Oznámenie 15743 - MST

Obsah

15743 - MST
Vestník č. 63/2022 - 07.03.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Matej Meľo
Telefón: +421 248264139
Email: matej.melo@region-bsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2750
Hlavná adresa(URL): https://bratislavskykraj.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437346
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/437346
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vyššia územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka a montáž technológie divadla Aréna
Referenčné číslo: EVO/55
II.1.2) Hlavný kód CPV
31000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom tejto zákazky je dodanie tovarov a zariadení (ďalej tiež ako technológie) vrátane súvisiacich služieb (najmä montáž a inštalácia) v rozsahu dodávok podľa projektovej dokumentácie (ďalej tiež ako PD) v súlade so špecifikáciami pre technologické zariadenia a vybavenie divadla.

Ide o dodanie tovarov a zariadení pre nasledujúce časti:
1.)Divadelná technológia divadla Aréna Javisková technológia
2.)Divadelná technológia divadla Aréna Hľadisko
3.)Divadelná technológia divadla Aréna Svetelná technika
4.)Divadelná technológia divadla Aréna Elektroakustické ozvučenie a videotechnika

Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
2 815 465,62 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Divadelná technológia divadla Aréna - Javisková technológia
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42400000-0
42418900-8
51511200-9
51511100-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Divadlo Aréna, Viedenská cesta 10, 851 01 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Javisková technológa rieši globálne technológie a systémy spolu s ich montážou tak, aby pokryli súčasné aj budúce potreby, pričom sa zabezpečí kompatibilita a možnosti usporiadať všetky druhy podujatí.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 416 853,22 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 40 000,- EUR. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Divadelná technológia divadla Aréna - Hľadisko
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39111200-5
45223100-7
45432110-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Divadlo Aréna, Viedenská cesta 10, 851 01 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Súčasťou dodávky technológie a systémov hľadiska je ich zabudovanie tak, aby pokryli súčasné aj budúce potreby, pričom sa zabezpečí kompatibilita a možnosti usporiadať všetky druhy podujatí.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
347 311,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
1
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 10 000,- EUR. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Divadelná technológia divadla Aréna - Svetelná technika
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
31500000-1
31611000-2
31731000-9
31520000-7
45310000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Divadlo Aréna, Viedenská cesta 10, 851 01 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Na časť divadelná technológia svetelná technika, navrhujeme nové elektroinštalačné rozvody a zariadenia v rekonštruovanej budove a to v oblasti riadenia riadenia osvetlenia Javiska, riadenia osvetlenia Hľadiska, riadenia osvetlenia silových stmievaných kanálov, distribúcie a prepínania DMX signálov a efektových svietidiel.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
289 695,40 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
1
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 8 000,- EUR. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Divadelná technológia divadla Aréna - Elektroakustické ozvučenie a videotechnika
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
32323300-6
32342410-9
31731000-9
44322100-4
45311000-0
51313000-9
51314000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Divadlo Aréna, Viedenská cesta 10, 851 01 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Na časť divadelná technológia Elektroakustické ozvučenie a videotechnika, sa rieši nový audiosystém, systém zavesenia a motorického zdvíhania hlavného reproduktorového klastra, videosystém, projekčný systém štandardu DCI a javiskový projekčný systém, systém videomonitoringu a Digital Signage, systém Intercomu a scény, vybavenie IT pre systémy A/V.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
761 606,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 20 000,- EUR. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO" alebo "zákon").

Požaduje sa predloženie skeny originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré sa preukazujú podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o VO.

Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o VO je možné nahradiť podľa § 152 zákona o VO potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti:
1. Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona;

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Za účelom získania dokladu z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o VO (výpis z registra trestov fyzickej osoby) uchádzač predloží vo svojej ponuke vyplnenú a podpísanú prílohu č. 8 (ak sa uplatňuje) súťažných podkladov za každého člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu a prokuristu.

S ohľadom na to, že z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy právnických osôb z informačných systémov Generálnej prokuratúry, predkladá uchádzač doklady za právnickú osobu podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o VO vo svojej ponuke, a to v súlade s ustanovením § 1 ods. 7 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii).

Z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 zákona, uchádzač so sídlom alebo miestom podnikania na území SR nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a e) zákona o VO. Doklad v zmysle § 32 ods. 2 písm. f) zákona o VO si verejný obstarávateľ overí z informačného systému verejnej správy, ktorého správcom je Úrad pre verejne obstarávanie (Register osôb so zákazom).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: je stanovený v súťažných podkladoch
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: je stanovený v súťažných podkladoch
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
-Za účelom zabezpečenia splnenia povinnosti zhotoviteľa vykonať dielo riadne a včas zhotoviteľ zloží pred podpisom zmluvy na účet objednávateľa uvedený v záhlaví zmluvy o dielo zábezpeku vo výške 5% z ceny diela bez DPH alebo predloží objednávateľovi bankovú záruku vo výške zábezpeky.

- Objednávateľ zadrží 5 % z hodnoty každej faktúry vrátane DPH ako zádržné podľa zákona č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach.

-Zhotoviteľ je povinný byť poistený pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú vykonávaním činností zhotoviteľom alebo subdodávateľom/mi zhotoviteľa v zmysle zmluvy, s minimálnym limitom poistného plnenia vo výške zmluvnej ceny diela s DPH s tým, že poistná zmluva musí byť uzatvorená na realizáciu konkrétneho diela, tzn. na predmet zmluvy, a musí byť platná až do času riadneho vykonania diela.

-Ďalšie osobitné podmienky sú uvedené v Zmluve o dielo.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.04.2022 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.11.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.04.2022 10:00
Miesto: Úrad Bratislavského samosprávneho kraja, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: uvedené v bode 22 súťažných podkladoch
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO ver. 18.0 pri predkladaní ponuky vyplniť.

2.Podľa § 41 ods. 1 písm. a) ZVO verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch vyžaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom. Zároveň verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch vyžaduje splnenie podmienok podľa § 41 ods. 1 písm. b) ZVO.

3. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným
európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO. Verejný obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti.

4. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

5. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO ver. 18.0.

6. Verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO.

7. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta plnenia. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

8.Úspešný uchádzač je povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohli byť uzavreté do pätnástich pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 odsekov 2 až 7 , ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní.

9.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.02.2022

Redakčné opravy

18422 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 84/2022
V oznámení 15743-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 063/2022 zo dňa 07.03.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 01.04.2022 09:00 Má byť: 11.04.2022 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 01.04.2022 10:00 Má byť: 11.04.2022 10:00
20006 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 91/2022
V oznámení 15743-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 063/2022 zo dňa 07.03.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 11.04.2022 09:00 Má byť: 25.04.2022 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.04.2022 10:00 Má byť: 25.04.2022 10:00
20632 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 93/2022
V oznámení 15743-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 063/2022 zo dňa 07.03.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 25.04.2022 09:00 Má byť: 12.05.2022 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 25.04.2022 10:00 Má byť: 12.05.2022 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité