Oznámenie 7942 - MST

Obsah

7942 - MST
Vestník č. 29/2022 - 31.01.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Ing. Stanislav Čarský
Telefón: +421 484339287
Email: carsky.stanislav@slposta.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.posta.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436584
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
https://posta.eranet.sk/
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu: vyššie uvedenej adrese
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Poštové služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
TABELAČNÝ A XEROGRAFICKÝ PAPIER PRE POTREBY SLOVENSKEJ POŠTY, A.S.
Referenčné číslo: 001/VS/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
30197630-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je na dodanie tabelačného papiera a xerografického papiera.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 655 551,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Tabelačný papier bez potlače
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30197640-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: cca 1 500 miest obstarávateľa v rámci celého územia Slovenskej republiky.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti 1 predmetu zákazky je dodanie tabelačného papiera bez potlače v zmysle špecifikácie uvedenej v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
560 848,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Časť: 2
II.2.1) Názov
Tabelačný a xerografický papier vrátane poskytnutia grafických služieb
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30197642-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská pošta, a.s., POSTservis Mail&Pack, Bojnická 14, 831 04 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti 2 predmetu zákazky je dodanie tabelačného a xerografického papiera vrátane poskytnutia grafických služieb v zmysle špecifikácie uvedenej v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 094 703,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi:
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, uchádzač predloží aj výpis z registra trestov právnických osôb nie starší ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

Poznámka obstarávateľa k preukazovaniu plnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačov:
Obstarávateľovi nie je umožnený prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Z uvedeného dôvodu je uchádzač povinný predložiť všetky požadované doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov.

Z dôvodu obmedzeného rozsahu bunky tohto formuláru je kompletné znenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačov uvedené v časti A.2 Súťažných podkladov - Preukazovanie plnenia podmienok účasti uchádzačmi.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: - § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky,
- § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: prehľadom o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže predložením scanov nasledovných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:

2.1.podľa § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), ktorej je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky, nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že:
2.1.1.uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
2.1.2.uchádzač nie je v nepovolenom debete
2.1.3.jeho bežný účet nie je ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie.
Okrem vyjadrenia banky predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako v tých, ku ktorým predkladá vyjadrenie nemá záväzky. Čestné vyhlásenie bude podpísane uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny dodávateľov, resp. splnomocneným lídrom skupiny. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
Uvedená podmienka účasti platí pre všetky časti predmetu zákazky.

2.2. podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky v celkovej súhrnnej hodnote 550 000,- EUR - platí pre časť č. 1 predmetu zákazky.

2.3.podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky v celkovej súhrnnej hodnote 1 000 000,- EUR - platí pre časť č. 2 predmetu zákazky.

Z dôvodu obmedzeného rozsahu bunky tohto formuláru je kompletné znenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia uchádzačov uvedené v časti A.2 Súťažných podkladov - Preukazovanie plnenia podmienok účasti uchádzačmi.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: - § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom dodávok tovarov a služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
- § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality, v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
- § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy, v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením scanov nasledovných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:

3.1.podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - Obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených plnení bol za stanovené obdobie v hodnote minimálne 275 000 EUR bez DPH.
Platí pre časť č. 1 predmetu zákazky.


3.2.podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - Obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených plnení bol za stanovené obdobie v hodnote minimálne 500 000 EUR bez DPH.
Platí pre časť č. 2 predmetu zákazky.

3.3 podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - Uchádzač k splneniu podmienky účasti predloží platný certifikát systému riadenia kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001.
Platí pre všetky časti predmetu zákazky.

3.4 podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní - Uchádzač predloží platný certifikát environmentálneho manažérstva STN EN ISO 14001.
Platí pre všetky časti predmetu zákazky.

3.5.podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní - Uchádzač k splneniu podmienky účasti predloží platný certifikát systému FSC alebo PEFC.
Platí pre všetky časti predmetu zákazky.

Z dôvodu obmedzeného rozsahu bunky tohto formuláru je kompletné znenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti uchádzačov uvedené v časti A.2 Súťažných podkladov - Preukazovanie plnenia podmienok účasti uchádzačmi.
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka zabezpečí viazanosť ponuky počas lehoty viazanosti ponúk.

Zábezpeka je pre jednotlivé časti predmetu zákazky stanovená vo výške:
- Pre časť č. 1 predmetu zákazky: 11 000,- EUR,
- Pre časť č. 2 predmetu zákazky: 22 000,- EUR.

Podrobnosti týkajúce sa zloženia zábezpeky ponuky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov obstarávateľa viazaných na tento účel. Preddavok sa nebude poskytovať.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady podľa predpisov v tejto krajine.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Vyhodnocovanie ponúk bude realizované prostredníctvom automatizovaného informačného systému
elektronickej aukcie podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie týkajúce sa elektronickej
aukcie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 23.02.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.02.2022 10:30
Miesto: Slovenská pošta, a. s.
Partizánska cesta 9
975 99 Banská Bystrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Z dôvodu konania elektronickej aukcie je otváranie ponúk v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní
neverejné a uskutoční sa bez účasti uchádzačov. Zápisnica z otvárania ponúk, sa uchádzačom neposiela.
Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Obstarávateľ poukazuje na to, že s ohľadom na požiadavky na predmet zákazky, ako aj podmienky účasti sa jedná o postup zadávania zákazky, ktorý má charakter zeleného verejného obstarávania. Predmetný postup zadávania zákazky zohľadňuje energetický a environmentálny dopad obstarávaných tovarov prostredníctvom uplatňovania environmentálnych charakteristík.

Súťažné podklady v elektronickej forme sú zverejnené https://posta.eranet.sk/
Všetky požadované doklady a dokumenty uchádzač predkladá ako scan originálov alebo úradne osvedčených kópií.
Obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom
obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS ERANET umiestneného na
https://posta.eranet.sk/. Uvedený spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi
obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi.

Úspešný uchádzač je povinný do 16 dní po doručení oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk predložiť kontaktnej osobe obstarávateľa uvedenej v bode č. 1 tejto časti Súťažných podkladov platnú poistnú zmluvu pre prípad spôsobenia škody v súvislosti s dodaním predmetu zákazky pokrývajúcu všetky možné predvídateľné poistné udalosti, ktoré v súvislosti s plnením predmetu Rámcovej dohody môžu nastať vo výške minimálne:
- 11 000,- EUR pre časť č. 1 predmetu zákazky Tabelačný papier bez potlače,
- 22 000,- EUR pre časť č. 2 predmetu zákazky Tabelačný a xerografický papier vrátane poskytnutia grafických služieb.

Úspešný uchádzač každej časti predmetu zákazky je povinný do 16 dní po doručení oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní predložiť kontaktnej osobe obstarávateľa uvedenej v bode č. 1 tejto časti Súťažných podkladov relevantne a kompletne vyplnený návrh Rámcovej dohody (ďalej aj zmluva) v súlade s predloženou ponukou (v závislosti od toho, na ktorú časť predmetu zákazky predložil uchádzač svoju ponuku) v piatich vyhotoveniach. Každé z piatich vyhotovení takto relevantne a kompletne vyplneného návrhu zmluvy musí obsahovať:

- Identifikačné údaje predávajúceho (platí pre všetky časti predmetu zákazky),
- Kontaktné údaje uvedené v čl. II. ods. 2.3 Zmluvy (platí pre všetky časti predmetu zákazky),
- Kontaktné údaje uvedené v čl. III. ods. IV. písm. iv Zmluvy (platí pre všetky časti predmetu zákazky),
- Celkovú kúpnu cenu uvedenú v čl. VIII. ods. 8.1 Zmluvy (platí pre všetky časti predmetu zákazky),
- Kontaktné údaje uvedené v čl. X. ods. 10.2 Zmluvy (platí pre všetky časti predmetu zákazky),
- Ceny uvedené v Prílohe č. 1 Zmluvy (platí pre všetky časti predmetu zákazky),
- Zoznam subdodávateľov uvedený v Prílohe č. 3 Zmluvy (platí pre všetky časť č. 1 predmetu zákazky),
- Zoznam subdodávateľov uvedený v Prílohe č. 2 Zmluvy (platí pre všetky časť č. 2 predmetu zákazky),
- V prípade uchádzača, ktorým je skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb, zmluvu (resp. dokumentáciu), preukazujúcu vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov podľa bodu 18.2 tejto časti súťažných podkladov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.01.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité