Oznámenie 11168 - MSP

Obsah

11168 - MSP
Vestník č. 40/2022 - 07.02.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
METRO Bratislava, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35732881
Primaciálne námestie 1, 81101 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Miriama Ščamborová
Telefón: +421 267201111
Email: miriama.scamborova@metroba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/905
Hlavná adresa(URL): www.metroba.sk

Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne nám. 1 , 81499 Bratislava
Kód NUTS: SK
Slovensko
Email: info@bratislava.sk
Hlavná adresa(URL): www.bratislava.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436744
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/905
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Výstavba nájomných bytov na Muchovom námestí v Bratislave
Referenčné číslo: 001-2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné práce v rámci výstavby bytových domov na Muchovom námestí v Bratislave. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
8 854 320,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45210000-2
45212410-3
45215214-0
45215210-2
45300000-0
45100000-8
70111000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stavebné práce sa vykonajú v rámci výstavby obytných budov na Muchovom námestí v Bratislave, Slovenská republika.
II.2.4) Opis obstarávania:
Stavebné práce budú spočívať v príprave staveniska a výstavbe dvoch obytných budov a súvisiacich stavebných objektov. Podrobný výkaz výmer a projekt v stupni PD pre realizáciu stavby a výber zhotoviteľa je súčasťou súťažných podkladov a je odo dňa zverejnenia tejto zákazky prístupný v profile zákazky, vedenom v systéme ERANET.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
8 854 320,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
19
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predpokladá sa financovanie predmetu zákazky z vlastných finančných zdrojov a finančných zdrojov príspevku Štátneho fondu rozvoja bývania tak, ako je to uvedené v obchodných podmienkach, resp. z iných finančných zdrojov, ktoré bude možné v rámci výstavby čerpať, ak to bude pripadať do úvahy.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie osobného postavenia v zmysle § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Spôsob ich splnenia je uvedený tamtiež.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: podľa § 33 ods. 1 písm. d) predložením:
- prehľadu o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov k § 33 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 38 ods. 6 písm. b):

- uchádzač musí preukázať, že za posledné tri hospodárske roky, ktoré sa počítajú ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania, resp. ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, mal súhrnný obrat za toto obdobie (tri roky) min. 9.000.000 eur (slovom deväť miliónov eur) a môže to preukázať prehľadom o celkovom obrate.

V prípade, že uchádzač prevádzkuje svoju činnosť kratšie obdobie v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, preukáže dosiahnutý obrat vo výške pomerne zníženej k dĺžke prevádzkovania činnosti.

Uchádzač k prehľadom o dosiahnutom obrate predloží aj výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, potvrdené príslušným daňovým úradom, audítorom alebo iným príslušným orgánom za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak uchádzač eviduje výkaz ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch na oficiálnom internetovom sídle štátneho orgánu SR (napr. Register účtovných závierok Ministerstva financií Slovenskej republiky), odkáže na nich vhodným spôsobom, napr. hypertextovou linkou.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: V súlade s § 34 ods. 1 písm. b, písm. d) vo väzbe na § 35, § 34 ods. 1 písm. g) a písm. j).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Bližší opis podmienok účasti a minimálne požadované úrovne štandardov sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Uchádzač je povinný poskytnúť súčinnosť pri podpise zmluvy v súlade s návrhom zmluvy o dielo, najmä poskytnúť poistnú zmluvu, plán staveniska, detailný harmonogram postupu prác a iné zmysle príslušných ustanovení tejto zmluvy, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 04.03.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.03.2022 10:00
Miesto: Otváranie ponúk komisia vykoná v súlade s ustanoveniami § 52 zákona o VO. Verejný obstarávateľ rozhodol, že s ohľadom na aktuálnu pandemickú situáciu bude ponuky otvárať formou online v systéme ERANET. Každý uchádzač po prihlásení do systému v čase otvárania obálok uvidí zoznam uchádzačov a ich návrh na plnenie kritérií.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods. 2 zákona umožňuje účasť na otváraní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku na príslušnú časť predmetu zákazky v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Obstarávateľská organizácia týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o VO v systéme Eranet na URL adrese:
https://obstaravanie.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/905)

2. Obstarávateľská organizácia záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie nemá obstarávateľská organizácia evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní.

3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému Eranet na URL: https://obstaravanie.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému Eranet. Registrácia do systému Eranet je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému Eranet sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti Podmienky a manuál.

4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému Eranet sú uvedené v súťažných podkladoch.

5. Vyžaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 250.000 €. Podrobnosti o možnostiach jej zloženia sú uvedené v súťažných podkladoch.

6. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk v tejto zákazke je najnižšia cena s DPH.

7. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní.

8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť toto verejné obstarávanie alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 zákona o verejnom obstarávaní. Na tomto mieste obstarávateľská organizácia upozorňuje, že účelom tejto verejnej súťaže je získať dodávateľa, ktorý minimálne v rozsahu SO 01 splní legislatívnu požiadavku o nepresiahnutí investičných nákladov na 1 meter štvorcový podlahovej plochy bytu vo výške max. 1520 € s DPH, ktorá je stanovená za účelom získania úveru/dotácie na podporu nájomného bývania. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto verejnú súťaž aj v prípade, že žiaden z uchádzačov tento limit nedosiahne. Bližšie informácie o výpočte sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.

9. Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľská organizácia neurčí dlhšiu lehotu.

10. Výsledkom verejného obstarávania bude zmluva o dielo s jedným hospodárskym subjektom.

11. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom. V súlade s oznámením o vyhlásení verejného obstarávania, obstarávateľská organizácia týmto informuje záujemcov, že zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom uzatvorí majetkovo a organizačne prepojená osoba Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava, Primaciálne námestie č. 1, 814 99 Bratislava, IČO: 00603481, DIČ: 2020372596. Úspešnému uchádzačovi teda vzniká povinnosť poskytnúť súčinnosť pri uzatváraní zmluvy s Hlavným mestom SR Bratislava, pričom znenie zmluvy sa nemení. Obstarávateľská organizácia v takomto prípade administratívne ukončí verejné obstarávanie, akoby zmluvu podpísala sama.

12. Toto verejné obstarávanie nie je zeleným VO, obstaraním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: v zmysle platného a účinného zákona o verejnom obstarávaní
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
01.02.2022

Redakčné opravy

14019 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 50/2022
V oznámení 11168-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa METRO Bratislava, a.s., Primaciálne námestie 1, 811 01 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 040/2022 zo dňa 07.02.2022 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková odhadovaná hodnota Namiesto: 8 854 320,00 Má byť: 8 766 259,44 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Oznamujeme záujemcom, že bola upravená/spresnená výška predpokladanej hodnoty zákazky v nadväznosti na úpravu rozpočtu. Táto zmena však nemá žiaden vplyv ani dopad na výkazy výmer, určené na naceňovanie, nakoľko tieto boli publikované už s touto zapracovanou zmenou.
15738 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 63/2022
V oznámení 11168-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa METRO Bratislava, a.s., Primaciálne námestie 1, 811 01 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 040/2022 zo dňa 07.02.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 04.03.2022 10:00 Má byť: 10.03.2022 13:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.03.2022 10:00 Má byť: 10.03.2022 13:00
16433 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 69/2022
V oznámení 11168-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa METRO Bratislava, a.s., Primaciálne námestie 1, 811 01 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 040/2022 zo dňa 07.02.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 04.03.2022 10:00 Má byť: 15.03.2022 14:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.03.2022 10:00 Má byť: 15.03.2022 14:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité