Oznámenie 15314 - WYP

Obsah

15314 - WYP
Vestník č. 59/2022 - 01.03.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
IČO: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dominik Gallo, tel.: +421 0911 169 846, e-mail: dominik.gallo@trencin.sk - za opis predmetu zákazky, JUDr. Ľubica Fodorová, tel.: +421 911 041 827, e-mail: lubica.fodorova@trencin.sk – za verejné obstarávanie,
Telefón: +421 326504265
Fax: +421 326504265
Email: lubica.fodorova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4695
Hlavná adresa(URL): www.trencin.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436993
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/17632/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Plnenie úloh obce ako orgánu samosprávy vrátane preneseného výkonu štátnej správy
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
“ Výťah“ Sociálne služby mesta Trenčín, m.r.o.“
Referenčné číslo: MSÚTN-UP-VO/2022/1481/3492/FoL
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom verejného obstrávania je vybudovanie výťahovej šachty k jestvujúcemu objektu Sociálne služby mesta
Trenčín,m.r.o., Piaristická 42, Trenčín.
Objekt má celkovo 9 podlaží. Výška objektu v najvyššom bode je 26,525 m, t.j. +24,020 od 0,000 (na 1.NP budovy).
Navrhovaný výťah bude mať stanicu na každom z týchto podlaží.
Zákazka sa delí na dve časti:

1. časť zákazky: Výťah Sociálne služby mesta Trenčín, m.r.o. stavebné práce
1. časť zákazky tvoria nasledovné objekty:

SO 01 Výťahová šachta
SO 02 Prekládka NN
SO 02a prekládka NN
2. časť: Výťah Sociálne služby mesta Trenčín, m.r.o. - výťah

2. časť zákazky tvorí objekt:
PS 01 Výťah

Pozn.: Stavebný dozor si zabezpečí verejný obstarávateľ sám, na vlastné náklady.
Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii.
Bližší opis predmetu zákazky je uvedený aj v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
240 308,95 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Výťah Sociálne služby mesta Trenčín, m.r.o -. stavebné práce
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45210000-2
45231400-9
45314310-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Sociálne služby mesta Trenčín,m.r.o., Piaristická 42, Trenčín, Slovenská republika.
II.2.4) Opis obstarávania
1. časť zákazky: Výťah Sociálne služby mesta Trenčín, m.r.o. stavebné práce
1. časť zákazky tvoria nasledovné objekty:

SO 01 Výťahová šachta
SO 02 Prekládka NN
SO 02a prekládka NN

Predmetom tejto časti verejného obstarávania je vybudovanie výťahovej šachty k jestvujúcemu objektu Sociálne služby mesta Trenčín,m.r.o., Piaristická 42, Trenčín.

Objekt má celkovo 9 podlaží. Výška objektu v najvyššom bode je 26,525 m, t.j. +24,020 od 0,000 (na 1.NP budovy).
Navrhovaný výťah bude mať stanicu na každom z týchto podlaží.
V rámci SO 01 sa rieši samostatná šachta pre výťah železobetónová monolitická s hrúbkou základovej dosky 350 mm,hrúbkou stien 250mm, a stropnej dosky o hrúbke 160mm. Základy sú tvorené mikropilótami v počte 7 ks. Strecha bude opatrená atikou z troch strán a spádovaním na jestvujúcu strechu objektu. Vonkajší povrch železobetónovej konštrukcie bude opatrený tepelnou izoláciou v hrúbke 150 mm a doplnený fasádnou omietkou. Jetu riešená aj elektroinštalácia,bleskozvod, záložný zdroj, vzduchotechnika (strešný ventilátor výťahovej šachty).
V rámci SO 02 prekládka NN a SO 02a prekládka NN je riešená prekládka rozvodovej skrine SR 611, znovu napojenie HRE.DOS od preloženej SR 611. prekládka elektromerného rozvádzača HRE.ER, OM 42, pre odber 42 a znovu napojenie do pôvodného kábla.
Prekládka NN sa musí uskutočniť mimo vykurovacieho obdobia.

Ďalšie podrobnosti sú uvedené v SP a v projektovej dokumentácii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
182 658,95 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 8
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
v časti II. 2. 7 je uvedených 42 dní, v SP aj v zmluve je 6 týždňov, verejnému obstarávateľovi prednastavený formulár
neumožňoval uviesť lehotu plnenia na týždne.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Výťah Sociálne služby mesta Trenčín, m.r.o. - výťah
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42416100-6
45313100-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Sociálne služby mesta Trenčín,m.r.o., Piaristická 42, Trenčín, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
2. časť: Výťah Sociálne služby mesta Trenčín, m.r.o. - výťah
2. časť zákazky tvorí objekt:

PS 01 Výťah
Predmet zákazky 2 časti zákazky spočíva v komplexnej dodávke s montážou s uvedením do prevádzky výťahu
evakuačný, lôžkový, trakčný nosnosti 1600 , za podmienok podľa projektovej dokumentácie , súťažných podkladov a
Zmluvy. Predmet zákazky zahŕňa aj dopravu na miesto plnenia , montáž predmetu kúpy a uvedenie do prevádzky .
Objekt má celkovo 9 podlaží. Výška objektu v najvyššom bode je 26,525 m, t.j. +24,020 od 0,000 (na 1.NP budovy).
Navrhovaný výťah bude mať stanicu na každom z týchto podlaží.
V rámci PS 01 Výťah je riešená špecifikácia výťahu evakuačný, lôžkový, trakčný nosnosti 1600 kg.
Predmet obstarávania je rozdelený na 2 časti, a z tohto dôvodu je potrebná súčinnosť úspešných uchádzačov v obidvoch častiach pretože jednotlivé práce na zákazke na seba nadväzujú a prelínajú sa. Predpokladaná dĺžka trvania celej zákazky, tzn. oboch jej častí spolu je 11 mesiacov. Predpokladaná dĺžka trvania 1. časti zákazky pred začatím 2. časti zákazky - dodávky a montáže výťahu je 8 mesiacov.
Ďalšie podrobnosti sú uvedené v SP a v projektovej dokumentácii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
57 650,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 42
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
v časti II. 2. 7 je uvedených 42 dní, v SP ja v zmluve je 6 týždňov, verejnému obstarávateľovi prednadstavený formulár
neumožňoval uviesť lehotu plnenia na týždne
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Platí pre obe časti:
UPOZORNENIE:
Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup v súlade so zákonom č. 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) k týmto údajom z informačných systémov verejnej správy:
1. k výpisu z registra trestov fyzických osôb a môže nahliadať do zoznamu právoplatne odsúdených právnických osôb vedený GR SR, to zn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak fyzické osoby, člen/ovia štatutárneho orgánu; člen/ovia dozorného orgánu alebo prokurista/i uchádzača /čov nie je/sú občanom Slovenskej republiky, a právnická osoba nemá sídlo v Slovenskej republike zapísané v registri .
2. k potvrdeniu o nedoplatkoch na zdravotnom poistení a sociálnom poistení, t. zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby , nemajú sídlo, miesto podnikania ( zapísané v registri) v Slovenskej republike
3. k potvrdeniu miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, t. zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. c) nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby , nemajú sídlo, miesto podnikania ( zapísané v registri) v Slovenskej republike
4. k potvrdeniu miestne príslušného súdu, že na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, t.zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. d) týkajúci sa konkurzu a reštrukturalizácie nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania ( zapísané v registri) v Slovenskej republike.
5. k dokladu na preukázanie, že je uchádzač oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, t. zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby , nemajú sídlo, miesto podnikania ( zapísané v registri) v Slovenskej republike.

V prípade, ak záujemca/uchádzač nepreukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom zo zoznamu hospodárskych subjektov podľa bodu 1.5 tejto časti súťažných podkladov, je teda povinný predložiť iba doklady podľa § 32 ods. 2 písm. d) /potvrdenie miestne príslušného súdu, že nie je v likvidácii/ a § 32 ods. 2 písm. f), ostatné doklady si verejný obstarávateľ zabezpečí sám z informačných systémov verejnej správy.

Verejný obstarávateľ uplatňuje aj podmienku (dôvod vylúčenia uchádzača) podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní:

Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie:

1.1 Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky (podľa § 33 ods. 1 písm. a), nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený.
Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v
ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v tejto časti týchto podkladov.

Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako
scan originálu rovnopisu alebo jeho úradne overenej fotokópii.

1.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez
ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení
zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie
finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou
uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.

Dôležité upozornenie!!!!

V súlade s § 33 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. Za týmto účelom žiada verejný obstarávateľ, aby v zmluve, ktorá sa vyžaduje podľa § 33 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov bolo uvedené okrem iného aj ustanovenie, z ktorého bude nepochybne zrejmé, že uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedajú za plnenie zmluvy uzavretej s verejným obstarávateľom spoločne.

Bližší opis v SP
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Platí pre časť č. 1:
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje (odbornú) technickú spôsobilosť:
1 Zoznamom stavebných prác (podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o
zmene a doplnení niektorých zákonov) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky
(podľa nižšie uvedeného) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv.
rozhodné obdobie), s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác.

Zoznam musí byť doplnený potvrdením:
- o uspokojivom vykonaní stavebných prác a
- zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok.
Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každé stavebné práce aj názov odberateľa (tzn. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky, pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu "referencie").

Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období, ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác (v € bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať služby, ktoré boli vykonané mimo rozhodného obdobia.

Verejný obstarávateľ bude uznávať aj referenciu, ak uchádzač vykonával stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky, ako člen skupiny dodávateľov, resp. ako subdodávateľ, s tým, že musí byť v referencii riadne vyčíslený podiel hodnoty vykonaných stavebných prác v Euro, ktoré na neho pripadá vo vykonaných stavebných prácach.

Pre Časť 2:
Zoznam dodávok tovaru (podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a
doplnení niektorých zákonov) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného) za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, (tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov;
dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Ak sú predmetom referencie aj tovary iného charakteru, ako sú tovary požadované v tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného), požadujeme v zozname dodávok tovaru/referencii odčleniť dodávky tovaru rovnakého alebo
porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného), od ostatných tovarov, ktoré nie sú predmetom tejto časti zákazky.
Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu dodaných tovarov len tie časti dodaných tovarov, ktoré boli dodané v rozhodnom období, ak by išlo o dodávky tovaru, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia.
Uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto dodaným tovarom (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem tovarov (v € bez DPH) bol dodaný v rozhodnom období, tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať služby, ktoré boli vykonané mimo rozhodného obdobia.
Podrobný opis tejto podmienky v SP.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Platí pre časť č. 1:
Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby
uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (za stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú zákazky na výstavbu/realizáciu a/alebo rekonštrukciu budov) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (tzn. rozhodné obdobie) v minimálnom objeme 70.000,- € bez DPH.
Pre odstránenie pochybností uvádzame, že verejný obstarávateľ požaduje minimálne jednu referenciu v min. objeme 70.000,- € bez DPH .

Platí pre časť č. 2:
Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby
uchádzač preukázal dodanie tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto zákazky (podľa nižšie uvedeného) v rozhodnom období nasledovne: dodanie tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (tzn. dodávka a montáž výťahu) v minimálnom objeme 30.000,- € bez DPH na jednu referenciu.
Pre odstránenie pochybností uvádzame, že verejný obstarávateľ požaduje minimálne jednu referenciu v min. objeme 30.000,- € bez DPH.

Verejný obstarávateľ uzná aj referenciu na uskutočnenie stavebných prác na výstavbe/realizácii alebo rekonštrukcii
budov za predpokladu, že sa v rámci zákazky na uskutočnenie stavebných prác uskutočnila aj dodávka a montáž
výťahu, pričom táto dodávka a montáž výťahu (podľa vyššie uvedeného) bola v minimálnom objeme 30.000,- € bez
DPH na jednu referenciu.

Pre tovary, ktoré sa majú dodať:
Verejný obstarávateľ požaduje v ponuke v predložiť (podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov) opisy dodávaného výťahu
To znamená , predložiť :
- vyobrazenie výťahu
- technický popis, materiálová špecifikácia
- názov a katalógové číslo prvku (ak existuje),
- rozmery (napr. šírka, výška, dĺžka zariadenia)
Dokumenty požadované v tejto časti podmienok účasti - 3.B 2.1. nepožaduje verejný obstarávateľ predložiť v
originálnom vyhotovení alebo ako úradne overenú kópiu dokumentu.

Bližší popis požadovanej min. úrovne v SP.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1.Úspešní uchádzači sú povinní zložiť na účet VO za účelom zabezpečenia svojich povinností vyplývajúcich zo Zmluvy
alebo predložiť verejnému obstarávateľovi najneskôr v lehote do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti Zmluvy bankovú záruku vystavenú bankou so sídlom v SR alebo pobočkou zahraničnej banky so sídlom na území SR sumu:
pre časť č .1 : 3.500,- €
pre časť č. 2: 1.000,- €

pre obe časti :
2.Úspešný uchádzač je povinný zabezpečiť zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám v súvislosti s činnosťou súvisiacou s predmetom tejto zmluvy, a to do 5 pracovných dní odo dňa, v ktorom nadobudne účinnosť táto zmluva min.na poistnú sumu min. vo výške: 100.000,- €
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.03.2022 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.03.2022 13:00
Miesto: Miestnosť: Veľká zasadacia miestnosť na Mestskom úrade v Trenčíne.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Pri otváraní ponúk bude umožnená účasť všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Uchádzač sa otvárania môže zúčastniť osobne, prostredníctvom osoby oprávnenej konať za uchádzača v zmysle výpisu z obchodného registra alebo prostredníctvom osoby, ktorú štatutárny zástupca uchádzača písomne splnomocnil na tento úkon.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zábezpeka pre časť 1 : 3.500 €

2. Zábezpeka pre časť 2 : 1000 €

3. Poskytovanie vysvetlení, odovzdávanie podkladov a komunikácia medzi VO a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom (slov.) jazyku, prípadne v čes. jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah týchto údajov uvedených v ponuke, podmienkach účasti a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch.

4.VO bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi VO a záujemcami, resp. uchádzačmi (ak nie je v súťaž. podkladoch uvedené inak).

5.JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com.

6.VO umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty vo formáte pdf. v profile verejného obstarávateľa a v systéme Josephine pričom súťažné podklady, resp. ich súčasti, ktoré majú zvyčajne uchádzači záujem editovať pri príprave ponuky (napr. JED, výkazy výmer, súťažné podklady) sa budú nachádzať v systéme JOSEPHINE v editovateľnej podobe (verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa link, kde sa budú všetky dokumenty k zákazke zverejnené).

7.Pokiaľ sa v týchto SP hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokumentov a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o elektronické predloženie dokumentov. V tejto zákazke sa bude v papierovej podobe predkladať len originál bankovej záruky/poistenia záruky. VO pri vyhodnocovaní ponúk môže požiadať uchádzača o predloženie dokumentov( originálov alebo overených kópií), ktoré boli obsahom elektr. ponuky. Forma uplatnenia revíznych postupov je upravená v § 163 a nasl. zákona č. 343/2015 Z.z.

8.VO na základe § 112 ods. 6 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk.

9. Pri JEDe :Ver. obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti /týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie.

10. Odovzdanie staveniska : Najneskôr do 5 dní od doručenia písomnej výzvy od verejného obstarávateľa
Začatie prác : v deň odovzdania staveniska
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.02.2022

Redakčné opravy

15454 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 60/2022
V oznámení 15314-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Trenčín, Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín zverejnenom vo VVO č. 059/2022 zo dňa 01.03.2022 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách Namiesto: Uskutočnenie zákazky je vyhradené pre rámcové programy chránených pracovných miest Má byť: Uskutočnenie zákazky nie je vyhradené pre rámcové programy chránených pracovných miest VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Verejný obstarávateľ upravuje pôvodne odoslanú výzvu na predkladanie ponúk z dôvodu administratívnej chyby, kedy v oddiele III.1.5 Informácie o vyhradených zákazkách nedopatrením uviedol, že uskutočnenie zákazky je vyhradené pre rámcové programy chránených pracovných miest
17182 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 74/2022
V oznámení 15314-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Trenčín, Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín zverejnenom vo VVO č. 059/2022 zo dňa 01.03.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 24.03.2022 10:00 Má byť: 31.03.2022 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 24.03.2022 13:00 Má byť: 31.03.2022 13:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Verejný obstarávateľ pristúpil k vyššie uvedenej zmene lehoty na predkladanie a otváranie ponúk z dôvodu, že mu dňa 18.03.2022 bola od záujemcu doručená Žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov. Príprava odpovede na Žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov si vyžaduje určitý čas a najmä názor projektanta, nakoľko sa jedná o technické parametre predmetu zákazky. Z vyššie uvedených dôvodov sa verejný obstarávateľ rozhodol tento krok vykonať ako prvý v súlade s ustanovením § 113 ods. 7 zákona č. 343/20145 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, nakoľko bez zmeny lehoty na predkladanie ponúk by nebolo možné dodržať zákonnú lehotu na vysvetlenie Súťažných podkladov.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité