Oznámenie 13996 - WYT

Obsah

13996 - WYT
Vestník č. 50/2022 - 16.02.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
IČO: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ivan Šimo
Telefón: +421 337368225
Email: ivan.simo@hlohovec.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729
Hlavná adresa(URL): www.hlohovec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436948
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/436948
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Komunálne vozidlo na umývanie a čistenie plôch a komunikácií
Referenčné číslo: MSUHC/4650/2022/690/SIM
II.1.2) Hlavný kód CPV
34144400-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie tovaru 1 ks komunálneho vozidla na umývanie a čistenie plôch a komunikácií.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
128 052,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK0
SK02
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Hlohovec, Mestský úrad, M. R. Štefánika 1, 920 01 Hlohovec
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie tovaru 1 ks komunálneho vozidla na umývanie a čistenie plôch a komunikácií. Podrobnejšie popísané v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
128 052,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov Enviromentálneho fondu a verejného obstarávateľa, z rozpočtu mesta Hlohovec na rok 2022 na základe Zmluvy č. E174 08U02 o poskytnutí podpory z Environmentálneho fondu formou dotácie zo dňa 16.12.2021.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie podľa § 112 ods. 4 písm. a) a podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Všetky podmienky na preukázanie osobného postavenia sú definované v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technická a odborná spôsobilosť podľa podľa § 34 ods. 1 písm. a) a § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní. Všetky podmienky na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti sú definované v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
K § 34 ods. 1 písm. a)
v predloženom zozname dodaných predmetov zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač predloží referencie/zoznam dodaných predmetov zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktoré v uvedenom období zrealizoval kumulatívne v súhrnnej hodnote min.100 000,00 EUR bez DPH.
K § 34 ods. 1 písm. m)
Uchádzač vo svojej ponuke uvedie opis ponúkaného predmetu zákazky, v ktorom uvedie minimálne:
-obchodnú značku a typ ponúkaného predmetu zákazky
-technické parametre
-fyzikálne, mechanické a kvalitatívne vlastnosti
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonávania zákazky sú špecifikované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.03.2022 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.03.2022 12:30
Miesto: Mestský úrad Hlohovec, M. R. Štefánika č.1, 920 01 Hlohovec, v zasadacej miestnosti MsÚ na 2. posch.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk, resp. poverený zástupca uchádzača, ktorý sa preukáže preukazom totožnosti a úradne osvedčeným splnomocnením na zastupovanie. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zmluva uzatvorená týmto postupom verejného obstarávania sa stane platnou dňom podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnou deň nasledujúci po dni jej zverejnenia na webovom sídle verejného obstarávateľa.

2. Predmetné verejné obstarávanie je zeleným verejným obstarávaním. Nie je verejným obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.02.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité