Oznámenie 7988 - WYP

Obsah

7988 - WYP
Vestník č. 29/2022 - 31.01.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Pezinok
IČO: 00305022
Radničné nám. 7, 90214 Pezinok
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ivana Hodošiová
Telefón: +421 911545482
Email: hodosiova@enteris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.pezinok.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436714
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Enteris H s.r.o.
IČO: 53140869
J. Cikkera 1761/5 , 97401 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ivana Hodošiová
Telefón: +421 911545482
Email: hodosiova@enteris.sk
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/436714
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Modernizácia športovej infraštruktúry v areáli ZŠ Fándlyho
Referenčné číslo: 2022/MPE/01
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212200-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je modernizácia športovej infraštruktúry v severozápadnej časti areálu Základnej školy Fándlyho v Pezinku. Modernizovanú časť areálu základnej školy v súčasnosti tvoria prevažne trávnaté plochy, bývalé softbalové ihrisko. Modernizácia bude v rozsahu výstavby tartanovej bežeckej dráhy s tromi pásmi do okruhu o obvode cca 200m s nábehovými rovinami pre atletické disciplíny, multifunkčného športového ihriska s mantinelmi s umelým osvetlením, ihriska pre plážový volejbal s umelým osvetlením a petangového ihriska.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
366 666,67 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45236110-4
45236114-2
34928500-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Areál ZŠ Fándlyho v Pezinku, katastrálne územie Pezinok, parcela reg. C č. 3477/1, 3477/4, 3477/5.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je modernizácia športovej infraštruktúry v severozápadnej časti areálu Základnej školy Fándlyho v Pezinku. Modernizovanú časť areálu základnej školy v súčasnosti tvoria prevažne trávnaté plochy, bývalé softbalové ihrisko. Modernizácia bude v rozsahu výstavby tartanovej bežeckej dráhy s tromi pásmi do okruhu o obvode cca 200m s nábehovými rovinami pre atletické disciplíny, multifunkčného športového ihriska s mantinelmi s umelým osvetlením, ihriska pre plážový volejbal s umelým osvetlením a petangového ihriska.
Zákazka bude realizovaná v zmysle projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktoré sú prílohou tejto výzvy, a to v nasledovnom rozsahu:
SO-01 Multifunkčné športové ihrisko
SO-02 Tartanová bežecká dráha
SO-03 Ihrisko pre plážový volejbal
SO-04 Petangové ihrisko
Areálové osvetlenie
Ostatné súvisiace práce
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
366 666,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa všetky podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, definované podľa § 32 ods. 1, písm. a) - h) zákona o verejnom obstarávaní.
Požaduje sa predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré sa preukazujú podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, je možné nahradiť platným zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením zmysle § 114 zákona o verejnom obstarávaní, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti, určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak má uchádzač sídlo v Slovenskej republike, v rámci preukázania splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, nemusí v ponuke predkladať nasledovné doklady:
a) podľa § 32 ods. 2, písm. b), zákona o verejnom obstarávaní,
b) podľa § 32 ods. 2, písm. c), zákona o verejnom obstarávaní,
c) podľa § 32 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, ak je uchádzač zapísaný v Obchodnom registri SR. K uvedeným dokladom má verejný obstarávateľ prístup v rámci databáz verejnej správy.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti. Uchádzač musí preukázať splnenie podmienky účasti v zmysle:
A) § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam sa musí týkať dodávky stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (výstavba alebo rekonštrukcia športových ihrísk). Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

B) v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy a riadiacich zamestnancov.

C) v zmysle § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní: Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu A):
Uchádzač predloží zoznam stavebných prác a potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Zoznam sa musí týkať realizácie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky (výstavba alebo rekonštrukcia športových ihrísk). Uchádzač preukáže, že za uvedené obdobie 5 rokov spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania zrealizoval aspoň jednu zákazku výstavby alebo rekonštrukcie športových ihrísk, v objeme minimálne 180 tis. EUR.
Zoznam stavebných prác a potvrdenia o ich zrealizovaní musia preukázať, že realizácia predmetnej zákazky obsahovala vyššie uvedené požiadavky. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov), musí byť z dokladu zrejmé, v akom rozsahu ju realizoval uchádzač.

K bodu B):
Uchádzač preukáže, že osoby, určené na plnenie zmluvy, majú potrebnú odbornú kvalifikáciu a prax na vykonanie prác, ktoré sú predmetom zákazky: Stavbyvedúci v odbore Inžinierske stavby a súčasne preukáže skúsenosť s realizáciou min. 1 zákazky, kde bol v pozícii stavbyvedúceho pri výstavbe alebo rekonštrukcii športových ihrísk, v objeme minimálne 180 tis. EUR.
Uchádzač predloží nasledovné doklady:
- Doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa § 45 ods. 1 písm. b) a § 45 ods. 4, 5 a § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci Inžinierske stavby), v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad, preukazujúci predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte,
- Životopis
- Zoznam referenčných stavieb.

K bodu C):
Uchádzač v ponuke predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva v oblasti stavebných prác
v zmysle požiadaviek EN ISO 14001, respektíve ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.02.2022 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.02.2022 10:30
Miesto: Mestský úrad Pezinok, Radničné námestie 7, 902 14 Pezinok, 1. poschodie, zasadačka, č.dv.12.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Pre obmedzený rozsah znakov je pokračovanie uvedené v bode VI.3)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v zmení neskorších predpisov, v texte oznámenia je uvedené aj ako "zákon" alebo "zákon o verejnom obstarávaní".
2. Verejný obstarávateľ bude pri akékoľvek komunikácii so záujemcami a uchádzačmi postupovať podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom systému elektronického obstarávania EVO. Záujemca alebo uchádzač má možnosť registrovať sa do systému pomocou hesla alebo pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a osobitým bezpečnostným kódom (eiD).
3. Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
4. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v súťaži, znáša uchádzač v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže.
5. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač, jeho štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu sa preukáže dokladom totožnosti. Ak sa otvárania ponúk zúčastní za uchádzača jeho poverený zástupca, tento sa preukáže dokladom totožnosti a originálom, resp. úradne overenou kópiou splnomocnenia pre účasť na predmetnom otváraní ponúk.
6. Verejné obstarávanie je zeleným verejným obstarávaním.
7. Zhotovenie diela sa bude realizovať na základe zmluvy. Zmluva o dielo nadobudne platnosť dňom jej podpísania obidvomi zmluvnými stranami. Účinnosť táto zmluva nadobudne iba za predpokladu poskytnutia príspevku mestu na projekt podpory športu z Fondu na podporu športu na základe vyhodnotenia výzvy č. 2021/004, a to dňom nadobudnutia účinnosti Zmluvy o príspevku na projekt podpory športu uzavretej medzi Fondom na podporu športu a mestom Pezinok.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.01.2022

Redakčné opravy

15322 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 59/2022
V oznámení 07988-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Pezinok, Radničné nám. 7, 902 14 Pezinok zverejnenom vo VVO č. 029/2022 zo dňa 31.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.02.2022 10:00 Má byť: 03.03.2022 14:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.02.2022 10:30 Má byť: 03.03.2022 14:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk Namiesto: Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Pre obmedzený rozsah znakov je pokračovanie uvedené v bode VI.3) Má byť: Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí iba prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom, prostredníctvom funkcionality systémuj EVo, tzn. že v okamihu otvorenia ponúk systém EVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Systém EVO odošle uchádzačom notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité