Oznámenie 15221 - WYS

Obsah

15221 - WYS
Vestník č. 58/2022 - 28.02.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
IČO: 00156621
Dobrovičova 12, 81266 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Lipták
Telefón: +421 259266231
Email: jan.liptak@land.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436254
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/17871/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zabezpečenie spracovania štatistických zisťovani
II.1.2) Hlavný kód CPV
79330000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom je záväzok Poskytovateľa poskytnúť pre Objednávateľa služby a to:
a)Zber a spracovanie údajov z administratívneho zisťovania Informačné listy MPRV SR poskytovateľom v roku 2022 za účtovný rok 2021 (ďalej IL MPRV SR) v rozsahu 3600 oslovených spravodajských jednotiek a 2600 spracovaných výkazov v aktuálnej verzii výkazov spracovaných v roku v roku 2022 za účtovný rok 2021 a v prípade uplatnenia opcie následne ďalšie spracovanie v roku 2023 za účtovný rok 2022.
b)Zber a spracovanie údajov z administratívneho zisťovania POTRAV za podniky potravinárskeho priemyslu v roku v roku 2022 za účtovný rok 2021 poskytovateľom v rozsahu 450 oslovených SJ a výkazov v aktuálnej verzii výkazov spracovaných v roku 2022 za účtovný rok 2021, a v prípade uplatnenia opcie následne ďalšie spracovanie v roku 2023 za účtovný rok 2022.
c)Príjem výkazov POTRAV alebo IL MP RV SR počas trvania zmluvy od príjemcov nenávratného finančného príspevku na základe ich zmluvného vzťahu s PPA, v ktorom majú uvedenú povinnosť poskytnúť výkazy POTRAV alebo IL MP RV SR, archivácia výkazov a poskytovanie informácií o zozbieraných výkazov PPA.
d)Tvorba rôznych zostáv a výstupov z výkazov POTRAV alebo IL MP RV SR podľa požiadaviek objednávateľa.
Pri výkaze POTRAV bude celé spracovanie zabezpečené poskytovateľom. Pri IL MPRV SR poskytovateľ zabezpečí spracovanie v spolupráci s poverenou organizáciou v zmysle špecifikácie uvedenej v Opise predmetu zákazky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
81 400,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR, Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom je záväzok Poskytovateľa poskytnúť pre Objednávateľa služby a to:
a)Zber a spracovanie údajov z administratívneho zisťovania Informačné listy MPRV SR poskytovateľom v roku 2022 za účtovný rok 2021 (ďalej IL MPRV SR) v rozsahu 3600 oslovených spravodajských jednotiek a 2600 spracovaných výkazov v aktuálnej verzii výkazov spracovaných v roku v roku 2022 za účtovný rok 2021 a v prípade uplatnenia opcie následne ďalšie spracovanie v roku 2023 za účtovný rok 2022.
b)Zber a spracovanie údajov z administratívneho zisťovania POTRAV za podniky potravinárskeho priemyslu v roku v roku 2022 za účtovný rok 2021 poskytovateľom v rozsahu 450 oslovených SJ a výkazov v aktuálnej verzii výkazov spracovaných v roku 2022 za účtovný rok 2021, a v prípade uplatnenia opcie následne ďalšie spracovanie v roku 2023 za účtovný rok 2022.
c)Príjem výkazov POTRAV alebo IL MP RV SR počas trvania zmluvy od príjemcov nenávratného finančného príspevku na základe ich zmluvného vzťahu s PPA, v ktorom majú uvedenú povinnosť poskytnúť výkazy POTRAV alebo IL MP RV SR, archivácia výkazov a poskytovanie informácií o zozbieraných výkazov PPA.
d)Tvorba rôznych zostáv a výstupov z výkazov POTRAV alebo IL MP RV SR podľa požiadaviek objednávateľa.
Pri výkaze POTRAV bude celé spracovanie zabezpečené poskytovateľom. Pri IL MPRV SR poskytovateľ zabezpečí spracovanie v spolupráci s poverenou organizáciou v zmysle špecifikácie uvedenej v Opise predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
81 400,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 9
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Trvanie zmluvy o poskytnutí služieb je stanovené do 31.12.2022 s prípadnou opciou na ďalších 12 mesiacov.
Predpokladaná hodnota zákazky je stanovená vrátane prípadnej opcie. Bližšie informácie ohľadom uplatnenia opcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o VO.
Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 zákona o VO alebo § 152 ods. 3 zákona o VO.
Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi (ďalej len "verejný obstarávateľ" alebo "VO") a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať.
Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o VO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o VO.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o VO - za každého člena skupiny osobitne a podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač preukáže osobné postavenie podľa § 32 zákona o VO za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona o VO a podľa § 34 ods. 3 zákona o VO.
Verejný obstarávateľ podľa § 32 ods. 3 zákona o VO overuje údaje týkajúce sa podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 zákona o VO cez informačné systémy verejnej správy podľa osobitného predpisu - portál oversi.gov.sk. V súčasnosti má prístup k dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. b), c), a e) zákona o VO. Ostatné doklady záujemca/uchádzač predloží v ponuke.
Ak hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (ďalej len "ZHS") podľa zákona o VO nebude v čase preverovania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) zákona o VO v konkrétnom procese verejného obstarávania začatom po uvedenom termíne mať vykonanú predmetnú aktualizáciu v ZHS: - verejný obstarávateľ v pozícii orgánu verejnej moci vykoná takéto overenie sám prostredníctvom príslušného informačného systému - oversi.sk
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Bližšie informácie ohľadom podmienok technickej a odbornej spôsobilosti sú uvedené v Súťažných podkladoch časť G. - Podmienky účasti, vrátane spôsobu preukazovania splnenia jednotlivých podmienok účasti.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.03.2022 10:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.03.2022 11:00
Miesto: Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR, Dobrovičova 12, Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Umožňuje sa účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Zástupca uchádzača sa preukáže plnou mocou konať v jeho mene, ktorú mu vystavil a podpísal uchádzač.
Vzhľadom na súčasnú situáciu súvisiacu s COVID 19, VO neodporúča účasť na otváraní ponúk, z otvárania ponúk bude zaslaná zápisnica v zmysle podmienok zákona o VO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ bude pri tomto verejnom obstarávaní postupovať podľa § 112 ods. 6 druhá veta ZVO.
2. Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE /ďalej len JOSEPHINE/, ktorý je dostupný na adrese https://josephine.proebiz.com. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Verejný obstarávateľ zverejňuje Súťažné podklady a doplňujúce dokumenty na portáli JOSEPHINE
(https://josephine.proebiz.com). V profile verejného obstarávateľa, https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/255, bude zverejnený link na prístup k dokumentom na portáli JOSEPHINE.
4. Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom
systému JOSEPHINE ako naskenované doklady.
5. Uchádzač môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom - JED v zmysle § 39 ZVO.
JED je možné nájsť na ttps://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľov na požiadanie doklady, ktoré JEDom nahradil.
6. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti JED, v časti IV JED môže vyplniť len oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely častí IV JED.
7.V prípade, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ bude po vyhodnotení ponúk vyhodnocovať podmienky účasti stanovené v tejto výzve u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO.
9. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
10. Doplnenie k bodu II.2.7): Dĺžka trvania zmluvy je stanovená do konca roka 2022 a v prípade uplatnenia opcie sa dĺžka trvania zmluvy predĺži do 31.12.2023.
11. Toto verejné obstarávanie sa netýka zeleného verejného obstarávania, ani obstarávanie inovácií, ani v tejto zákazke neboli aplikované sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.02.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité