznámenia) je obdobie 48 mesiacov v súlade s ustanovením § 6 ods. 6 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Má byť: 7. Referenčným obdobím pre stanovenie výšky predpokladanej hodnoty zákazky (uvedenej v bodoch II.1.4) a II.2.6) tohto oznámenia) je obdobie 48 mesiacov v súlade s ustanovením § 6 ods. 6 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. 8. Verejný obstarávateľ informuje, že aj v zmysle informácií uvedených v bodoch II.2.4), II.2.14) a IV.1.3) tohto oznámenia de facto uplatňuje istým spôsobom opciu, keďže v zmysle zmluvných podmienok uvedených v prílohe č. E.1 súťažných podkladov platí, že v prípade, ak verejný obstarávateľ (nájomca) v lehote 6 (šiestich) mesiacov pred predpokladaným skončením doby nájmu písomne oznámi úspešnému uchádzačovi (prenajímateľovi), že má záujem o nájom tlačiarní po uplynutí doby nájmu, odo dňa uplynutia pôvodnej doby nájmu sa mení doba nájmu tlačových zariadení na dobu neurčitú s možnosťou jej vypovedania. Podrobnejšie informácie sú uvedené v prílohe č. E.1 súťažných podkladov.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité