Oznámenie 11251 - WYP

Obsah

11251 - WYP
Vestník č. 40/2022 - 07.02.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Podhorie
IČO: 00321559
Podhorie 50, 01318 Podhorie
Slovensko
Kontaktná osoba: Anton Chobot, starosta obce
Telefón: +421 910987898
Email: podhorie@obecpodhorie.info
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5432
Hlavná adresa(URL): http://www.obecpodhorie.info/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436864
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Ivan Moravčík IVOMOS
IČO: 46708031
Cintorínska 1493/15 , 01001 Žilina
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ivan Moravčík
Telefón: +421 905867168
Email: moravcik.ivo@gmail.com
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/436864
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zníženie energetickej náročnosti verejnej budovy – Obecný úrad so sup. č. 50
Referenčné číslo: 03/02/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
45321000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác zameraných na zníženie energetickej náročnosti verejnej budovy obecného úradu v obci Podhorie podľa vypracovaného projektu.

Navrhnuté opatrenia na zníženie energetickej náročnosti:
- zateplenie obvodových stien,
- zateplenie strechy,
- zateplenie podlahy nad nevykurovaným priestorom,
- systém núteného vetrania so spätným získavaním tepla/ inštalácia rekuperačných jednotiek,
- výmena otvorových konštrukcií,
- rekonštrukcia zdroja tepla / merania, riadenie a regulácia spotreby energie // rekonštrukcia vykurovacej sústavy, meranie, riadenie a regulácia spotreby energie,
- výmena svetelných zdrojov a svietidiel / výmena svetelných zdrojov.

Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
238 168,10 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45261300-7
45261410-1
45310000-3
45443000-4
45421100-5
45331110-0
45331200-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Parcela č. 1, k. ú. Podhorie (Okres: Žilina, Kraj: Žilinský)
II.2.4) Opis obstarávania
Budova obecného úradu je jednopodlažným objektom, ktorý bol uvedený do prevádzky v r. 1972. K budove obecného úradu bol pristavaný dvojpodlažný objekt kultúrny dom v r. 1975. Obecný úrad s kultúrnym domom vytvorili jeden celok.

V suteréne obecného úradu sa nachádza kotolňa, garáž pre hasičské vozidlo a sklady. Na prvom nadzemnom podlaží úradu sú umiestnené miestnosť pre starostu so zasadačkou, kancelárie, čakáreň pre matky s deťmi, kuchynka a sociálne zariadenia. V prvom nadzemnom podlaží kultúrneho domu je tanečná sála s javiskom a zázemím, jedáleň, volebná miestnosť, miestnosť hasičov, archív, chodbové priestory a sociálne zariadenia. Na druhom nadzemnom podlaží kultúrneho domu sídli obecná knižnica.

Obvodový plášť bude zateplený minerálnou vlnou hr. 150 mm, pričom v miestach jestvujúceho zateplenia EPS hr. 50 mm sa bude pridávať minerálna vlna hr. 100 mm. Strecha bude zateplená XPS polystyrénom hr. 200 mm. Taktiež sa tepelná izolácia umiestni na strop nevykurovaného priestoru. Zároveň sa navrhuje umiestnenie rekuperačnej jednotky, ktorá bude slúžiť pre priestory kultúrneho domu. V rámci opatrení dôjde k výmene otvorových konštrukcií za plastové so zasklením izolačným trojsklom.

Rozsah stavebných prác je podrobne vymedzený v spracovanom projekte a výkazoch výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
238 168,10 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program: Kvalita životného prostredia, Špecifický cieľ: 4.3.1 Zníženie spotreby energie pri prevádzke verejných budov, Kód výzvy: OPKZP-PO4-SC431-2021-68
II.2.14) Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v prípade neschválenia žiadosti o poskytnutie NFP.
2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od uzavretej zmluvy v prípade neschválenia žiadosti o poskytnutie NFP alebo neschválenia predmetného verejného obstarávania poskytovateľom.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až h) zákona o verejnom obstarávaní.

2. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukazuje dokladmi podľa § 32 ods. 2 písm. a) až f) tohto zákona.

3. Verejný obstarávateľ nepožaduje predloženie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), písm. b), písm. c) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní od uchádzača, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike, nakoľko je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.

4. Verejný obstarávateľ je oprávnený vyžiadať si výpis z registra trestov z informačných systémov verejnej správy uchádzača, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike. Uchádzač je povinný na tento účel predložiť údaje pre vyžiadanie tohto výpisu verejnému obstarávateľovi podľa zákona o registri trestov.

5. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

6. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

7. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona o verejnom obstarávaní, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.

8. Uchádzač môže preukázať splnenie určených podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejného obstarávanie podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.

9. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie uchádzača v zozname hospodárskych subjektov, v prípade ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) až f), ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

10. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné prác alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

11. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov a táto nepredloží doklady týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne, bude uchádzač zo súťaže vylúčený s uvedením dôvodu a lehoty, v ktorej môže byť podaná námietka podľa § 170 ods. 3 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.

12. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

13. Verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávania, t. j. písomne požiadať o predloženie dokladov nahradených JED alebo čestným vyhlásením.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. § 34 ods. 1 písm. b) ZVO

2. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
Uchádzač predloží:
1. Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov vo forme prehľadu s uvedením mena a priezviska, prípadne titulu týchto osôb, údajov o vzdelaní alebo odbornej kvalifikácie resp. odbornej praxe.
2. Osvedčenie o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním: Pozemné stavby vydané podľa zák. č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine EÚ.
Osvedčenie musí byť predložené ako fotokópia dokladu s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo vydané.
3. Životopis stavbyvedúceho kvôli preukázaniu vzťahu tejto osoby s uchádzačom.

3. § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 ZVO
Uchádzač predloží:
Oprávnenie na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov vydané nezávislou autorizovanou alebo notifikovanou osobou, ktorá potvrdí odbornú kvalifikáciu na vykonávanie stavebných prác pri zhotovovaní vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov v zmysle § 43g zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov a príslušnej EN a STN spolu s dokladom o zaškolení pracovníkov uchádzača na montáž navrhovaného kontaktného zatepľovacieho systému, resp. iné platné ekvivalenty. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné i oprávnenia a certifikáty vydané orgánmi z členských štátov EÚ.

4. § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 ZVO
Uchádzač predloží:
Certifikát manažérstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorá potvrdí splnenie noriem
manažérstva kvality v zmysle STN EN ISO 9001 alebo iný platný ekvivalent.

Bude uznaný ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, budú prijaté aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému sú v súlade so slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality.

5. § 34 ods. 1 písm. h) v spojení s § 36 ZVO
Uchádzač predloží:
Certifikát na systém environmentálneho manažérstva vydaný nezávislou inštitúciou, ktorá potvrdí splnenie určitých noriem environmentálneho manažérstva v zmysle STN EN ISO 14001 alebo iný platný ekvivalent.

Bude uznaný ako rovnocenný certifikát systému vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, budú prijaté aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.

Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 34 ZVO jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO. Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe.

Verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávania, t.j. písomne požiadať o predloženie dokladov nahradených JED alebo čestným vyhlásením.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Do zoznamu musí byť zahrnutá aspoň jedna stavba, ktorá bude rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky v zmluvnej cene viac ako 100 000 EUR bez DPH.

Uchádzač k uvedenej stavbe priloží referencie. Verejný obstarávateľ uzná aj referenciu na stavbu, ktorej časť bola uskutočnená v období predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania za predpokladu, že uchádzač preukáže plnenie v požadovanom finančnom objeme v období predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v Návrhu zmluvy o dielo, ktorý je súčasťou súťažných podkladov a v projektovej dokumentácii.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.02.2022 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.02.2022 10:00
Miesto: Zasadačka Obecného úradu, Podhorie 50, 013 18 Podhorie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, na vyššie uvedenom mieste. Oprávnené osoby: uchádzač (fyzické osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), resp. splnomocnený zástupca uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Postup zadávania zákazky sa uskutočňuje elektronicky cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť zo strany záujemcov je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať.

Hospodársky subjekt musí mať vytvorené konto pre prihlásenie sa do IS EVO. Presný postup pre vytvorenie konta a prihlásenie sa do IS EVO je zachytený v príručke k funkcionalitám webového sídla úradu v časti registrácia hospodárskeho subjektu ako aj medzi video návodmi na linku: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html. Podrobnejšie návody na používanie IS EVO obsahujú príručky zverejnené na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-isevo/prirucky-5f7.html. Komunikácia a výmena informácií v predmetnom VO bude prebiehať výhradne elektronicky podľa § 20 ZVO, prostredníctvom IS EVO v aktuálnej verzii ku dňu vyhlásenia tohto VO. Za moment doručenia písomnosti medzi verejným obstarávateľom, uchádzačom alebo záujemcom, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt sa považuje dátum odoslania písomnosti cez IS EVO.

2. Súťažné poklady sú verejne prístupné a zverejnené v profile verejného obstarávateľa zriadenom na stránke ÚVO.

3. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch je možné požiadať výlučne v písomnej podobe cez IS EVO. Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladoch oznámi verejný obstarávateľ všetkým záujemcom v lehote podľa § 113 ods. 7 ZVO, ak bolo o vysvetlenie požiadané dostatočne vopred.

4. Lehota viazanosti ponúk sa môže v odôvodnených prípadoch predĺžiť. Verejný obstarávateľ oznámi predĺženie lehoty uchádzačom písomne.

5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk v prípade neobvykle vysokých ponukových cien uchádzačov a zrušiť VO podľa § 57 ods. 2 ZVO, ak najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (t.j. predpokladanú hodnotu zákazky).

6. Verejný obstarávateľ sprístupni JED uverejnením v profile verejného obstarávateľa zriadenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.

7. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje požadované informácie o podmienkach účasti v časti IV. JED na vyplnenie Globálneho údaju o podmienkach účasti.

8. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené inak. Predkladajú sa výlučne v elektronickej forme cez systém EVO.

9. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač a uvedie ho do zoznamu stavebných prác. Prepočet v prípade inej meny vykoná uchádzač kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vykazuje.
10. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR. Všetky ceny uvádzané v ponukách uchádzačov žiadame uviesť aj v elektronickej forme v *.xls formáte alebo ekvivalente na dve desatinné miesta.

11. Uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočnenými prácami, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ oprávnenými osobami, ktorými sú:
a) Poskytovateľ a ním poverené osoby,
b) Útvar vnútorného auditu RO alebo SO a nimi poverené osoby,
c) Najvyšší kontrolný úrad SR a ním poverené osoby,
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly /auditu,
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ,
a poskytovať im všetku potrebnú súčinnosť.

12. Predmetné VO nie je zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.02.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité