Oznámenie 9692 - MST

Obsah

9692 - MST
Vestník č. 35/2022 - 03.02.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35555777
Námestie Maratónu mieru 1, 04266 Košice - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Gubík
Telefón: +421 557894931
Fax: +421 557894936
Email: juraj.gubik@scksk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.scksk.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436735
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
Tatra Tender s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44119313
Krčméryho 16 , 81104 Bratislava - Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Herman Pikaly
Telefón: +421 949451302
Email: sp@tatratender.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.scksk.sk/
Adresa (URL): https://scksk.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/71
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Právnická osoba financovaná formou príspevku vyšším územným celkom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Správa a údržba ciest
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Prenájom dopravných prostriedkov a mechanizmov
II.1.2) Hlavný kód CPV
34100000-8
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
PA02-0 - Prenájom (lízing)
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je prenájom dopravných prostriedkov a mechanizmov, ako aj ich prídavných zariadení bez obsluhy a pohonných hmôt so servisnými prácami a poistením (PZP, havarijným) v cene na čas prenájmu pre zabezpečenie zimnej a letnej údržby ciest na území Košického samosprávneho kraja podľa Časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
24 383 456,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144000-8
34144400-2
34144420-8
66000000-0
98300000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto plnenia predmetu zákazky: strediská Správy ciest Košického samosprávneho kraja.
Podrobnosti o mieste plnenia sú uvedené v Prílohe B.1 Špecifikácia predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania:
1.1 Predmetom zákazky je prenájom dopravných prostriedkov a mechanizmov, ako aj ich prídavných zariadení (ďalej ako DPaM) bez obsluhy vrátane poistenia (PZP, havarijným) a poskytovania servisných služieb na čas prenájmu pre zabezpečenie zimnej a letnej údržby ciest na území v pôsobnosti verejného obstarávateľa. Doba prenájmu bude osem (8) rokov spolu so zabezpečením služieb súvisiacich s údržbou a prevádzkou DPaM a s vybavovaním súvisiacej administratívy v rozsahu uvedenom nižšie.
1.2 Úspešný uchádzač zabezpečí v rámci plnenia predmetu zákazky prenájom DPaM, v rozsahu služieb pravidelný ako aj nepravidelný servis, poistenie a pokrytie všetkých zákonných poplatkov spojených s užívaním a prevádzkou DPaM, okrem pohonných hmôt a prípadné doplnenie bežných prevádzkových tekutín a mazív, ktoré zabezpečí verejný obstarávateľ na vlastné náklady (ďalej len nájom alebo predmet zákazky). DPaM musia byť homologizované podľa zákona č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Predmetom zákazky nie je odkúpenie DPaM po ukončení nájmu, ani po ukončení zmluvného vzťahu.
1.3 Jedná sa o prenájom DPaM bez obsluhy, preto verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača, aby zabezpečil zaškolenie vodičov verejného obstarávateľa na obsluhu DPaM.
1.4 Prevzatie a vrátenie/odovzdanie DPaM sa uskutoční v priestoroch verejného obstarávateľa, pričom o prevzatí a vrátení/odovzdaní DPaM budú spísané protokoly o odovzdaní a prevzatí. V protokole bude zaznamenaný technický stav DPaM k momentu prevzatia/odovzdania.
1.5 Predmetom nájmu môžu byť len nové DPaM. Za nové DPaM sa považujú také DPaM, ktoré neboli používané v prevádzke iným používateľom, dátum výroby nie je skorší ako 6 mesiacov ku dňu odovzdania DPaM do prevádzky nájomcovi a v prípade DPaM s tachometrom, údaj na tachometri neprevyšuje 6000 najazdených kilometrov.
1.6 Technická špecifikácia DPaM, ktoré budú predmetom nájmu a špecifikácia súvisiacich služieb poskytovaných s nájom, je uvedená v prílohách B.1 a B.2 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
24 383 456,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
96
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Tejto verejnej súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 ZVO.
1.2 Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 1 ZVO:
1.2.1 Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia svojím zápisom v zozname hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len ZHS) v súlade s § 152 ZVO.
1.2.2 Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS podľa § 152 ZVO preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZVO.
1.3 Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.2.2 vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.4 Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
1.5 Verejný obstarávateľ informuje záujemcov, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.
1.6 Podrobnosti k podmienkam účasti osobného postavenia a ich preukazovanie sú uvedené v § 32 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.03.2022 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.03.2022 14:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky - online. Uchádzačovi v rámci súťaže v systéme ERANET pribudne
sekcia "Otváranie ponúk online.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk komisiou bude v zmysle § 52 ods. 2 ZVO verejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 200.000,- EUR (slovom:
dvesto tisíc eur). Zábezpeku je možné zložiť formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa, predložením bankovej záruky alebo predložením poistenia záruky. Podrobnosti o podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO
prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ERANET. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania.
3. Návod na používanie systému je dostupný na adrese https://scksk.eranet.sk/data/innovis/manual_dodavatela.pdf.
4. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do
registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ je pred podpisom zmluvy povinný skúmať aj tú skutočnosť, či je splnená povinnosť overenia konečného užívateľa výhod podľa § 11 ods. 2 písm. d) Zákona č.315/2016 Z. z.
5. Verejný obstarávateľ bude aplikovať postup v zmysle druhej vety § 66 ods. 7 ZVO v spojení s príslušnými časťami § 55 ods. 1 ZVO, tzv. super reverznú verejnú súťaž.
6. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia
zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty a ani zelené obstarávanie.
7. Verejný obstarávateľ v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO vylúči uchádzača alebo záujemcu, ak na základe
dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
8. Verejný obstarávateľ v súvislosti Jednotným európskym dokumentom obmedzuje informácie požadované na
preukázanie splnenia podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D JED) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Revízne postupy sú definované v zákone č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom znení.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.01.2022

Redakčné opravy

14900 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 56/2022
V oznámení 09692-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Správa ciest Košického samosprávneho kraja, Námestie Maratónu mieru 1, 042 66 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 035/2022 zo dňa 03.02.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 03.03.2022 12:00 Má byť: 10.03.2022 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.03.2022 14:00 Má byť: 10.03.2022 14:00
16073 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 66/2022
V oznámení 09692-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Správa ciest Košického samosprávneho kraja, Námestie Maratónu mieru 1, 042 66 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 035/2022 zo dňa 03.02.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 10.03.2022 12:00 Má byť: 17.03.2022 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.03.2022 14:00 Má byť: 17.03.2022 14:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité