Oznámenie 13284 - WYP

Obsah

13284 - WYP
Vestník č. 47/2022 - 11.02.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Poproč
IČO: 00324639
Školská 2, 04424 Poproč
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Iveta Komorová Hiľovská, starostka obce
Telefón: +421 554668171
Fax: +421 55554668169
Email: starosta@poproc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5693
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437043
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
INITED s.r.o.
IČO: 47420545
Gorkého 7 , 07101 Michalovce
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Monika Bajužíková
Telefón: +421 907903482
Email: initedvo@gmail.com
Adresa (URL): http://josephine.proebiz.com/sk/tender/17367/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Obnova a prístavba Domova dôchodcov Poproč
Referenčné číslo: PL-1P/2022 - PO-DD
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce vr. súvisiacich dodávok a služieb spojené s obnovou a prístavbou objektu domova dôchodcov v rozsahu objektovej skladby:
SO 01 Prístavba DD Poproč
SO 02 - Obnova DD Poproč
SO 03 - Exteriérová terasa DD Poproč
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií stav. prác, ktoré sú predmetom zákazky, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 438 963,35 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45215212-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
katastrálne územie obce Poproč - parcely C KN č. 821/2, 821/3, 821/7, 821/8
II.2.4) Opis obstarávania
v rozsahu podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 438 963,35 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálny operačný program (kód výzvy: IROP-PO2-SC211-2021-78), názov projektu: Obnova a prístavba Domova dôchodcov Poproč
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32
ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO").
Uchádzač preukáže splnenie týchto podmienok účasti spôsobom podľa 32 ods. 2 písm. e) a f) ZVO.
Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla,
miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ na podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO aplikuje ustanovenie § 32 ods. 3 ZVO, tj.
uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO z dôvodu, že verejný obstarávateľ je
oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
Možnosť nepredkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO sa vzťahuje len na uchádzača so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike, zapísaným v Registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať aj jedným z nasledovných spôsobov:
1. podľa § 152 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis
alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie
podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený
uchádzačom,
2. v súlade s § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti
jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED),
3. podľa § 114 ods. 1 ZVO môže uchádzač predbežne doklady nahradiť čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že
spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením dokladov podľa:
§ 34 ods. 1 písm. b) ZVO: zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia
verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený
potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných
podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak
také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení,
doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam zrealizovaných zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, za posledných (5) päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania,
(ďalej len rozhodné obdobie), pričom vyhlásením sa rozumie deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
Zoznam musí obsahovať minimálne nasledovné údaje:
a)Názov a sídlo odberateľa
b)Predmet zákazky
c)Stručný popis zákazky
d)Celková cena plnenia
e)Relevantná cena plnenia (vo finančnom vyjadrení - cena v EUR bez DPH skutočne vykonaných prác na zákazke,
pričom uchádzač v prípade realizácie zákazky v inom ako rozhodnom období, vyčísli cenu plnenia v rozhodnom období. V prípade zákazky, ktorá pozostávala z rôznych predmetov plnenia, z ktorých niektoré nespadajú do stanovenej definície rovnakého alebo podobného predmetu zákazky uchádzač vyčísli relevantnú cenu plnenia).
f) Skutočnú lehotu dodania
g)Telefonický kontakt na odberateľa, kde si verejný obstarávateľ môže overiť plnenie zákazky
Za rovnaký alebo obdobný charakter pre účely tejto zákazky verejný obstarávateľ považuje uskutočnenie stavebných prác na objektoch pozemných stavieb.
Zoznam musí obsahovať minimálne jednu alebo viac zákaziek v kumulatívnej hodnote minimálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky, z ktorej/ktorých bude vyplývať, že uchádzač v rámci nej/nich realizoval zákazky rovnakého alebo podobného charakteru (podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača),
Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto
referencie existujú.
V prípade, ak práce zrealizoval uchádzač, ako člen združenia skupiny zhotoviteľov, vyčísli a započíta do požadovanej minimálnej úrovne iba finančný objem uskutočnených prác, zabezpečený ním samotným v rozhodnom období.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to
prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného
obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako
EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu ako u uchádzača a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až f) a písm. h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Skupina dodávateľov splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť kapacity podľa § 34 ods. 3 ZVO. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti pre technickú a odbornú spôsobilosť môže uchádzač predbežne nahradiť:
- jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo
- čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Na predmet zákazky verejný obstarávateľ plánuje využiť finančné zdroje zo ŠF EÚ - Integrovaný regionálny operačný
program. Verejný obstarávateľ uplatňuje odkladaciu klauzulu pre nadobudnutie účinnosti uzavretej zmluvy o dielo s
úspešným uchádzačom, ktorá spočíva v uzavretí Zmluvy o NFP a v kladnom výsledku kontroly dokumentácie z VO.
Verejný obstarávateľ zaviaže úspešného uchádzača strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním diela
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP.
(podrobne uvedené v prílohe súťažných podkladov - návrh zmluvy o dielo).
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.03.2022 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.03.2022 10:30
Miesto: on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri
predkladaní ponúk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač,
ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v
zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V zmysle § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia
podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po
vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk s použitím super reverzného postupu (verejný
obstarávateľ nepoužije el. aukciu).
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie
ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému
JOSEPHINE; Podrobnejšie informácie ohľadom komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v
systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/17367/summary, čím
verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom.
Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 30 000,00 Eur, podrobné podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na
sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.02.2022

Redakčné opravy

16281 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 68/2022
V oznámení 13284-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Poproč, Školská 2, 044 24 Poproč zverejnenom vo VVO č. 047/2022 zo dňa 11.02.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 25.03.2022 10:00 Má byť: 11.04.2022 13:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 25.03.2022 10:30 Má byť: 11.04.2022 13:30
18011 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 80/2022
V oznámení 13284-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Poproč, Školská 2, 044 24 Poproč zverejnenom vo VVO č. 047/2022 zo dňa 11.02.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 11.04.2020 13:00 Má byť: 03.05.2022 13:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.04.2022 13:30 Má byť: 03.05.2022 13:30
22306 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 99/2022
V oznámení 13284-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Poproč, Školská 2, 044 24 Poproč zverejnenom vo VVO č. 047/2022 zo dňa 11.02.2022 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.05.2022 13:00 Má byť: 31.05.2022 13:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.05.2022 13:30 Má byť: 31.05.2022 13:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité