Oznámenie 5140 - WYP

Obsah

5140 - WYP
Vestník č. 20/2022 - 25.01.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Rudina
IČO: 00314251
Rudina 442, 02331 Rudina
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anna Mičianová, starostka obce
Telefón: +421 908902738
Fax: +421 414214521
Email: starosta@rudina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4863
Hlavná adresa(URL): https://rudina.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436622
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/436622
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
MIVOSA s. r. o
IČO: 54294037
Cintorínska 1493/15 , 01001 Žilina
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ivan Moravčík
Telefón: +421 905867168
Email: moravcik.ivo@gmail.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zníženie energetickej náročnosti verejnej budovy – obecný úrad č. 442 Rudina
Referenčné číslo: 24/01/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
45321000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác zameraných na zníženie energetickej náročnosti budovy obecného úradu podľa vypracovaného projektu a podmienok právoplatného stavebného povolenia.
V rámci navrhovaných opatrenia na zníženie energetickej náročnosti dôjde k nasledovným stavebno montážnym prácam na objekte:
- zateplenie obvodových stien,
- zateplenie podlahy nevykurovaného podstrešného priestoru,
- zateplenie podlahy nad nevykurovaným priestorom,
- systém núteného vetrania so spätným získavaním tepla,
- výmena otvorových konštrukcií,
- rekonštrukcia zdroja tepla,
- meranie, riadenia a regulácia spotreby energie,
- výmena svetelných zdrojov a svietidiel.

Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
220 320,68 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45255400-3
45261210-9
45261300-7
45261410-1
45300000-0
45311000-0
45311200-2
45317000-2
45321000-3
45420000-7
45421000-4
45421100-5
45421150-0
45432000-4
45442121-1
45443000-4
45312311-0
45232141-2
45261000-4
45261320-3
45310000-3
45331200-8
45343000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Parcela č. 772/2, k. ú. Rudina (okres Kysucké Nové Mesto, Žilinský kraj)
II.2.4) Opis obstarávania
Budova obecného úradu sa nachádza v intraviláne obce. Časť budovy v pôvodnom stave je jednopodlažná, využívaná ako kultúrny dom. Druhá časť budovy je dvojpodlažná a slúži pre potreby obecného úradu. Objekt je murovaný z plnej pálenej tehly hr. 450 mm. Vnútorné omietky sú vápennocementové. Strecha budovy je valbová. Strešná krytina z oceľového pozinkovaného plechu. Otvorové konštrukcie na časti budovy využívanej ako kultúrny dom sú drevené okná s dvojitým presklením, v časti slúžiacej obecnému úradu sú plastové okná s izolačným dvojsklom.

V rámci navrhovaných opatrení dôjde k zatepleniu stropu suterénu minerálnou vlnou, strešného plášťa minerálnou vlnou, soklového muriva kontaktným zatepľovacím systémom ETICS s tepelným izolantom z EPS, obvodového plášťa minerálnou vlnou, strešného priestoru nad posledným podlažím minerálnou vlnou; k výmene otvorových konštrukcií za plastové okná s izolačným trojsklom, k výmene vonkajších parapetov, vykurovacích telies; osadeniu rekuperačnej jednotky, k výmene svietidiel a svetelných zdrojov.

Rozsah stavebných prác je podrobne vymedzený v spracovanom projekte a výkazoch výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
220 320,68 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program: Kvalita životného prostredia, Špecifický cieľ: 4.3.1 Zníženie spotreby energie pri prevádzke verejných budov, Kód výzvy: OPKZP-PO4-SC431-2021-68
II.2.14) Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v prípade neschválenia žiadosti o poskytnutie NFP.
2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od uzavretej zmluvy v prípade neschválenia žiadosti o poskytnutie NFP alebo neschválenia predmetného verejného obstarávania poskytovateľom.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až h) zákona o verejnom obstarávaní.

2. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukazuje dokladmi podľa § 32 ods. 2 písm. a) až f) tohto zákona.

3. Verejný obstarávateľ nepožaduje predloženie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), písm. b), písm. c) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní od uchádzača, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike, nakoľko je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.

4. Verejný obstarávateľ je oprávnený vyžiadať si výpis z registra trestov z informačných systémov verejnej správy uchádzača, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike. Uchádzač je povinný na tento účel predložiť údaje pre vyžiadanie tohto výpisu verejnému obstarávateľovi podľa zákona o registri trestov.

5. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

6. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

7. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona o verejnom obstarávaní, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.

8. Uchádzač môže preukázať splnenie určených podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejného obstarávanie podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.

9. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie uchádzača v zozname hospodárskych subjektov, v prípade ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) až f), ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

10. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné prác alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

11. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov a táto nepredloží doklady týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne, bude uchádzač zo súťaže vylúčený s uvedením dôvodu a lehoty, v ktorej môže byť podaná námietka podľa § 170 ods. 3 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.

12. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

13. Verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávania, t. j. písomne požiadať o predloženie dokladov nahradených JED alebo čestným vyhlásením.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. § 34 ods. 1 písm. b) ZVO

2. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
Uchádzač predloží:
1. Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov vo forme prehľadu s uvedením mena a priezviska, prípadne titulu týchto osôb, údajov o vzdelaní alebo odbornej kvalifikácie resp. odbornej praxe.
2. Osvedčenie o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním: Pozemné stavby vydané podľa zák. č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine EÚ.
Osvedčenie musí byť predložené ako fotokópia dokladu s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo vydané.
3. Životopis stavbyvedúceho kvôli preukázaniu vzťahu tejto osoby s uchádzačom.

3. § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 ZVO
Uchádzač predloží:
Oprávnenie na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov vydané nezávislou autorizovanou alebo notifikovanou osobou, ktorá potvrdí odbornú kvalifikáciu na vykonávanie stavebných prác pri zhotovovaní vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov v zmysle § 43g zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov a normy STN 73 2901/Z1:2012 spolu s dokladom o zaškolení pracovníkov uchádzača na montáž navrhovaného kontaktného zatepľovacieho systému, resp. iné platné ekvivalenty. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné i oprávnenia a certifikáty vydané orgánmi z členských štátov EÚ.

4. § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 ZVO
Uchádzač predloží:
Certifikát manažérstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorá potvrdí splnenie noriem
manažérstva kvality v zmysle STN EN ISO 9001 alebo iný platný ekvivalent.

Bude uznaný ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, budú prijaté aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému sú v súlade so slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality.

5. § 34 ods. 1 písm. h) v spojení s § 36 ZVO
Uchádzač predloží:
Certifikát na systém environmentálneho manažérstva vydaný nezávislou inštitúciou, ktorá potvrdí splnenie určitých noriem environmentálneho manažérstva v zmysle STN EN ISO 14001 alebo iný platný ekvivalent.

Bude uznaný ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, budú prijaté aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.

Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 34 ZVO jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO. Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe.

Verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávania, t.j. písomne požiadať o predloženie dokladov nahradených JED alebo čestným vyhlásením.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Do zoznamu musí byť zahrnutá aspoň jedna stavba, ktorá bude rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky v zmluvnej cene viac ako 150 000 EUR bez DPH.

Uchádzač k uvedenej stavbe priloží referencie. Verejný obstarávateľ uzná aj referenciu na stavbu, ktorej časť bola uskutočnená v období predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania za predpokladu, že uchádzač preukáže plnenie v požadovanom finančnom objeme v období predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v Návrhu zmluvy o dielo, ktorý je súčasťou súťažných podkladov a v projektovej dokumentácii.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.02.2022 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.02.2022 10:00
Miesto: Zasadačka Obecného úradu, Rudina 442,023 31 Rudina
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, na vyššie uvedenom mieste. Oprávnené osoby: uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), resp. splnomocnený zástupca uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Postup zadávania zákazky sa uskutočňuje elektronicky cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť zo strany záujemcov je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať.

Hospodársky subjekt musí mať vytvorené konto pre prihlásenie sa do IS EVO. Presný postup pre vytvorenie konta a prihlásenie sa do IS EVO je zachytený v príručke k funkcionalitám webového sídla úradu v časti registrácia hospodárskeho subjektu ako aj medzi video návodmi na linku: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html. Podrobnejšie návody na používanie IS EVO obsahujú príručky zverejnené na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-isevo/prirucky-5f7.html. Komunikácia a výmena informácií v predmetnom verejnom obstarávaní bude prebiehať výhradne elektronicky podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, prostredníctvom IS EVO v aktuálnej verzii ku dňu vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Za moment doručenia písomnosti medzi verejným obstarávateľom, uchádzačom alebo záujemcom, s doručením ktorých zákon o verejnom obstarávaní spája plynutie lehôt sa považuje dátum odoslania písomnosti cez IS EVO.

2. Súťažné poklady sú verejne prístupné a zverejnené v profile verejného obstarávateľa zriadenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.

3. Lehota viazanosti ponúk sa môže v odôvodnených prípadoch predĺžiť. Verejný obstarávateľ oznámi predĺženie lehoty uchádzačom písomne.

4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk v prípade neobvykle vysokých ponukových cien uchádzačov a zrušiť verejné obstarávanie podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (t.j. predpokladanú hodnotu zákazky).

5. Verejný obstarávateľ sprístupni JED uverejnením profile verejného obstarávateľa zriadenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.

6. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje požadované informácie o podmienkach účasti v časti IV. JED na vyplnenie Globálneho údaju o podmienkach účasti.

7. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené inak. Predkladajú sa výlučne v elektronickej forme cez systém EVO.

8. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač a uvedie ho do zoznamu stavebných prác. Prepočet v prípade inej meny vykoná uchádzač kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vykazuje.
9. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR. Všetky ceny uvádzané v ponukách uchádzačov žiadame uviesť aj v elektronickej forme v *.xls formáte alebo ekvivalente na dve desatinné miesta.

10. Uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočnenými prácami, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ oprávnenými osobami, ktorými sú:
a) Poskytovateľ a ním poverené osoby,
b) Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby,
c) Najvyšší kontrolný úrad SR a ním poverené osoby,
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly /auditu,
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ,
a poskytovať im všetku potrebnú súčinnosť.

11. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.01.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité