Oznámenie 7822 - WYP

Obsah

7822 - WYP
Vestník č. 29/2022 - 31.01.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
IČO: 36022047
Radničné námestie 8, 96955 Banská Štiavnica
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Zuzana Divincová
Telefón: +421 337764218
Email: zuzana.divincova@svp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436289
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/436289
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Životné prostredie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Odstraňovanie bariér vo vodnom toku Revúca, VÚ SKV0093, rkm 1,000 a rkm 1,788; stavebné práce
Referenčné číslo: CS SVP OZ PN 128/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
45247220-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
V súčasnosti sa vo vodnom toku Revúca v rkm 1,000 a rkm 1,788 nachádzajú bariéry, ktoré bránia v migrácii rýb a iných vodných živočíchov proti prúdu aj po prúde. V rkm 1,000 bariéru tvoria dva stupne v dne vzdialené od seba asi 13,00 m a v rkm 1,788 sa nachádza pevná hať s malou vodnou elektrárňou (MVE). Súčasný stav nevyhovuje v zmysle Metodického usmernenia MŽP SR "Určenie vhodných typov rybovodov podľa typológie vodných útvarov" parametrami pre požadované rybie pásmo, resp. pre stanovené cieľové druhy rýb. Z tohto dôvodu je potrebné odstrániť bariéry vytvorené v toku Revúca a vytvoriť možnosti migrácie pre ryby a iné vodné živočíchy.

V rkm 1,000 bude vybudovaný celokorytový rybovod a v rkm 1,788 bude vybudovaný moderný štrbinový rybovod. V rkm 1,788 pôjde okrem vybudovania rybovodu aj o rekonštrukciu jestvujúcej hate. Celá stavba sa bude realizovať v toku. Výstavba bude realizovaná pod ochranou ohrádzky. V čase výstavby sa uvažuje s prerušením prevádzky MVE.

Táto stavba je projektovou dokumentáciou rozdelená na deväť stavebných objektov a na dva prevádzkové súbory:
SO 000 Zakladanie pre SO 102 a 103
SO 101 Rybovod rkm 1,000
SO 102 Rybovod rkm 1,788
SO 103 Hať rkm 1,788
SO 104 Spevnené plochy
SO 105 Terénne úpravy
SO 106 Sadové úpravy
SO 107 Zriadenie strojovne hate v budove MVE
SO 108 Oplotenie
PS 01 Strojnotechnologická časť
PS 02 Elektrotechnická časť
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
2 401 508,85 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
katastrálne územie Ružomberok
II.2.4) Opis obstarávania
Toto dielo je projektovou dokumentáciou rozdelené na deväť stavebných objektov a na dva prevádzkové súbory:
Stavebné objekty a prevádzkové súbory sú vymedzené výkazom výmer:
SO 000 Zakladanie pre SO č. 102 a 103 (43 položiek),
SO 101 Rybovod rkm 1,000 (9 položiek),
SO 102 Rybovod rkm 1,788 (102 položiek),
SO 103 Hať rkm 1,788 (102 položiek),
SO 104 Spevnené plochy (8 položiek),
SO 105 Terénne úpravy (9 položiek),
SO 106 Sadové úpravy (18 položiek),
SO 107 Zriadenie strojovne hate v budove MVE (33 položiek),
SO 108 Oplotenie (16 položiek).
PS 01 Strojnotechnologická časť (6 položiek),
PS 02 Elektrotechnologická časť (62 položiek).
Súčasťou diela je aj:
a) Pred začatím diela:
1. Vypracovanie kontrolného a skúšobného plánu a vykonanie v
ňom uvedených skúšok.
2. Vypracovanie plánu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci na
zhotovovanom diele.
3. Dodanie príslušným úradom schváleného povodňového plánu
diela v zmysle zákona o ochrane pred povodňami.
4. Vyhotovenie grafického návrhu, výroba a inštalácia
veľkoplošných reklamných tabúľ (panelov) podľa manuálu pre
informovanie a publicitu OP KŽP.

5. Vytýčenie už existujúcich podzemných vedení inžinierskych
sietí a zariadení, podľa podmienok uvedených v jednotlivých
povoleniach a stanoviskách príslušných správcov inžinierskych
sietí a zariadení.
6. Vypracovanie Plánu ochrany životného prostredia a nakladania s odpadmi, ktorý bude obsahovať v zmysle zákona č. 364/2004 Z. z. o vodách aj Havarijný plán preventívnych opatrení na zamedzenie vzniku neovládateľného úniku znečisťujúcich látok do životného prostredia a na postup v prípade ich úniku do pôdy a vodného toku (§ 41 ods. 8 zákona č. 364/2004 Z. z. o vodách).
b) Počas realizácie diela:
1.Vyhotovovanie fotodokumentácie o priebehu stavebných prác, ktorú je zhotoviteľ povinný predkladať objednávateľovi najmenej 1x za kalendárny štvrťrok spolu so zisťovaním a potvrdzovaním objemov skutočne vykonaných stavebných prác.
c) Po ukončení diela:
1. Vypracovanie projektovej dokumentácie skutočného vyhotovenia diela.
2. Vypracovanie Plánu užívania diela tak, aby počas užívania diela nedošlo k ohrozeniu osôb, majetku alebo jeho poškodeniu, prípadne k predčasnému opotrebovaniu, pričom Plán užívania obsahuje pravidlá užívania, technických prehliadok a opráv.
3. Dodanie manipulačného poriadku vypracovaného v súlade s § 57 zákona o vodách.
4. vyhotovenie grafického návrhu, výroba a inštalácia trvale vysvetľujúcej tabule, vrátane pamätnej dosky podľa Manuálu pre informovanie a publicitu OP KŽP.
5. Geodetické zameranie skutočného vyhotovenia diela
odborne spôsobilou osobou.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
2 401 508,85 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia, NFP310010BUBB Odstraňovanie bariér vo vodnom toku Revúca, VÚ SKV0093, rkm 1,000 a rkm 1,788;stavebné práce.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkaúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon o VO). Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzač preukáže dokladmi podľa Zákona o VO
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1)Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) Zákona o VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len Banka) o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Ak má uchádzač účty vo viacerých Bankách, uchádzač predloží bankovú informáciu v nižšie uvedenom rozsahu od každej z nich.
Z vyjadrenia Banky musí vyplývať, že
- uchádzač v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
-uchádzač nebol v nepovolenom debete a
- peňažné prostriedky na účte uchádzača neboli a ani v súčasnosti (ku dňu vystavenia bankovej informácie) nie sú predmetom exekúcie.
Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa tohto bodu preukazuje minimálne za obdobie predchádzajúcich 6 mesiacov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania resp. za obdobie, ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Za deň vyhlásenia verejného obstarávania sa považuje deň uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené bankové účty v iných Bankách než v tých, ktorých vyjadrenie predložil.
2)Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) Zákona o VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa tohto bodu preukáže predložením prehľadu o celkovom obrate vo forme prehľadnej tabuľky, v ktorej bude uvedený celkový obrat v EUR bez DPH za každý hospodársky rok a súčet celkových obratov v EUR bez DPH za požadované hospodárske roky spolu.
Dosiahnutý celkový obrat uchádzača súhrnne za predchádzajúce tri hospodárske roky resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 2.400.000,00 EUR bez DPH. Prehľad bude podpísaný uchádzačom t.j. štatutárnym orgánom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
Za celkový obrat sa považuje súčet všetkých tržieb z predaja tovaru, vlastných výrobkov, služieb a materiálu za určené obdobie

.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ak bol celkový obrat stanovený v inej mene, než v EUR, uchádzač v tabuľke uvedie cudziu menu ako aj jej prepočet na EUR. Pri prepočte sa použije priemerný ročný kurz Európskej centrálnej banky platný k poslednému dňu príslušného hospodárskeho roka.

Uchádzač podliehajúci daňovým povinnostiam na území Slovenskej republiky k prehľadu o celkovom obrate predloží aj účtovnú závierku podnikateľov v podvojnom účtovníctve alebo účtovnú závierku v jednoduchom účtovníctve v závislosti od druhu účtovnej jednotky uchádzača s potvrdením o podaní tejto závierky príslušnému správcovi dane.

Ak uchádzač eviduje predmetnú účtovnú závierku na oficiálnom internetovom sídle štátneho orgánu SR (napr. register účtovných závierok Ministerstva financií Slovenskej republiky), nemusí predkladať tieto doklady v listinnej forme ako originál, resp. úradne overené kópie, ale odkáže na tieto dokumenty vhodným spôsobom - uvedie hypertextové linky na zverejnené dokumenty. Povinnosť predložiť prehľad o celkovom obrate vo forme prehľadnej tabuľky týmto nie je dotknutá.

Uchádzač podliehajúci daňovým povinnostiam na území iného štátu než na území Slovenskej republiky k prehľadu o celkovom obrate predloží iný ekvivalentný doklad účtovnej závierky podnikateľov v podvojnom účtovníctve alebo účtovnej závierky v jednoduchom účtovníctve v závislosti od druhu účtovnej jednotky uchádzača, v ktorom bude uvedený celkový obrat za príslušný hospodársky rok.

Verejný obstarávateľ v súlade s § 33 ods. 3 Zákona o VO požaduje, aby osoba, ktorej zdroje uchádzač použije na preukázanie splnenia podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia (§ 33 ods. 1 písm. a) a d) Zákona o VO) zodpovedala za plnenie Zmluvy uzatvorenej medzi úspešným uchádzačom a verejným obstarávateľom spoločne s úspešným uchádzačom.

Za týmto účelom uchádzač s ohľadom na § 33 ods. 2 Zákona o VO v ponuke predloží písomnú zmluvu, z ktorej bude vyplývať, že osoba, ktorej zdroje uchádzač použil na preukázanie splnenia tejto podmienky účasti (§ 33 ods. 1 písm. a) a d) Zákona o VO) bude pre prípad úspechu uchádzača v tomto verejnom obstarávaní zodpovedať za plnenie Zmluvy o dielo voči verejnému obstarávateľovi spoločne s úspešným uchádzačom.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1)Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o VO.
Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa tohto bodu preukáže dokladom, z ktorého bude zrejmé, že uchádzač v predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovom objeme spolu minimálne vo výške 2 400 000,00 € bez DPH, pričom minimálne jedna stavebná práca rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky bola uskutočnená v minimálnej hodnote 700 000,00 € bez DPH.
Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením zoznamu stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác (za rozhodné obdobie sa považuje obdobie posledných piatich predchádzajúcich rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania).
Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce na stavbách, ktorými sa upravuje, mení alebo zriaďuje koryto vrátane terénnych úprav s tým spojených; stavby na ochranu pred povodňami, priehrady, vodné nádrže, rybníky, hate, hrádze, vodné elektrárne, stavby na využívanie hydroenergetického potenciálu vodného toku, stavby, ktoré sa zriaďujú na plavebné účely v korytách alebo v iných vodných útvaroch.
Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní týchto stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom
-bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia,
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Súčasťou referencie musí byť uvedenie osoby odberateľa a jej kontaktu (mail a telefón), aby bolo možné referenciu overiť.
Ak uchádzač disponuje referenciou resp. dôkazom o poskytnutí stavebných prác v inej mene, než v EUR, uchádzač v zozname stavebných prác uvedenie cudziu menu ako aj jej prepočet na EUR. Pri prepočte sa použije priemerný kumulatívny ročný kurz Európskej centrálnej banky platný v roku, v ktorom bolo protokolárne odovzdané dielo. V prípade, že dielo bolo protokolárne odovzdané v roku 2022, pri prepočte sa použije priemerný kumulatívny kurz Európskej centrálnej banky za mesiac január 2022. Kurzy sú dostupné napríklad na https://www.nbs.sk/sk/statisticke-udaje/kurzovy-listok/mesacne-kumulativne-a-rocne-prehlady-kurzov.
.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2) Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa tohto bodu preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov a osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Uchádzač predloží zoznam minimálne 1 kvalifikovanej osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác, ktorá spĺňa nasledovné kritériá: Má minimálne 60 mesačnú odbornú prax na pozícii stavbyvedúceho so stavbami rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, t.j. so stavebnými prácami na stavbách, ktorými sa upravuje, mení alebo zriaďuje koryto vrátane terénnych úprav s tým spojených; so stavebnými prácami na stavbách na ochranu pred povodňami, priehradami, vodnými nádržami, rybníkmi, haťami, hrádzami, vodnými elektrárňami, stavbami na využívanie hydroenergetického potenciálu vodného toku; stavbami, ktoré sa zriaďujú na plavebné účely v korytách alebo v iných vodných útvaroch a súčasne má odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho v odbore inžinierske stavby so zameraním na vodohospodárske stavby.
Uchádzač preukáže horeuvedené požiadavky predložením nasledovných dokladov:
životopis, ktorý bude obsahovať minimálne:
- meno a priezvisko príslušnej osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác,
- prehľad požadovanej odbornej praxe v pozícii stavbyvedúceho s uvedením identifikačných a kontaktných údajov objednávateľa stavebných prác, stručného opisu predmetu projektu/zmluvy, pracovnej pozície vrátane opisu pracovnej náplne, času realizácie projektu/plnenia zmluvy (spolu minimálne 60 mesiacov) - verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač uviedol aj deň začatia a skončenia plnenia realizovania stavebných prác, nakoľko v prípade uvedenia obdobia realizovania stavebných prác od 01/2020 do 12/2020 verejný obstarávateľ uzná len desať mesiacov realizovania stavebných prác - z tohto časového rozmedzia bude mať verejný obstarávateľ za preukázané, že stavebné práce boli poskytnuté v trvaní desiatich mesiacov (február november 2020). Bez uvedenia dňa začatia a skončenia plnenia projektu verejný obstarávateľ nebude vedieť, či stavebné práce boli realizované od 31.01.2020 do 01.12.2020 (desať mesiacov) alebo od 01.01.2020 do 31.12.2020 (dvanásť mesiacov).
Verejný obstarávateľ súčasne upozorňuje uchádzačov, že v prípade, ak uchádzač prax osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác preukáže na stavbách uskutočňovaných v rovnakom období, verejný obstarávateľ uzná toto obdobie do praxe preukazujúcej splnenie tejto podmienky účasti len raz (napríklad ak sa stavba A sa realizovala od 01.04.2019 do 30.09.2019 a stavba B sa realizovala od 01.05.2019 do 30.09.2019, verejný obstarávateľ uzná len obdobie od 01.04.2019 do 30.09.2019, t. j. 6 mesiacov za realizáciu stavby A, keďže v tomto období bola zrealizovaná aj stavba B).
- doklad preukazujúci oprávnenie osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác vykonávať činnosť stavbyvedúceho v odbore inžinierske stavby so zameraním na vodohospodárske stavby vydaný v rozhodnom čase príslušným orgánom štátu, v ktorom boli uskutočnené stavebné práce, ktorými táto osoba preukázala odbornú prax podľa predchádzajúceho bodu tejto podmienky účasti.
Ak osoba zodpovedná za riadenie stavebných prác preukázala odbornú prax na pozícii stavbyvedúceho podľa predchádzajúceho bodu tejto podmienky účasti realizovaním stavebných prác
- vo viacerých štátoch, predloží doklady oprávňujúce túto osobu v rozhodnom čase vykonávať činnosť stavbyvedúceho v odbore inžinierske stavby so zameraním na vodohospodárske stavby z každého tohto štátu,
- ako tzv. hosťujúci stavbyvedúci, predloží doklady oprávňujúce túto osobu v rozhodnom čase vykonávať činnosť stavbyvedúceho v odbore inžinierske stavby so zameraním na vodohospodárske stavby ku každej takejto stavbe.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.03.2022 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 03.03.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.03.2022 10:00
Miesto: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Odštepný závod Piešťany
Nábrežie Ivana Krasku 3/834
921 80 Piešťany
kancelária č. 208
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť na otváraní ponúk zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk. Uchádzač (fyzická ospba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a originálom poverenia (splnomocnenia) na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
- Zákazka je obstarávaná elektronicky prostredníctvom IS EVO ver 18.0, ktorý je dostupný na internetovej adrese https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html (ďalej len Systém EVO).
- V zmysle § 112 ods. 6 druhá veta Zákona o VO sa verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk
- Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku výhradne elektronicky prostredníctvom Systému EVO.
-Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta dodania predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta dodania predmetu zákazky znáša záujemca
- Presný termín a čas obhliadky miesta dodania predmetu zákazky si záujemcovia dohodnú prostredníctvom Systému EVO (všeobecná žiadosť).
-V prípade akýchkoľvek nejasností alebo otázok zistených počas obhliadky miesta realizácie predmetu zákazky, bude záujemcovi/záujemcom poskytnuté vysvetlenie výlučne na základe žiadosti o vysvetlenie doručenej prostredníctvom Systému EVO
- Hodnotenie splnenia podmienok účasti bude založené na preskúmaní splnenia podmienok účasti u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk umiestni na prvom mieste v poradí a ktorého ponuka spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky podľa článku XXIV súťažných podkladov

V prípade, že uchádzač využije možnosť predkladania konkrétnych dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti, je povinný originálne doklady alebo ich úradne overené kópie (vrátane úradných prekladov) naskenovať a vložiť ich do systému ako súčasť ponuky. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v prípade pochybností o originalite predložených dokladov, požiada uchádzača o doručenie týchto dokladov prostredníctvom zaručenej konverzie.
V prípade, že sú doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, vydávané orgánom verejnej správy (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v digitálnej podobe, musí uchádzač vložiť do systému tento digitálny doklad (vrátane jeho úradného prekladu).

S ohľadom na bod II.2.7) tejto výzvy verejný obstarávateľ dopĺňa, že lehota trvania zákazky je do 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo alebo do 31.08.2023, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Verejný obstarávateľ upozorňuje na uplatnenie inštitútu zádržného, zábezpeky, zmluvné pokuty a poistenie uvedené v návrhu zmluvy o dielo, ktorý tvorí prílohu súťažných podkladov.

Verejný obstarávateľ upozorňuje, že s ohľadom na zákon číslo 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v platnom znení nemá prístup do verejných registrov, z ktorých by si v procese vyhodnocovania splnenia podmienok účasti mohol zabezpečiť prístup k dokladom preukazujúcim splnenie podmienok účasti uchádzača v zmysle Zákona o VO.

Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi vyplniť len oddiel časti IV formuláru Jednotného európskeho dokumentu(GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI) bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV formuláru JED

Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predložil doklady uvedené v súťažných podkladoch.

Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.01.2022

Redakčné opravy

8701 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 32/2022
V oznámení 07822-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Radničné námestie 8, 969 55 Banská Štiavnica zverejnenom vo VVO č. 029/2022 zo dňa 31.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.4) Opis obstarávania Namiesto: 6. Vypracovanie Plánu ochrany životného prostredia a nakladania s odpadmi, ktorý bude obsahovať v zmysle zákona č. 364/2004 Z. z. o vodách aj Havarijný plán preventívnych opatrení na zamedzenie vzniku neovládateľného úniku znečisťujúcich látok do životného prostredia a na postup v prípade ich úniku do pôdy a vodného toku (§ 41 ods. 8 zákona č. 364/2004 Z. z. o vodách) Má byť: 6. Vypracovanie Havarijného plánu preventívnych opatrení na zabránenie vzniku neovládateľného úniku znečisťujúcich látok do životného prostredia VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: S ohľadom na bod II.2.7) tejto výzvy verejný obstarávateľ dopĺňa, že lehota trvania zákazky je do 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo alebo do 31.08.2023, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr Má byť: S ohľadom na bod II.2.7) tejto výzvy verejný obstarávateľ dopĺňa, že lehota trvania zákazky je do 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo alebo do 30.09.2023, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
10526 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 38/2022
V oznámení 07822-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Radničné námestie 8, 969 55 Banská Štiavnica zverejnenom vo VVO č. 029/2022 zo dňa 31.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik Odštepný závod Piešťany Nábrežie Ivana Krasku 3/834 921 80 Piešťany Má byť: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik Povodie dolného Váhu, odštepný závod Nábrežie Ivana Krasku 3/834 921 80 Piešťany ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE Korigendum - oprava adresy. Adresa na otváranie ponúk sa nemení, mení sa len názov organizačnej jednotky. Zároveň informujeme o zmene prílohy č. 2 súťažných podkladov, t.j. Návrh zmluvy o dielo., Zmeny sú zvýraznené žltou farbou. Opravená príloha bude zverejnená v dokumentoch na profile zákazky.
15246 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 59/2022
V oznámení 07822-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Radničné námestie 8, 969 55 Banská Štiavnica zverejnenom vo VVO č. 029/2022 zo dňa 31.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.03.2022 09:00 Má byť: 10.03.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.03.2022 10:00 Má byť: 10.03.2022 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Korigendum - zmena lehoty na predkladanie ponúk a zmena dátumu v podmienkach na otváranie ponúk. Zároveň informujeme o zmene prílohy č. 4 Súťažných podkladov, t.j. rozpočet - výkaz výmer. Opravená príloha č. 4 bude zverejnená v dokumentoch na profile zákazky.
16116 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 66/2022
V oznámení 07822-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Radničné námestie 8, 969 55 Banská Štiavnica zverejnenom vo VVO č. 029/2022 zo dňa 31.01.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 10.03.2022 10:00 Má byť: 21.03.2022 10:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.03.2022 11:00 Má byť: 21.03.2022 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Korigendum - zmena lehoty na predkladanie ponúk (nová lehota na predkladanie ponúk 21.3.2022 do 10.30 hod) a zmena dátumu v podmienkach na otváranie ponúk (21.03.2022 o 11.00 hod). Zároveň informujeme o oprave súťažných podkladov - oprava prílohy č. 2 Návrh zmluvy o dielo. Opravená príloha č. 2 - Návrh zmluvy o dielo - bude zverejnená v dokumentoch na profile zákazky.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité