Oznámenie 7989 - WYP

Obsah

7989 - WYP
Vestník č. 29/2022 - 31.01.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Čadca
IČO: 00313971
Nám.slobody 30, 02201 Čadca
Slovensko
Kontaktná osoba: RNDr. Miloslav Šulgan, CSc.
Telefón: +421 414302213
Fax: +421 414332322
Email: miloslav.sulgan@mestocadca.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4839
Hlavná adresa(URL): https://www.mestocadca.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436742
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia športového areálu mesta Čadca
Referenčné číslo: 1/2022/VO
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom projektovej dokumentácie je rekonštrukcia športového areálu mesta Čadca za účelom skvalitnenia prostredia pre futbalovy klub, základné atletické disciplíny a ostatné voľnočasové športové aktivity.
Navrhovaná rekonštrukcia športového areálu mesta Čadca budú spočívať:
-vo výmene strešných krytín na budove krytej tribúny,
-v opieskovaní všetkých zachovalých oceľových konštrukcií a ich opätovnému natretiu,
-v odstránení všetkých narušených a uvoľnených častí betónových konštrukcií,
-vo vyspravení betónových stupňov a schodísk nekrytej tribúny,
-v odstránení existujúcej asfaltovej vrstvy pochôdznej časti nekrytej tribúny a následné nanesenie novej asfaltovej vrstvy,
-vo vybudovaní nového oplotenia a vstupných portálov pre návštevníkov nekrytej tribúny,
-vo vybudovaní osvetlenia, ozvučenia a kamerového systému.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
458 333,33 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
štát Slovensko, región (NUTS II) Stredné Slovensko, vyšší územný celok (NUTS III) Žilinský kraj, okres (NUTS IV) Čadca, obec Čadca, p.č. 1196,1200/21, 1200/22, k.ú. Čadca.
II.2.4) Opis obstarávania
Stavba je v tomto stupni projektovej dokumentácie členená na nasledovné stavebné objekty:
SO 07 REKONŠTRUKCIA KRYTEJ TRIBÚNY
SO 08 OPLOTENIE
SO 09 HLAVNÉ VSTUPY NA NEKRYTÚ TRIBÚNU
SO 10 NEKRYTÁ TRIBÚNA
SO 11 VEREJNÉ OSVETLENIE
Predpokladaný rozsah požadovaných prác počas trvania zmluvného vzťahu ako výsledku tohto postupu zadávania
zákazky je špecifikovaný v oddiele B.1 súťažných podkladov označenom ako Opis predmetu zákazky, v projektovej
dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov a vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 súťažných
podkladov.
Rozsah zákazky je daný aj hodnotou zmluvného vzťahu, ktorá sa rovná predpokladanej hodnote zákazky určenej
verejným obstarávateľom na základe aktualizácie rozpočtu vypracovaného projektantom Ing.arch.Jaroslav Ondrašina,
spoločnosť A-D Projection s.r.o., U Hluška 1197, 022 01 Čadca zdokumentovaného v dokumentácii z tohto
postupu zadávania zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Lehota výstavby vyjadrená v celých kalendárnych dňoch odo dňa odovzdania staveniska zhotoviteľovi
Relatívna váha: 20

Cena
Relatívna váha: 80
II.2.6) Predpokladaná hodnota
458 333,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom a účinnom znení (ZVO) bude pri zadávaní zákazky na rovnaký predmet postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Hospodársky subjekt, uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkakúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže spôsobom podľa § 32 ods. 2, 4,a 5 ZVO.
2. Podľa § 152 ods. 1 ZVO uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie (zápis). Podľa § 152 ods. 4 ZVO zápis je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa ods. 3 uvedeného ustanovenia ZVO. Podľa § 152 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
4. Podľa § 114 ods. 1 ZVO uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na
preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO (JED) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. V prípade skupiny dodávateľov sa predkladá samostatný JED za každého člena skupiny dodávateľov. V prípade využitia subdodávateľov JED uchádzača obsahuje informácie o každom takomto navrhovanom subdodávateľovi a zároveň sa predkladá aj JED za každého uvedeného subdodávateľa. Táto povinnosť sa týka aj osôb uvedených v § 33 ods. 2, resp. 34 ods. 3 ZVO. Vzor JED tvorí prílohu č. 3 súťažných podkladov.
5. Uchádzač môže jednotný európsky dokument použitý v konkrétnom verejnom obstarávaní použiť aj opakovane, ak potvrdí, že informácie v pôvodnom jednotnom európskom dokumente sú naďalej aktuálne.
6. Podľa § 39 ods. 6 ZVO, ak uchádzač použije JED alebo čestné vyhlásenie verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED alebo čestným vyhlásením. Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu.
7. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určené podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) ZVO, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
8. Dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzač predkladá vo forme ich skenu originálu/úradne overenej kópie v needitovateľnej forme vo formáte pdf.
Ďalšie potrebné informácie týkajúce sa preukazovania osobného postavenia uchádzača sú uvedené v oddiele A.2
súťažných podkladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti určené podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky. Určenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ overuje finančnú spôsobilosť uchádzača plniť predmet zákazky a jeho schopnosť zabezpečiť plnenie zmluvných záväzkov.
2. Podľa § 33 ods. 2 ZVO uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ, v súlade s § 33 ods. 3 ZVO, požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
Ďalšie potrebné informácie týkajúce sa preukazovania finančného a ekonomického postavenia uchádzača sú uvedené v oddiele A.2 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za predchádzajúce tri kalendárne roky (2019, 2020 a 2021), až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, ktoré
musí byť vystavené v čase od vyhlásenia tohto verejného obstarávania publikovaním tejto výzvy na predkladanie ponúk, do lehoty určenej na predkladanie ponúk vrátane prípadnej predĺženej lehoty na predkladanie ponúk,resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti uchádzačom:
-nebol v nepovolenom debete,
-v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár.
V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z
nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym
orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá
bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky.

Požadované doklady môže uchádzač predbežne nahradiť JED aj čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a na požiadanie poskytne doklady, ktoré ním nahradil vo verejným obstarávateľom určenej lehote.
V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ZVO musia z obsahu JED alebo čestného vyhlásenia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa § 34 ods. 1 ZVO podľa:
1. písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného
obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol 1) verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; 2).bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplnením dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené".
Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje predchádzajúce skúsenosti uchádzača s realizáciou
uskutočnenia plnenia rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zadávanej zákazky.
2. písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov,
Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje technickú spôsobilosť uchádzača vyžadovanú právnym
poriadkom Slovenskej republiky vo vzťahu k schopnosti uchádzača zabezpečiť odborne spôsobilé ľudské zdroje
zodpovedné za plnenie predmetu zákazky.
3. písm. d) v súbehu s § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality preukázaním zavedenia systému manažérstva kvality, zavedenia systému manažérstva bezpečnosti práce a plnenie požiadaviek na kvalitu.
Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje existenciu zavedenia manažérskych systémov kvality a jej zvyšovania a zvyšovania výkonnosti uchádzača.
4. písm. h) v súbehu s § 36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje existenciu zavedenia environmentálneho manažérskeho systému, ktorá vytvára podmienky na znižovanie zaťaženia životného prostredia činnosťou uchádzača.
5. písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Verejný obstarávateľ určuje podmienku časti vo vzťahu k ustanoveniam § 41 ZVO.
6. Podľa § 34 ods. 3 ZVO uchádzač môže na preukázanie techn. spôsobilosti alebo odb. spôsobilosti využiť techn. a odb. kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač ver.obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie
techn.spôsobilosti alebo odb. spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej techn. a odb. kapacitami mieni preukázať svoju techn. spôsobilosť alebo odbor. spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie techn. spôsobilosti alebo odb. spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie na plnenie predmetu zákazky preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti určenej podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO inou osobou, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Ďalšie potrebné informácie sú uvedené v oddiele A.2 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.Podľa § 34 ods.1 písm. b) ZVO sa požaduje predložiť zoznam realizovaných staveb. prác rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov v kumulatívnej hodnote minimálne 458.333,00,- EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Predložený zoznam musí byť doplnený potvrdeniami o kvalite uskutočnenia prác s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu a/alebo predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v čase zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Zohľadnené budú referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO za predpokladu, že takéto referencie existujú.
2. Podľa §34 ods. 1 písm. g) ZVO :
2.1. uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a to osvedčenie vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) pre výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním 10- Pozemné stavby, resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov členského štátu ich pôvodu.
2.2.uchádzač predloží oprávnenie (licenciu) na vykonávanie prác pri zhotovovaní vonkajších tepelnoizolačných systémov, ktoré oprávňuje jeho držiteľa vykonávať práce pri zhotovovaní vonkajších tepelnoizolačných systémov v zmysle § 43g zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov, aktuálne platnú ku dňu odovzdania a prebratia staveniska, vrátane prílohy - podmienok platnosti a zoznamu komponentov v ponuke uchádzača uvedeného tepelnoizolačného systému.
3.Podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uchádzač uvedie podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom,
navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a percentuálne vyjadrenie každej subdodávky vo vzťahu k
celkovému plneniu predmetu zákazky.
4.Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v súbehu s § 35 ZVO sa požaduje predložiť certifikát manažérstva kvality vydaný
oprávnenou nezávislou inštitúciou podľa normy :
1. STN EN ISO 9001 v oblasti realizácie stavebných prác pozemné stavby
2. STN ISO 45001:2019-02 (83 3000) Systémy manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.
4.Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súbehu s § 36 ZVO sa požaduje predložiť certifikát preukazujúci zavedenie a
uplatňovanie manažérskych systémov podľa normy STN EN ISO 14001:2015 pre oblasť environmentálneho riadenia stavebných prác. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení manažérstva kvality, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva kvality, resp. na uplatňovanie environmentálnych manažérskych systémov podľa požiadaviek na vystavenie certifikátu podľa príslušnej normy.
Požadované doklady môže uchádzač predbežne nahradiť JED alebo čestným vyhlásením v súlade s § 114 ods. 1 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne na požiadanie doklady, ktoré ním nahradil.
V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ZVO musia z predloženého JED alebo čestného vyhlásenia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 34 ods. 3 ZVO.
Ďalšie potrebné informácie týkajúce sa preukazovania technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v oddiele A.2 súťažných podkladov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Začiatok vykonania zákazky je v deň odovzdania miesta plnenia zákazky úspešnému uchádzačovi. V prípade, že
úspešný uchádzač odmietne bezdôvodne prevziať miesto plnenia zmluvy, môže verejný obstarávateľ od zmluvy
jednostranne odstúpiť.
2. Zákazka musí byť vykonaná podľa požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v zadávacej dokumentácii.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia bude uskutočnená podľa § 54 zákona prostredníctvom elektronického aukčného systému certifikovaného podľa § 151 zákona. Informácie o priebehu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch v oddiele C ELEKTRONICKÁ AUKCIA. Z uvedeného dôvodu je otváranie ponúk neverejné.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.02.2022 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.02.2022 10:00
Miesto: Zasadacia miestnosť verejného obstarávateľa. Z dôvodu použitia elektronickej aukcie je otváranie ponúk
neverejné, účasť uchádzačov sa neumožňuje.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa nezasiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ určuje v tomto postupe zadávania zákazky povinnosť zabezpečiť viazanosť ponuky uchádzača zábezpekou podľa § 112 ods. 13 v súbehu s § 46 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 4.583,00 EUR (slovom: štyritisícpäťstoosemdesiattri eur). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 15. oddiel A1..
2. Súťažné podklady a všetky informácie potrebné na vypracovanie ponúk sú dostupné aj v profile verejného
obstarávateľa.
3. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom
elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane
doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou
elektronického nástroja eZakazky (IS), na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk (portál). Súťažné
podklady (SP) a súvisiace dokumenty sú, po registrácii záujemcu, bez obmedzení dostupné na portáli. Prístup k
súťažným podkladom:
a) zadať do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) kliknúť na názov tejto zákazky,
c) kliknúť na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlásiť sa do IS nasledovne:
d1) v prípade existencie konta v IS, prihlásiť sa svojimi prihlasovacími údajmi (pri strate prihlasovacích údajov zvoliť možnosť ich doručenia elektronicky na svoju elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID;
d2) v prípade existencie konta v IS, kliknúť na Registrácia a postupovať podľa pokynov uvedených pre registráciu v IS.
Žiadosť o vysvetlenie podľa § 113 ods. 7 ZVO je potrebné doručiť vždy prostredníctvom IS, iný spôsob doručenia sa neakceptuje, a to v rámci celej komunikácie, pokiaľ vo výzve alebo v SP nie je uvedené inak. Podrobnosti o určenom spôsobe komunikácie sú uvedené v SP, najmä v bode 10 ich oddielu A.1. Komunikačným jazykom je slovenský jazyk.
4. Verejný obstarávateľ odporúča obhliadku miesta plnenia. Bližšie informácie o obhliadke sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 12 oddiel A.1.
5.Výzva vrátane jej redakčných opráv a vysvetlení informácií v nej uvedených a súťažné podklady vrátane ich všetkých príloh, vysvetlení a doplnení predstavujú zadávaciu dokumentáciu v tomto verejnom obstarávaní, ktorá obsahuje nevyhnutné informácie potrebné pre prípravu regulárnej a prijateľnej ponuky pre verejného obstarávateľa.
6.Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu o dielo v prípade poskytnutia finančného príspevku z Fondu na podporu športu.
7.Verejné obstarávanie je zelené.
8. Pokračovanie podmienok účasti III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť - Minimálna požadovaná úroveň štandardov - bod. 2. podľa §34 ods. 1 písm. g) ZVO :
2.3 uchádzač predloží doklady o oprávnení na odborné prehliadky a odborné skúšky, opravy vyhradených technických zariadení elektrických v rozsahu: OU oprava a údržba, R rekonštrukcia, M montáž do funkčného celku na mieste budúcej prevádzky skupiny E2 technické zariadenie s napätím do 1000V vrátane bleskozvodu pre objekt triedy A objekt bez nebezpečenstva výbuch v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia vydané podľa § 14 ods. 1 písm. a) a § 15 ods. 4 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a E4 elektrický stroj, prístroj, rozvádzač.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.01.2022

Redakčné opravy

14043 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 50/2022
V oznámení 07989-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Čadca, Nám.slobody 30, 022 01 Čadca zverejnenom vo VVO č. 029/2022 zo dňa 31.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.02.2022 09:00 Má byť: 25.02.2022 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.02.2022 10:00 Má byť: 25.02.2022 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE bod 9 Namiesto: 9. Má byť: 9. V nadväznosti na podmienku uvedenú v § 40 ods. 6 písm. g) ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že vylúči z tohto verejného obstarávania záujemcu alebo uchádzača v prípade ak bude mať dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE bod 10. Namiesto: 10. Má byť: 10. Verejný obstarávateľ, vo vzťahu k preukazovaniu určených podmienok účasti, uzná i doklady vydané príslušnými oprávnenými subjektmi iných členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, pokiaľ z nich bude jednoznačne vyplývať splnenie podmienok preukazujúcich príslušnú určenú podmienku účasti v súlade s príslušným všeobecne záväzným predpisom.
15074 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 57/2022
V oznámení 07989-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Čadca, Nám.slobody 30, 022 01 Čadca zverejnenom vo VVO č. 029/2022 zo dňa 31.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 25.02.2022 09:00 Má byť: 04.03.2022 09:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 25.02.2022 10:00 Má byť: 04.03.2022 10:00
15615 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 62/2022
V oznámení 07989-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Čadca, Nám.slobody 30, 022 01 Čadca zverejnenom vo VVO č. 029/2022 zo dňa 31.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 04.03.2022 09:00 Má byť: 10.03.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.03.2022 10:00 Má byť: 10.03.2022 10:00
16095 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 66/2022
V oznámení 07989-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Čadca, Nám.slobody 30, 022 01 Čadca zverejnenom vo VVO č. 029/2022 zo dňa 31.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 10.03.2022 09:00 Má byť: 31.03.2022 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.03.2022 10:00 Má byť: 31.03.2022 10:00
17831 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 79/2022
V oznámení 07989-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Čadca, Nám.slobody 30, 022 01 Čadca zverejnenom vo VVO č. 029/2022 zo dňa 31.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 31.03.2022 09:00 Má byť: 19.04.2022 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 31.03.2022 10:00 Má byť: 19.04.2022 10:00
20283 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 92/2022
V oznámení 07989-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Čadca, Nám.slobody 30, 022 01 Čadca zverejnenom vo VVO č. 029/2022 zo dňa 31.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 19.04.2022 09:00 Má byť: 29.04.2022 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.04.2022 10:00 Má byť: 29.04.2022 10:00
22740 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 101/2022
V oznámení 07989-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Čadca, Nám.slobody 30, 022 01 Čadca zverejnenom vo VVO č. 029/2022 zo dňa 31.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 29.04.2022 09:00 Má byť: 09.05.2022 09:00 OPRAVA DÁTUMU IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.04.2022 10:00 Má byť: 09.05.2022 10:00
25215 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 109/2022
V oznámení 07989-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Čadca, Nám.slobody 30, 022 01 Čadca zverejnenom vo VVO č. 029/2022 zo dňa 31.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 09.05.2022 09:00 Má byť: 16.05.2022 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.05.2022 10:00 Má byť: 16.05.2022 10:00
29929 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 141/2022
V oznámení 07989-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Čadca, Nám.slobody 30, 022 01 Čadca zverejnenom vo VVO č. 029/2022 zo dňa 31.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.06.2022 00:00 Má byť: 30.09.2022 00:00
42061 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 211/2022
V oznámení 07989-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Čadca, Nám.slobody 30, 022 01 Čadca zverejnenom vo VVO č. 029/2022 zo dňa 31.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.09.2022 00:00 Má byť: 31.12.2022 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité