Oznámenie 14792 - MST

Obsah

14792 - MST
Vestník č. 55/2022 - 23.02.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Kojatice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00327263
Kojatice 200, 08232 Kojatice
Kód NUTS: SK041
Slovensko
Kontaktná osoba: Anton Aštary
Telefón: +421 517499520
Email: obec@kojatice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/5930
Hlavná adresa(URL): www.kojatice.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436552
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/17912/summary
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zhodnocovanie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu v obci Kojatice
Referenčné číslo: 01/02/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
16600000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru pre projekt Zhodnocovanie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu v obci Kojatice pre verejného obstarávateľa vrátane dopravy a zaškolenia.

Zákazka sa delí osem častí:
Časť A: Mobilná kompostáreň
Časť B: Kolesový traktor s príslušenstvom
Časť C: Traktorový náves
Časť D: Mulčovač s košom
Časť E: Drvič za traktor
Časť F: Dvojnápravový kontajnerový náves
Časť G: Veľkoobjemový kontajner
Časť H: Automobilová mostná váha
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
282 489,33 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 8
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Mobilná kompostáreň
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16600000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Prešovský kraj, okres Prešov, Obecný úrad, Kojatice 200, parkovisko.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie mobilnej kompostárne vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy o veľkosti vane min. 10
m3.
Množstvo: 1 kus.
Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
99 513,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
180
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: a) ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušeni
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia, Prioritná os 1, Investičná priorita 1.1, Špecifický cieľ 1.1.1 Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov, kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017-32, názov projektu: Zhodnocovanie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu v obci Kojatice
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej
banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2022 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia vo vestníku UVO.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Kolesový traktor s príslušenstvom
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16700000-2
34390000-7
34223300-9
43250000-0
43328100-9
42410000-3
42416300-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Prešovský kraj, okres Prešov, Obecný úrad, Kojatice 200, parkovisko.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie kolesového traktora s príslušenstvom vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy.
Množstvo:
1.Kolesový traktor1 kus,
2. Čelný nakladač 1 kus,
3. Paletizačné vidly 1 kus,
4. Hydraulická ruka 1 kus,
5. Kliešte nové 1 kus.

Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
87 030,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
180
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: a) ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušeni
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia, Prioritná os 1, Investičná priorita 1.1, Špecifický cieľ 1.1.1 Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov, kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017-32, názov projektu: Zhodnocovanie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu v obci Kojatice
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej
banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2022 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia vo vestníku UVO.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Traktorový náves
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34390000-7
34223300-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Prešovský kraj, okres Prešov, Obecný úrad, Kojatice 200, parkovisko.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie traktorového návesu vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy.
Množstvo:
Traktorový náves 1 kus.
Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
14 609,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
180
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: a) ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušeni
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia, Prioritná os 1, Investičná priorita 1.1, Špecifický cieľ 1.1.1 Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov, kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017-32, názov projektu: Zhodnocovanie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu v obci Kojatice
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej
banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2022 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia vo vestníku UVO.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Mulčovač s košom
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43414000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Prešovský kraj, okres Prešov, Obecný úrad, Kojatice 200, parkovisko.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie mulčovača s košom vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy.
Množstvo:
Mulčovač s košom 1 kus.
Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
12 683,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
180
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: a) ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušeni
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia, Prioritná os 1, Investičná priorita 1.1, Špecifický cieľ 1.1.1 Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov, kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017-32, názov projektu: Zhodnocovanie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu v obci Kojatice
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej
banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2022 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia vo vestníku UVO.
Časť: 5
II.2.1) Názov
Drvič za traktor
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43414000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Prešovský kraj, okres Prešov, Obecný úrad, Kojatice 200, parkovisko.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie drviča s košom vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy.
Množstvo:
Drvič za traktor 1 kus.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
3 866,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
180
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: a) ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušeni
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný programu Kvalita životného prostredia, Prioritná os 1, Investičná priorita 1.1, Špecifický cieľ 1.1.1 Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov, kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017-32, názov projektu: Zhodnocovanie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu v obci Kojatice
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej
banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2022 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia vo vestníku UVO.
Časť: 6
II.2.1) Názov
Dvojnápravový kontajnerový náves
Časť č.: 6.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34220000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Prešovský kraj, okres Prešov, Obecný úrad, Kojatice 200, parkovisko.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie dvojnápravového kontajnerového návesu vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy.
Množstvo::
Dvojnápravový kontajnerový náves 1 kus
Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
32 456,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
180
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: a) ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušeni
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný programu Kvalita životného prostredia, Prioritná os 1, Investičná priorita 1.1, Špecifický cieľ 1.1.1 Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov, kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017-32, názov projektu: Zhodnocovanie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu v obci Kojatice
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej
banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2022 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia vo vestníku UVO.
Časť: 7
II.2.1) Názov
Veľkoobjemový kontajner
Časť č.: 7.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44613800-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Prešovský kraj, okres Prešov, Obecný úrad, Kojatice 200, parkovisko.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie veľkoobjemových kontajnerov vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy.
Množstvo::
Veľkoobjemový kontajner typ č. 1 - 1 ks.
Veľkoobjemový kontajner typ č. 2 - 2 ks.
Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
13 523,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
180
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: a) ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušeni
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia, Prioritná os 1, Investičná priorita 1.1, Špecifický cieľ 1.1.1 Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov, kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017-32, názov projektu: Zhodnocovanie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu v obci Kojatice
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej
banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2022 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia vo vestníku UVO.
Časť: 8
II.2.1) Názov
Automobilová mostná váha
Časť č.: 8.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42923100-3
38311200-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Prešovský kraj, okres Prešov, Obecný úrad, Kojatice 200, parkovisko.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie automobilovej mostovej ahy vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy.
Množstvo::
Automobilová mostná váha - 1 ks.
Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
18 806,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
180
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: a) ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušeni
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia, Prioritná os 1, Investičná priorita 1.1, Špecifický cieľ 1.1.1 Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov, kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017-32, názov projektu: Zhodnocovanie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu v obci Kojatice
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej
banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2022 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia vo vestníku UVO.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č.
343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z.
(ďalej len zákon"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu
hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.3 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
1.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má
5/
8
zabezpečiť.
1.5 Podrobnosti k týmto základným požiadavkám sú uvedené v Súťažných podkladoch.
V súlade s § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní sa z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej
správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže
využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej zákona proti
byrokracii), nepredkladajú tieto doklady:
- výpis/-y z registra trestov uchádzača, jeho štatutárneho orgánu, člena/-ov štatutárneho orgánu, člena/-ov dozorného
orgánu alebo prokuristu/-ov v súlade s § 32 ods. 1 písm. a) a ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní,
- potvrdenia zdravotnej poisťovne a sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 1 písm. b) a ods. 2 písm. b) zákona o verejnom
obstarávaní,
- potvrdenia miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 1 písm. c) a
ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní,
- výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v
prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o
verejnom obstarávaní týmito typmi dokladu.
Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch
verejnej správy Slovenskej republiky, poskytne verejnému obstarávateľovi za účelom získania výpisu z registra trestov
jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu alebo prokuristu údaje v rozsahu: krstné
meno, priezvisko, rodné priezvisko, rodné číslo. V prípade, ak uchádzač tieto údaje neposkytne, predkladá výpis/-y z
registra trestov jeho štatutárneho orgánu, člena/-ov štatutárneho orgánu, člena/-ov dozorného orgánu alebo
prokuristu/-ov podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1podľa §34, ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých
služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov;
dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
3.2Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné
kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému
obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej
spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety
preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými
kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať
záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť
použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti
týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods.
7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti
predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku
súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1
písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce
alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
3.3Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia
podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39. Ak hospodársky subjekt použije JED, verejný
obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6.
3.4Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej
spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne.
3.5Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej
banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2021 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia vo vestníku UVO.
3.7 Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: verejný obstarávateľ vyžaduje
predmetné doklady na preukázanie skúseností s realizáciou obdobných zákaziek a tým k zabezpečeniu predpokladu
stabilného a bezproblémového plnenia predmetu zákazky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Časť A:
k bodu 3.1): Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania dodal minimálne 1 mobilnú kompostáreň o veľkosti vane minimálne 8 m3.

Časť B:
k bodu 3.1): Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania dodal tovar s celkovým objemom vyšším ako 90 000 EUR (alebo ekvivalent v inej mene) bez DPH. Za tovar, ako je predmet zákazky, sa považuje dodanie traktorov a jeho príslušenstva.

Časť C:
k bodu 3.1): Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania dodal tovar s celkovým objemom vyšším ako 14 000 EUR (alebo ekvivalent v inej mene) bez DPH. Za tovar, ako je predmet zákazky, sa považuje dodanie traktorových návesov.


Časť D:
k bodu 3.1): Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania dodal tovar s celkovým objemom vyšším ako 10 000 EUR (alebo ekvivalent v inej mene) bez DPH. Za tovar, ako je predmet zákazky, sa považuje dodanie mulčovačov.


Časť E:
k bodu 3.1): Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania dodal tovar s celkovým objemom vyšším ako 3 000 EUR (alebo ekvivalent v inej mene) bez DPH. Za tovar, ako je predmet zákazky, sa považuje dodanie drvičov.

Časť F:
k bodu 3.1): Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania dodal tovar s celkovým objemom vyšším ako 30 000 EUR (alebo ekvivalent v inej mene) bez DPH. Za tovar, ako je predmet zákazky, sa považuje dodanie nosičov kontajnerov.


Časť G:
k bodu 3.1): Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania dodal tovar s celkovým objemom vyšším ako 13 000 EUR (alebo ekvivalent v inej mene) bez DPH. Za tovar, ako je predmet zákazky, sa považuje veľkoobjemových kontajnerov.

Časť H:
k bodu 3.1): Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania dodal tovar s celkovým objemom vyšším ako 18 000 EUR (alebo ekvivalent v inej mene) bez DPH. Za tovar, ako je predmet zákazky, sa považuje dodanie automobilových mostných váh.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Predávajúci (ako úspešný uchádzač) je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými
prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle
všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 28.03.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.03.2022 11:00
Miesto: Obecný úrad, Kojatice 2004, kancelária starostu. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Miestom on-line
sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: : On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač,
ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v
zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku.
Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho
(slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich
obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
2.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom
obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html.
3. Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného
obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom
verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
4. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných
podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
5. Platnosť zmluvy je stanovená podpisom oboch zmluvných strán. Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po
dni kumulatívneho splnenia všetkých nasledujúcich podmienok:
-po jej zverejnení na webovom sídle verejného obstarávateľa. Túto skutočnosť oznámi verejný obstarávateľ e-mailom
úspešnému uchádzačovi na adresu uvedenú v kúpnej zmluve v článku
-došlo k ukončení finančnej kontroly, v rámci ktorej poskytovateľ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli
mať vplyv na výsledok verejného obstarávania (po doručení správy z kontroly prijímateľovi), alebo v rámci ktorej
kupujúci ako prijímateľ súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/správe z kontroly a splnil
podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa metodického pokynu, ktorý upravuje postup pri určení
finančných opráv za verejné obstarávanie.
6. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk u
uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
7. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať
tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazujú vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky,
ktorý má subdodávateľ plniť. Zároveň verejný obstarávateľ požaduje aj uvedenie podielu, ktorú má subdodávateľ plniť.
8. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe
prostredníctvom systému pre VO JOSEPHINE (ďalej aj "JOSEPHINE").
Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému
JOSEPHINE, kontaktná osoba: Ing. Ján Halgaš, +421 905127229, halgasvo@gmail.com. Všetky vysvetlenia SP, rovnako
ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme JOSEPHINE. Obstarávateľ bude
doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE.
9. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať
objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih
doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou
systému.
10. Predmetné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a obstarávanie zamerané
na sociálne aspekty
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávania o
zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
17.02.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité