Oznámenie 14749 - WYS

Obsah

14749 - WYS
Vestník č. 55/2022 - 23.02.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
IČO: 00156621
Dobrovičova 12, 81266 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Oľga Markovičová
Telefón: +421 911796737
Email: olga.markovicova@land.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/255
Hlavná adresa(URL): https://www.mpsr.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437217
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/437217
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Riadenie v oblastiach: poľnohospodárstvo, lesné hospodárstvo a ďalšie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Geodetické zameranie skutočného stavu administratívnej budovy MPRV SR
Referenčné číslo: A/240/2022/1
II.1.2) Hlavný kód CPV
71330000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb vybrané geodetické a kartografické činnosti Geodetické zameranie skutočného stavu administratívnej budovy MPRV SR, Dobrovičova 12, Bratislava v dvoch etapách v rozsahu zadania a špecifikácií podľa príloh č. 1 a č. 2 zmluvy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
74 900,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71354300-7
71354000-4
71355200-3
30221000-4
22114310-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
MPRV SR, Dobrovičova 12, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb vybrané geodetické a kartografické činnosti Geodetické zameranie skutočného stavu administratívnej budovy MPRV SR, Dobrovičova 12, Bratislava v dvoch etapách v rozsahu zadania a špecifikácií podľa príloh č. 1 a č. 2 zmluvy.

I. etapa: Spracovanie geodetických podkladov k majetkovo-právnemu vysporiadaniu pozemkov pod stavbou administratívnej budovy a priľahlých pozemkov Parcely registra E" evidované na mape určeného operátu v k. ú. Staré mesto, Obec: BA-m. č. STARÉ MESTO, Bratislava I, zapísané na LV č. 9392, č. 8927, č. 8925 zosúladenie skutočného stavu so stavom právnym, ktoré sú bližšie špecifikované v prílohe č. 1 zmluvy.

II. etapa (sa skladá zo 4 častí podľa čl. 2 bodu 2.3 zmluvy): Zameranie skutočného stavu administratívnej budovy pred rekonštrukciou vypracovanie geodetickej dokumentácie stavby so súpisným číslom 116 na parcele 8943/2, k. ú. Staré Mesto, Obec: BA-m. č. STARÉ MESTO, Okres: Bratislava I, zapísaná na LV 2324, na Dobrovičovej 12, Bratislava v správe Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky (ďalej len AB alebo budova), ktorá je bližšie špecifikovaná v prílohe č. 2 zmluvy.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
74 900,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkych dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré sa preukazujú podľa § 32 ods. 2 zákona, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona.

Verejný obstarávateľ oznamuje, že je oprávneny použiť údaje z informačnych systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu prostrednídctvom portálu: www.oversi.gov.sk. V súčasnosti má prístup k dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. b), c), a e) zákona o VO. Ostatné doklady záujemca/uchádzač predlkladá v ponuke, ak nie je uvedené inak.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona:
Vyžaduje sa predložiť zoznam poskytnutych služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.

Odôvodnenie primeranosti (§ 38 ods. 5 zákona):
Podmienka účasti slúži pre overenie technickej schopnosti uchádzača realizovať požadovaný predmet zákazky tým, že má k dispozícii osobu a/alebo osoby s príslušným oprávnením a praxou na požadované služby vybrané geodetické a kartografické činnosti.

Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona:
Vyžaduje sa uviesť údaje o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy.

Odôvodnenie primeranosti (§ 38 ods. 5 zákona):
Podmienka účasti slúži pre overenie technickej schopnosti uchádzača realizovať požadovaný predmet zákazky tým, že má k dispozícii osobu a/alebo osoby s príslušným oprávnením a praxou na požadované služby vybrané geodetické a kartografické činnosti.

Podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona:
Vyžaduje sa uviesť podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.

Odôvodnenie primeranosti (§ 38 ods. 5 zákona):
Podmienka účasti bola určená pre zabezpečenie minimalizovanie sporných situácií vzhľadom na to, že pri plnení zmlúv sa subdodávatelia bežne využívajú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienke podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona sa vyžaduje predložiť zoznam poskytnutych služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorých súčet zmluvnych cien (kumulatívne za všetky zákazky) je rovnaky alebo vyšší ako 80 000 eur bez DPH. Zároveň sa vyžaduje, aby boli v zozname uvedené údaje aspoň o jednej zákazke/zmluve na geodetické zameranie administratívnej budovy o podlažnej ploche (úžitkovej ploche) aspoň 8000 m2.

Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam poskytnutých služieb obsahoval nasledujúce informácie:
- názov a sídlo objednávateľa,
- číslo zmluvy zverejnenej v Centrálnom registri zmlúv alebo na inom webovom sídle (link na stránku, kde bola
zmluva zverejnená), príp., iný doklad potvrdzujúci predmetné plnenie,
- názov zákazky a jej stručný opis,
- zmluvnú cenu v EUR s DPH za rozhodné obdobie,
- obdobie realizácie od- do (mesiac, rok),
- kontaktné údaje objednávateľa,
- číslo telefónu a e-mailový kontakt kontaktnej osoby.

V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie danej podmienky účasti projektom/zákazkou, ktorej realizácia presahuje stanovené referenčné obdobie, t. j. poskytovanie služby začalo pred viac ako tromi rokmi od vyhlásenia verejného obstarávania, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť plnenia, ktoré bolo poskytnuté v požadovanom referenčnom období. V prípade, ak poskytnutie služby realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, v zozname poskytnutych služieb vyčísli a započíta iba finančny objem plnenia realizovanýy ním samotným.

K podmienke podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona sa vyžaduje predložiť zoznam autorizovaných osôb autorizovaných geodetov a kartografov podľa zákona č. 487/2021 Z. z. o Komore geodetova kartografov alebo ekvivalentného zákona.
Vyžaduje sa uviesť údaje minimálne o jednej osobe (1) s autorizačným oprávnením na výkon vybraných geodetických a kartografických činností. Uchádzač preukáže údaje za autorizovaného geodeta a kartografa nasledovne:

- dokladom platné oprávnenie autorizovaného geodeta a kartografa s rozsahom podľa § 6 písm. a) až e) zákona NR SR č. 215/1995 Z. z. alebo s rozsahom podľa § 6 písm. d) až j) zákona NR SR č. 215/1995 Z. z., alebo s rozsahom podľa § 6 zákona NR SR č. 215/1995 Z. z., vydaného podľa zákon č. 487/2021 Z. z. o Komore geodetov a kartografov.

Podľa prechodných ustanovení § 23 uvedeného zákona č. 487/2021 Z. z. Osvedčenie o osobitnej odbornej spôsobilosti, oprávnenie na vykon činnosti autorizovaného geodeta a kartografa a pečiatka vydané autorizovanému geodetovi a kartografovi do 31. decembra 2021 sa považujú za osvedčenie o osobitnej odbornej spôsobilosti, oprávnenie na výkon činnosti autorizovaného geodeta a kartografa a pečiatku podľa tohto zákona.

Ak bude uchádzač preukazovať technickú alebo odbornú spôsobilosť kapacitami inej osoby, predloží zmluvu uzatvorenú medzi autorizovaným geodetom a kartografom a uchádzačom podľa ustanovenia § 34 ods. 3 zákona;

K podmienke podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona sa vyžaduje, aby uchádzač uviedol podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom a zároveň uviedol subdodávateľov s ich podielom plnenia do zoznamu.

V zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 písm. b) zákona verejný obstarávateľ taktiež požaduje, aby navrhovaní subdodávatelia spĺňali podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia a neexistovali u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. Vyžaduje sa, aby uchádzač uviedol, ktorej časti predmetu zákazky sa bude plnenie subdodávateľom plniť.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Autorizovaní geodeti a kartografi podľa zákona č. 487/2021 Z. z. o Komore geodetova kartografov alebo ekvivalentného zákona.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.03.2022 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 4
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.03.2022 10:30
Miesto: MPRV SR, Dobrovičova 12, 812 66 Bratisla
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Umožňuje sa účasť na otváraní ponúk všetkym uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Zástupca uchádzač sa preukáže plnou mocou konať v jeho mene, ktorú mu vystavil a podpísal uchádzač. Vzhľadom na súčasnú situáciu súvisiacu s COVID 19, VO neodporúča účasť na otváraní ponúk, z otvárania ponúk bude zaslaná zápisnica v zmysle podmienok zákona o VO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO ver. 18) https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Záujemca/uchádzač, musí byť registrovaný v IS ÚVO pre hospodársky subjekt, v mene ktorého predkladá podanie do zákazky, ktorá je zverejnená v Profile organizácie MPRV SR Dobrovičova 12, Bratislava na portáli ÚVO (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/255).
2. Verejný obstarávateľ realizuje zadávanie podlimitnej zákazky: Geodetické zameranie skutkového stavu administratívnej budovy MPRV SR Dobrovičova 12, Bratislava podľa § 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorych zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) v spojení s § 112 ods. 6 druhá veta zákona postupom tzv. super reverznej súťaže.
3. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to vylučne prostredníctvom IS EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie.
4. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
5. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html, ktory je zverejneny na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
6. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
7. V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 32 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk).
8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
9. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku, ani subdodávateľom iného uchádzača.
10. V prípade, ak uchádzač využije pri plnení zmluvy subdodávateľov (§ 41), bude víťazný uchádzač povinný pred uzavretím zmluvy preukázať, že ním navrhovany subdodávateľ spĺňa podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia a neexistujú u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktory má subdodávateľ plniť.
11. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.02.2022

Redakčné opravy

15610 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 62/2022
V oznámení 14749-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 055/2022 zo dňa 23.02.2022 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Namiesto: K podmienke podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona sa vyžaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorých súčet zmluvných cien (kumulatívne za všetky zákazky) je rovnaký alebo vyšší ako 80 000 eur bez DPH. Zároveň sa vyžaduje, aby boli v zozname uvedené údaje aspoň o jednej zákazke/zmluve na geodetické zameranie administratívnej budovy o podlažnej ploche (úžitkovej ploche) aspoň 8000 m2. Má byť: K podmienke podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona sa vyžaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorych súčet zmluvných cien (kumulatívne za všetky zákazky) je rovnaký alebo vyšší ako 80 000 eur bez DPH. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 07.03.2022 10:00 Má byť: 14.03.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 07.03.2022 10:30 Má byť: 14.03.2022 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité