Oznámenie 14747 - WYT

Obsah

14747 - WYT
Vestník č. 55/2022 - 23.02.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Žilina
IČO: 00321796
Námestie obetí komunizmu 1, 01131 Žilina
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Zahradníková
Telefón: +421 917990119
Fax: +421 417632151
Email: katarina.zahradnikova@zilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.ezakazky.sk/zilina/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=96270872&
Hlavná adresa(URL): www.zilina.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437212
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk/zilina/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=96270872&
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Modernizácia osobných výťahov, ZpS - Úsmev, osiková ul., Žilina Solinky
II.1.2) Hlavný kód CPV
42410000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka a montáž 2 ks osobných výťahov v objekte ZpS Úsmev na ul. Osiková v Žiline, vrátane demontáže pôvodných výťahov..
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
121 384,39 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42416000-5
50750000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je modernizácia 2 ks osobných výťahov ich úplnou výmenou vrátane spracovania projektovej dokumentácie, Stavebné povolenie, Inžinierska činnosť a kolaudácia. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky a jej rozsah je uvedená v súťažných podkladoch a ich prílohách(Projektová dokumentácia a výkaz výmer).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
12 138 439,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 150
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Pri vyhodnocovaní ponúk sa bude postupovať v súlade s § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, tzn. že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. a) Záujemca ani uchádzač, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista nebol právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe. Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace. § 32 ods. 1 písm. b) Záujemca ani uchádzač nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace. § 32 ods. 1 písm. c) Záujemca ani uchádzač nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace. § 32 ods. 1 písm. d) Na majetok záujemcu ani uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace. § 32 ods. 1 písm. e) Záujemca alebo uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. § 32 ods. 1 písm. f) Záujemca ani uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým čestným vyhlásením. § 32 ods. 1 písm. g) Záujemca ani uchádzač sa nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať Preukazuje verejný obstarávateľ § 32 ods. 1 písm. h) Záujemca ani uchádzač sa nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Preukazuje verejný obstarávateľ § 152 ods. 1 Záujemca alebo uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov na Úrade pre verejné obstarávanie. Záujemca alebo uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač vkladá v ponuke elektronicky do IS eZakazky v súlade so súťažnými podkladmi. Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. Ak uchádzač predkladá JED alebo čestné vyhlásenie podľa §114 ods. 1, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nevyžaduje.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle § 34 ods. 1 písm. a) uchádzač predloží zoznam dodávok za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol:
1.verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli realizované.
Podľa § 34 písm. h) v súbehu s § 36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje existenciu zavedenia environmentálneho manažérskeho systému, ktorá vytvára podmienky na znižovanie zaťaženia životného prostredia činnosťou uchádzača

Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v súbehu s § 35 ZVO sa požaduje predložiť certifikát manažérstva kvality vydaný oprávnenou nezávislou inštitúciou podľa normy : STN EN ISO 9001 v oblasti: Vykonávanie montáži, revízií, skúšok, opráv, generálnych opráv a rekonštrukcií výťahov.
Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súbehu s § 36 ZVO sa požaduje predložiť certifikát environmentálneho riadenia podľa normy: STN EN ISO 14001 pre oblasť Vykonávanie montáži, revízií, skúšok, opráv, generálnych opráv a rekonštrukcií výťahov.
Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení manažérstva kvality, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva kvality, resp. na uplatňovanie environmentálnych manažérskych systémov podľa požiadaviek na vystavenie certifikátu podľa príslušnej normy.
UPOZORNENIE:
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam minimálne 3 dodávok za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti s plánovanou zmluvou na dodanie predmetu obstarávania, t. j. ktorých predmetom bol Geografický informačný systém alebo ekvivalent mesta, obce, kraja a jeho servisná podpora. Hodnota takýchto dodávok za obdobie nesmie byť v súhrnnej hodnote nižšia ako 121 380,- € bez DPH. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač pri preukazovaní každej realizovanej zmluvy a objednávky uviedol: - obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania objednávateľa, - kontaktnú osobu a číslo telefónu objednávateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť uchádzačove informácie, - predmet zmluvy, jeho stručnú špecifikáciu rozsahu, - celkovú cenu bez DPH a s DPH, - dátum uzatvorenia zmluvy, - lehoty a miesto realizácie zákazky. Zoznam zmlúv, ktorý je súčasťou dokumentácie ponuky uchádzača, bude potvrdený: - verejným obstarávateľom, ak bol odberateľom verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, - odberateľom, ak odberateľ bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, alebo ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich realizovaní. V prípade nesplnenia tejto podmienky, bude uchádzač vylúčený a ním predložená ponuka nebude vyhodnocovaná.
Vyhlásenie uchádzača o realizovaní zmlúv v zozname poskytnutých dodávok bude verejný obstarávateľ akceptovať len v prípade, že uchádzač písomne preukáže, že odberateľ , pre ktorého dodávky v predchádzajúcich rokoch realizoval už neexistuje. Referencie v súlade s § 12, zákon o verejnom obstarávaní sa vyhodnocujú v zmysle zákona.
Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať dodávky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Ak uchádzač predkladá referencie v inej mene ako je €, v prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v €, ktorú stanoví kurzom NBS ku dňu zverejnenia tohto oznámenia.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Nakoľko sa jedná o funkčnú a prevádzkovanú budovu s exponovaným využitím, je nutné dodržať pri realizácií demontážnych a búracích prác všetky bezpečnostné predpisy aj vo vzťahu k užívateľom a návštevníkom objektu. Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečenie realizácie predmetu zákazky tak, aby jeden z výťahov bol vždy v prevádzke.
Zákazka sa bude realizovať iba v prípade schválenia finančných prostriedkov mestským zastupiteľstvom mesta Žilina. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predmet zadávania zákazky zrušiť.
Ďalšie podmienky sú špecifikované v návrhu Zmluvy o dielo, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 08.03.2022 09:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 08.03.2022 09:30
Miesto: Mestský úrad Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina.
V prípade okolností znemožňujúcich verejné otváranie ponúk pandemická situácia, otváranie ponúk v a zverejnenie údajov v zmysle § 52 sa uskutoční on-line v systéme ezakazky.sk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku na jednotlivé časti v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač(fyzická osoba) alebo štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu (právnická osoba) sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo
špecifikované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania prípadne v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení a súvisiacimi predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania.
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o VO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného
obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli
www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom
elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných
podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným
spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými
prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov
elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom, ak má záujem o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch ako aj podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladoch a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.02.2022

Redakčné opravy

14948 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 56/2022
V oznámení 14747-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 055/2022 zo dňa 23.02.2022 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 12 138 439,00 EUR bez DPH Má byť: 121 384,39 EUR bez DPH

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité