Oznámenie 9609 - WYP

Obsah

9609 - WYP
Vestník č. 35/2022 - 03.02.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Malacky
IČO: 00304913
Bernolákova 5188/1A, 90101 Malacky
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Marta Asia Laliková
Telefón: +421 347966197
Email: msu@malacky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4138/
Hlavná adresa(URL): www.malacky.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436795
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/436795
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Komplexná rekonštrukcia telocvične, zázemia a vonkajšieho športoviska na základnej škole so športovým zameraním - ZŠ Záhorácka v Malackách
Referenčné číslo: 1422/2021/1
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia dvoch telocviční spolu so zázemím (šatne, sprchy, chodby) a vonkajšieho ihriska s prístupovou plochou, nakoľko predmetné priestory objektu vykazujú značné opotrebovanie.
V interiéri budú kompletne zrekonštruované obidve telocvične. Hlavná telocvičňa s rozlohou 570,69 m2 je najväčšou telocvičňou v meste. Základná škola, v ktorej sa športová infraštruktúra nachádza má športové zameranie a je zapojená do projektu Športová akadémia Mateja Tótha.
V exteriéri základnej školy bude zrekonštruované multifunkčné ihrisko kompletnou výmenou jestvujúceho liateho asfaltového povrchu za navrhovaný umelý športový povrch Tartan Epdm. Budú osadené športové prvky (hádzaná, volejbal, minifutbal, basketbal). Nakoniec sa zrekonštruuje a doplní osvetlenie športoviska a upravia spevnené plochy vedúce k ihrisku.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
575 980,95 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212225-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Exteriér a interiér Základnej školy ul. Záhoracká 95, 901 01 Malacky.
II.2.4) Opis obstarávania
Športová infraštruktúra, ktorá je predmetom rekonštrukcie je v trvalej prevádzke od skolaudovania budovy Základnej školy Záhorácka v roku 1991. Jestvujúci stav je po 31 rokoch značne opotrebovaný, čiastočne poškodený a hygienicky podpriemerný (fotodokumentácia príloha x).
Účelom projektu je rekonštrukcia dvoch telocviční spolu so zázemím (šatne, sprchy, chodby) a vonkajšieho ihriska s prístupovou plochou, nakoľko predmetné priestory objektu vykazujú značné opotrebovanie.
V interiéri budú kompletne zrekonštruované obidve telocvične. Hlavná telocvičňa s rozlohou 570,69 m2 je najväčšou telocvičňou v meste. Základná škola, v ktorej sa športová infraštruktúra nachádza má športové zameranie a je zapojená do projektu Športová akadémia Mateja Tótha.
V exteriéri základnej školy bude zrekonštruované multifunkčné ihrisko kompletnou výmenou jestvujúceho liateho asfaltového povrchu za navrhovaný umelý športový povrch Tartan Epdm. Budú osadené športové prvky (hádzaná, volejbal, minifutbal, basketbal). Nakoniec sa zrekonštruuje a doplní osvetlenie športoviska a upravia spevnené plochy vedúce k ihrisku.

Dotknutý objekt je zložený zo šiestich blokov A,B,C,D,E,F.
Blok A má dve podlažia, blok B má tri podlažia, blok C má tri podlažia, blok D má jedno podlažie, blok E má jedno podlažie a blok F má dve podlažia. Každý blok má samostatný vstup a navzájom sú všetky bloky prepojené.
V bloku E a D sa nachádzajú miestnosti, ktoré sa budú modernizovať.
Interiéri:
-Hlavná telocvičňa 570,69m2
-Vedľajšia telocvičňa 152,52m2
-Štyri šatne 61,50m2
-Dve miestnosti hygieny sprchy 42,40m2
-Prislúchajúce dve chodby 72,54m2
Exteriér
-Vonkajšie ihrisko 993,24m2
-Prístupové plochy k ihrisku 205,58m2

Vzhľadom na zlý stav interiéru objektu a exteriérového ihriska, bude tento zmodernizovaný.
Modernizácia sa bude týkať :
-výmena zariaďovacích predmetov
-výmena obkladov a dlažieb
-výmena podláh
-drobné stavebné práce
-vyspravenie omietok
-vymaľovanie miestností
-výmena povrchu v telocvičniach
-výmena vykurovacích telies vrátane rozvodov
-výmena elektroinštalácie vrátane osvetlenia v zázemí
-výmena vzduchotechniky v telocvičniach
-výmena povrchu na vonkajšom ihrisku
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
575 980,95 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Fond na podporu športu Z 4/22
II.2.14) Doplňujúce informácie
projekt: Výstavba, rekonštrukcia a modernizácia športovej infraštruktúry
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa
osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 ZÁKONA - Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich
sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov.
1.2 Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v § 32 ods.1 ZÁKONA týkajúce sa osobného postavenia spôsobom
podľa § 32 ods. 2 ZÁKONA. Vzhľadom k skutočnosti že verejný obstarávateľ má prístup do databáz verejnej správy,
uchádzač nie je povinný predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c), e), f) ZVO.
1.2.1Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia svojím zápisom v zozname
hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len ZHS) v súlade s § 152 ZVO.
1.2.2 Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS podľa § 152 ZVO preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia
dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZVO
§ 32 ods. 4) ZVO - Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a
štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v ods.2 alebo
nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla,
miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
§ 32 ods. 5) ZVO.- Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia
Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom,
správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte
sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia
za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu
preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Podľa § 114 ods. 1) ZVO - Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na
preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (ďalej ako JED) podľa §39 ZVO alebo
čestným vyhlásením (vzor čestného vyhlásenia tvorí prílohu č. A.2 týchto súťažných podkladov), v ktorom vyhlási, že
spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie
doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o
dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na
prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom
obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely
zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods.6. ZVO. Verejný obstarávateľ
postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZVO, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 55 ods.1 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: neupatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. b) ZÁKONA: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
(i)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZÁKONA, dokladom je referencia,
(ii)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZÁKONA, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Celková hodnota uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania bola minimálne 450.000,- EUR bez DPH. Za uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky.
V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom zverejnenom v kurzovom lístku ECB ku dňu zaslania Výzvy na uverejnenie do Vestníka verejného obstarávania.
Zoznam stavebných prác bude uchádzačom predložený ako vyplnená Príloha č. D.1 tejto časti súťažných podkladov. V zozname ako aj v referenciách, resp. potvrdeniach odberateľov je potrebné uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu v EUR bez DPH, miesto a lehotu uskutočnenia plnenia podľa zmluvy (začatie a ukončenie deň, mesiac a rok), meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou, zhodnotenie dodaného plnenia podľa obchodných podmienok. Pre potvrdenia odberateľov môže byť použitý ten istý formulár s tým, že ho potvrdí odberateľ.
Do realizovaných stavebných prác v rámci referenčného obdobia možno započítať iba práce na úspešne dokončených projektoch, resp. samostatne funkčných parciálnych celkoch projektov.
Do objemu referenčného plnenia v rámci preukazovania podmienok účasti podľa tohto bodu možno započítať všetky práce (objemy) referenčného plnenia od začiatku realizácie daného projektu za predpokladu, že tento projekt (resp. jeho samostatne funkčná ucelená časť spĺňajúca požadované parametre) bol v rámci referenčného obdobia dokončený a prevzatý odberateľom.
Do objemu referenčného plnenia v rámci preukazovania podmienok účasti podľa tohto bodu nemožno započítať žiadne práce (objemy) plnenia, pokiaľ v rámci referenčného obdobia nebol projekt (resp. jeho samostatne funkčná ucelená časť spĺňajúca požadované parametre), ktorého sa čiastkovo vykonané práce týkajú, ako funkčný celok riadne dokončený, resp. prevzatý odberateľom.
Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov vedené v Evidencii referencií ÚVO, v zmysle §12 ZÁKONA (ak takáto referencia v evidencii existuje).
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti.
Bližšie uvedené v SP.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:

V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. g) ZÁKONA: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť na realizáciu predmetu zákazky potvrdením, že má k dispozícii nižšie uvedeného experta spĺňajúceho stanovené požiadavky.
- uchádzač preukáže predložením požadovaného platného osvedčenia o odbornej spôsobilosti alebo ekvivalentného dokladu, preukazujúceho kvalifikáciu experta, ktorý bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie predmetu zákazky.
Uchádzač vo svojej ponuke uvedie informáciu o súčasnej pracovnej pozícií experta u uchádzača, resp. iný právny vzťah medzi expertom a uchádzačom.
Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na experta:
Expert č. 1: Stavbyvedúci s odborným zameraním na pozemné stavby:
Expert musí disponovať oprávnením na pozemné stavby v zmysle ustanovenia § 45 ods. 1 písm. b) a ods. 3 zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) uchádzač túto podmienku preukáže predložením požadovaného alebo ekvivalentného dokladu.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 ZÁKONA.
Nahradenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti:
Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 ZÁKONA Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom.
Ak uchádzač alebo záujemca použije JED, ver. obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu ver. obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady ver. obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Ak sú požadované doklady pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektr. databázach, hospodársky subjekt v JEDuvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto elektron.databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy. Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol JED ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/ uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, jednotný európsky dokument obsahuje informácie aj o tejto osobe. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Podmienky účasti je možné predbežne nahradiť aj predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa §39 ods. 6 ZÁKONA. Verejný obstarávateľ postupuje podľa §39 ods. 7 a 8 ZÁKONA, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety.
Bližšie uvedené v SP
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.04.2022 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.04.2022 09:30
Miesto: Mestský úrad Malacky, Bernolákova 5188/1A, Malacky, zasadačka na 3. poschodí, prostredníctvom on-line elektronicky tzn. že v okamihu otvorenia ponúk systém IS EVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v aj časti B Opis predmetu zákazky a v návrhu ZoD.
2. Zábezpeka sa v prípade danej zákazky nepožaduje
3. Komunikácia a výmena informácií medzi ver. obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronicky
spôsobom a prostriedkami, ktoré zabezpečia úplnosť údajov a obsahu uvedených v ponuke a zaručia ochranu dôverných
a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch.
- Pri komunikácii ver. obstarávateľ bude postupovať prostredníctvom Informačného systém EVO na adrese:
https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html.
4. Úspešný uchádzač najneskôr do okamihu odovzdania Staveniska predloží doklad o zložení originálu bankovej záruky alebo depozit vo výške 10% celkovej ceny diela bez DPH, a to na bankový účet Objednávateľa. V prípade nahradenia bankovou zárukou (v rovnakej výške) predloží originál doklad. Bližšie uvedená v ZoD.
3.Uchádzačom sa neumožňuje predložiť variantné riešenie. Ekvivalenty sa nepovažujú za variantné riešenie.
Ak súčasťou ponuky bude aj variantné riešenie, bude sa naň pozerať akoby nebolo predložené.
5. Zhotoviteľ je povinný najneskôr do okamihu odovzdania Staveniska predložiť Objednávateľovi osvedčenú kópiu
poistnej zmluvy, resp. iného rovnocenného dokladu preukazujúceho platnosť poistenia na poistenie majetku a
zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa v
minimálnej výške zmluvnej ceny diela v EUR s DPH. Bližšie uvedená v ZoD
7.Úspešný uchádzač predloží najneskôr k termínu podpisu ZoD vecný, časový harmonogram prác. Bližšie uvedené v ZoD.
8.V prípade schválenia finančných prostriedkov poskytovateľom v rámci projektu: Výstavba, rekonštrukcia a modernizácia športovej infraštruktúry, z fondu: Fond na podporu športu, predmet zákazky bude financovaný čiastočne z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa vyčlenených na tento účel a z finančných prostriedkov poskytnutých poskytovateľom v rámci schváleného projektu.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť Zmluvu o dielo na predmet zákazky so žiadnym uchádzačom v prípade, že ceny uvádzané v ponukách presiahnu stanovený limit finančných prostriedkov, pridelených na predmet zákazky, t.j. limit predpokladanej hodnoty zákazky, alebo nedôjde k schváleniu projektu zo strany poskytovateľa v rámci projektu z Fondu na podporu športu.
9. Vzhľadom na to, že sa jedná práce ktorých realizácia bude v ZŠ, začiatok realizácie stavebných prác je požadovaný od: 01.07.2022 s ukončením do 30.09.2022.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
31.01.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité