Oznámenie 7940 - MST

Obsah

7940 - MST
Vestník č. 29/2022 - 31.01.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola technická, Hviezdoslavova 5, Rožňava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17050545
Hviezdoslavova 5 , 04801 Rožňava
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: PaedDr. Diana Košťálová
Telefón: +421 587322646
Fax: +421 587885667
Email: riaditelkasosrv@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://sostrv.edupage.org/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432626
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): www.obstaravanie.eranet.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
KVALITNÁ PRAX, ÚSPECH K ZAMESTNANOSTI
Referenčné číslo: 2/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
39162200-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Obstaranie a modernizácia materiálno - technického vybavenia odborných pracovísk (LDR )
Predmetom zákazky je dodanie tovarov . Predmet zákazky je rozdelený na 2 samostatné časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, alebo obidve časti predmetu zákazky:
ČASŤ I.Pracovné pomôcky ČASŤ II. IKT
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
252 110,92 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Pracovné pomôcky
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43830000-0
39180000-7
31600000-2
39162200-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredná odborná škola technická, Hviezdoslavova 5, Rožňava
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka tovarov podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
244 763,98 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+ : 302021J619 , Spolufinancovanie v rámci Operačného programu IROP , spolufinancovaný fondom : Európskeho fondu regionálneho rozvoja s cieľom Zvýšenia počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní
Časť: 2
II.2.1) Názov
IKT
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30213100-6
31600000-2
30191200-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredná odborná škola technická, Hviezdoslavova 5, Rožňava
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka tovarov podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
7 346,94 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+ : 302021J619 , Spolufinancovanie v rámci Operačného programu IROP , spolu financovaný fondom : Európskeho fondu regionálneho rozvoja s cieľom Zvýšenia počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len ZVO).

1)Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, ktorých splnenie preukazuje podľa § 32 ods. 2 ZVO v spojení s § 152 ZVO.
2)Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa § 32 ods. 4 a ods. 5 ZVO.
3)Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a)v súlade s § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom (link na JED : https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky- dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html ) , alebo
b)v súlade s § 152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.
4)Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s § 152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjekt 5)Verejný obstarávateľ nemá oprávnenie získavať údaje podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
6) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: podľa § 33 ods. 1. písm. a) vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží a preukáže vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet, že: Potvrdenie bude preukazovať , že uchádzač nie je a nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie min. 36mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu.
Bežný účet uchádzača v banke alebo pobočke zahraničnej banky nie je a nebol predmetom exekúcie za predchádzajúce obdobie 36 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu; Platnosť vyjadrenie sa počíta spätne od dátumu lehoty predkladania ponúk.
Pri splácaní úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.02.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.02.2022 13:00
Miesto: Stredná odborná škola technická, Hviezdoslavova 5, Rožňava - kancelária riaditeľky školy
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa riadi § 52 ZVO
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému : ERANET. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Zároveň všetky vysvetlenia k počas lehoty predkladania vzniknú budú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa.
2.Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme ERANET, t.j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme ERANET .
3.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
4.Zhotoviteľ bude povinný:
-strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočnenými stavebnými prácami kedykoľvek počas trvania platnosti a účinnosti zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu
-sprístupniť všetky dokumenty, ktoré sú relevantné pre špecifické vzniknuté výdavky a platby na účel vykonania kontroly osobám a orgánom, ktoré majú právo tieto dokumenty kontrolovať
-poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť
-rešpektovať podmienky poskytovania finančných prostriedkov objednávateľovi systémom dohodnutým v zmluve o NFP, a to bez nároku na úroky z omeškania.
5.Podpis Zmluvy( kúpnej zmluvy ) podlieha schváleniu dokumentácie z procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP. V prípade, ak nebude verejnému obstarávateľovi doručené oznámenie o kladnom výsledku kontroly dokumentácie z verejného obstarávania poskytovateľom pomoci, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť kúpnu zmluvu s úspešným uchádzačom a verejné obstarávanie zruší.
7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
8 .V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov.
9.Pokiaľ je v súťažných podkladoch, technickej dokumentácii, alebo v priloženej špecifikácii týchto súťažných podkladov uvedený konkrétny výrobok alebo značka, uchádzač má právo oceniť aj ekvivalent. Ekvivalentom sa rozumie výrobok rovnakých alebo lepších parametrov, ako je uvedené v súťažných podkladoch
10.Predmetné verejné obstarávanie nie zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií, ale je verejným obstarávaním kde sa jedná o sociálne verejné obstarávanie.
11.Verejný obstarávateľ rozdeľuje predmet zákazky na časti . V predmete zákazky neboli použité trhové konzultácie.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.01.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité