Oznámenie 7990 - WYP

Obsah

7990 - WYP
Vestník č. 29/2022 - 31.01.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Vrútky
IČO: 00647209
Námestie S. Zachara 4, 03861 Vrútky
Slovensko
Kontaktná osoba: Iveta Hlavatá
Telefón: +421 434281393 / 434281508
Fax: +421 434281285
Email: vrutky@vrutky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vrutky.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436665
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/436665
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
regionálna samospráva, orgán verejnej moci
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Futbalové ihrisko Vrútky – stavebné úpravy
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212200-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Projekt rieši stavebné úpravy existujúceho futbalového ihriska s umelou trávou v meste Vrútky. Súčasťou stavebných úprav je aj úprava vstupu na ihrisko z tribúny (nové dvere, zastrešenie, odvodnenie) a výmena umelého osvetlenia ihriska za LED technológiu.
Navrhovanými stavebnými úpravami sa podstatne nemení vzhľad stavby, nezasahuje sa do nosných konštrukcií stavby, teda nemení sa spôsob užívania stavby.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
320 229,44 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Vrútky, k.ú. Vrútky, parcely:1049/1, 1049/3
II.2.4) Opis obstarávania
Umelý trávnik musí spĺňať parametre podľa FIFA Football Turf Handbook of
Requirements 2015: https://football-technology.fifa.com/media/1239/fqp-handbook-of-requirements-2015-v31-wcover.pdf.
Rozsah prác je spracovaný v projektovej dokumentácií a vo výkaze výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
320 229,44 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 42
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zákazka je realizovaná ako partnerský projekt obnovy futbalovej infraštruktúry v regiónoch v rámci programu UEFA
HatTrick V.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až h) ZoVO.
Spôsob preukázania splnenia podmienok dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO.

UPOZORNENIE:
Verejný obstarávateľ je v pozícii orgánu verejnej moci.
Podľa § 32 ods. 3 ZoVO uchádzač nie je povinný predkladať nasledovné doklady uvedené v ods. 2:
a)doklad z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci; výpis z registra trestov (Platí len v prípade, ak uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov právnickej osoby t.j. obchodné meno alebo názov a sídlo právnickej osoby, identifikačné číslo právnickej osoby, ak bolo pridelené, označenie registra, v ktorom je právnická osoba zapísaná). Bezúhonnosť právnickej osoby môže byť posúdená v zmysle § 10 a § 10a zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov. To znamená, že za výpis z registra trestov právnických osôb sa považuje aj zoznam zverejnený na stránke Generálnej prokuratúry SR a verejný obstarávateľ si overí bezúhonnosť právnickej osoby aj týmto spôsobom.)
(Platí len v prípade, ak uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby viď vzor súhlasu, ktorý je súčasťou týchto súťažných podkladov (Príloha I Údaje potrebné k vyžiadaniu výpisu/ov z registra trestov) všetkých členov orgánov a prokuristov spoločnosti. Ak uchádzač nesúhlasí s poskytnutím požadovaných údajov, výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace je povinný predložiť.)
b)potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne
c)potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu
d)potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
e)doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky

Uchádzač predkladá podľa § 32 ods. 1 a 2 ZoVO doklady uvedené v písmenách d) a f):
d)potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nie je v likvidácii,
f)čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
a prípadne Prílohu I súťažných podkladov - Údaje potrebné k vyžiadaniu výpisu/ov z registra trestov


Verejný obstarávateľ informuje z dôvodu obmedzeného rozsahu možnosti zadania počtu znakov v predmetnej bunke, že úplné znenie podmienok účasti osobného postavenia je uvedené v bode A.2.1
Osobné postavenie, súťažných podkladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia sa nevyžadujú
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 34 ods. 1 písm. b), v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) a v zmysle § 34 ods.1 písm. m) zákona o ZVO.
1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o ZVO: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) bod 1. resp. 2. zákona o VO.

Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam stavebných prác obsahoval minimálne:
-Názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti,
-Zmluvný termín a skutočný termín uskutočnenia stavebných prác,
-Zmluvnú cenu za uskutočnenie stavebných prác bez DPH celkom za požadované obdobie,
-Kontaktné údaje odberateľa, prostredníctvom ktorých je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail),
-Názov, sídlo odberateľa a potvrdenie odberateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác.
Ak uchádzač nemá k dispozícii potvrdenie odberateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác, je potrebné predložiť vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení, doplnené dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o ZVO.

3. Podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona o ZVO: Ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, 1.vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo
2.certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.

UPOZORNENIE:
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti, spoločne. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ informuje z dôvodu obmedzeného rozsahu možnosti zadania počtu znakov v predmetnej bunke, že úplné znenie požadovanej minimálnej úrovne štandardov pre podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v zmysle § 34 ods. 1. písm. b), g) a m) ZVO je uvedené v bode A.2.3 Technická alebo odborná spôsobilosť, súťažných podkladov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Uzatvorenie zmluvy o dielo je podmienené schválením dotácie.

Upozornenie: Zhotoviteľ bude povinný dať ihrisko certifikovať relevantnému certifikačnému subjektu v zmysle FIFA Football Turf Handbook of Requirements 2015 a certifikát predložiť k preberaciemu protokolu. Inak dielo nebude prevzaté.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.02.2022 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.02.2022 09:30
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční on-line v IS EVO.
K zabezpečeniu bezpróblemového el. sprístupnenia ponúk a vygenerovania zápisnice z otvárania ponúk je nevyhnutné zo strany uchádzača vyplniť v štruktúre ponuky návrh na plnenie kritéria!
Uchádzač sa riadi pokynmi uvedenými v bode 23.2 SP, resp. v bode A.3 KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk, prostredníctvom funkcionality informačného systému použitého na verejné obstarávanie, tzn. že v okamihu otvorenia/sprístupnenia ponúk, IS EVO vygeneruje a odošle zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Postup zadávania podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO. Systém EVO je dostupný na
adrese:https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html . Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo videonávodoch na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-isevo/videonavody-5f9.html .
2. Súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa pri príslušnej zákazke a budú tiež sprístupnené záujemcom v systéme EVO. Link na súťažné podklady: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/436665.
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému EVO, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak.
4. Podmienkou komunikácie v systéme EVO je, aby záujemca/uchádzač bol evidovaný v informačnom systému ÚVO ako užívateľ za hospodársky subjekt. V prípade, že hospodársky subjekt nie je v informačnom systéme ÚVO (ďalej len IS ÚVO) evidovaný, vytvorí si účet v IS ÚVO.
5. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal.
6. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu
záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk .
7. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym
dokumentom podľa § 39 zákona o VO s možnosťou využitia tzv. globálneho údaju pre všetky podmienky účasti, t.j. bez toho, aby musel uchádzač vyplniť iné oddiely časti IV jednotného európskeho dokumentu, alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o VO.
8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO, ak na
základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
9. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 8 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v bode 16. súťažných
podkladov.
10. Lehota výstavby: do 6 týždňov, resp. 42 dní odo dňa písomného prevzatia staveniska zhotoviteľom. Prerušenie stavebných prác zaznamená osoba oprávnená jednať v realizačných veciach za objednávateľa a stavebný dozor (ak je vykonávaný) v stavebnom denníku.
11. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, ale je
obstarávaním zmeraným na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.01.2022

Redakčné opravy

12103 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 43/2022
V oznámení 07990-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Vrútky, Námestie S. Zachara 4, 038 61 Vrútky zverejnenom vo VVO č. 029/2022 zo dňa 31.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 22.02.2022 09:00 Má byť: 25.02.2022 09:00 IV.2.7) Lehota na otváranie ponúk Namiesto: 22.02.2022 09:30 Má byť: 25.02.2022 09:30 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Verejný obstarávateľ upozorňuje, že došlo k úprave znenie minimálne požadovanej úrovne pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO v bode 1 čl. A.2.3 Technická alebo odborná spôsobilosť.
14734 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 54/2022
V oznámení 07990-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Vrútky, Námestie S. Zachara 4, 038 61 Vrútky zverejnenom vo VVO č. 029/2022 zo dňa 31.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 25.02.2022 09:00 Má byť: 07.03.2022 09:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Lehota na otváranie ponúk Namiesto: 25.02.2022 09:30 Má byť: 07.03.2022 09:30
15455 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 60/2022
V oznámení 07990-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Vrútky, Námestie S. Zachara 4, 038 61 Vrútky zverejnenom vo VVO č. 029/2022 zo dňa 31.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 320 229,44 EUR bez DPH Má byť: 320 541,44 EUR bez DPH II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 320 229,44 EUR bez DPH Má byť: 320 541,44 EUR bez DPH IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 07.03.2022 09:00 Má byť: 21.03.2022 09:00 IV.2.7) Lehota na otváranie ponúk Namiesto: 07.03.2022 09:30 Má byť: 21.03.2022 09:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité