Oznámenie 15478 - WYT

Obsah

15478 - WYT
Vestník č. 61/2022 - 03.03.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Topoľčianky
IČO: 00308536
Hlavná 114, 95193 Topoľčianky
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ľudmila Macejková, Komunal - Servis, s.r.o.
Telefón: +421 908284734
Email: ludmila.macejkova@komunalservissk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4420
Hlavná adresa(URL): https://www.topolcianky.sk/

Obec Bajerovce
IČO: 00326810
č. 114 , 08273 Šarišské Dravce
Slovensko
Kontaktná osoba: Michal Sekerák
Telefón: +421 911924987
Email: sekretariat@bajerovce.sk
Hlavná adresa(URL): www.bajerovce.sk
Obec Nižný Lánec
IČO: 00324515
č. 54 , 04473 Buzica
Slovensko
Kontaktná osoba: Július Kovács
Telefón: +421 554665177
Email: obecniznylanec@centrum.sk
Hlavná adresa(URL): www.niznylanec.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437358
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Príležitostné spoločné verejné obstarávanie elektrickej energie – Obec Topoľčianky
Referenčné číslo: KS/VO/05-22/EE
II.1.2) Hlavný kód CPV
09310000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmet zákazky tvorí dodávka elektrickej energie vrátane skoordinovania a zabezpečenia distribučných služieb a
prevzatia zodpovednosti za odchýlku v trvaní 24 mesiacov pre verejného obstarávateľa a ďalších verejných
obstarávateľov pristupujúcich k VO na základe podmienok stanovených vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
162 120,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
09310000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
SK041
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Odberné miesta zriadené v administratívnych a prevádzkových budovách, resp. v objektoch verejného osvetlenia
verejného obstarávateľa a ďalších verejných obstarávateľov pristupujúcich k VO.
II.2.4) Opis obstarávania
Zákazky tvorí dodávka elektrickej energie vrátane skoordinovania a zabezpečenia distribučných služieb a prevzatia
zodpovednosti za odchýlku v trvaní 24 mesiacov pre verejného obstarávateľa a ďalších verejných obstarávateľov
pristupujúcich k verejnému obstarávaniu na základe podmienok stanovených v týchto súťažných podkladoch v
nasledovných tarifných pásmach a predpokladaných množstvách:
1.1. Odberné miesta v administratívnych a prevádzkových budovách
Vysoký tarif predpokladané množstvo 93,00 MWh
1.2. Odberné miesta v administratívnych a prevádzkových budovách
Nízky tarif predpokladané množstvo 158,44 MWh
1.3. Odberné miesta v administratívnych a prevádzkových budovách
Jednotarif predpokladané množstvo 67,52 MWh
1.4. Verejné osvetlenie
Vysoký tarif predpokladané množstvo 75,51 MWh
1.5. Verejné osvetlenie
Nízky tarif predpokladané množstvo 52,36 MWh
1.6. Verejné osvetlenie
Jednotarif predpokladané množstvo 67,88 MWh
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
162 120,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zákona a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 112 ods. 4 písm. b) predložené vo forme naskenovaných originálov alebo úradne overených fotokópii. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods.1 Zákona, v zmysle ktorého hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia vo verejnom obstarávaní podľa § 32 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname hospodárskych subjektov.
Upozornenie: Verejný obstarávateľ nemá prístup k informačným systémom verejnej správy podľa osobitného predpisu
(zákon proti byrokracii), preto preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 3 nie je možné.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožadujú sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožadujú sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 112 ods. 4 písm. b) Zákona, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti. Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodávku tovaru uvedeného v predmete obstarávania: § 34 ods.1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľ bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznam dodávok tovaru s rovnakým predmetom zákazky (dodávka elektrickej energie) uskutočnených za
predchádzajúce tri roky odo dňa vyhlásenia verejného obstarávateľa (alebo v prípade kratšieho prevádzkovania
podnikateľskej činnosti za obdobie jej prevádzkovania) s uvedením cien, lehôt dodania alebo odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľ bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona.
Uchádzač je oprávnený do zoznamu zaradiť len zákazky, ktorých dodávka bola zrealizovaná v období predchádzajúcich troch rokov od dátumu vyhlásenia verejného obstarávania.
V zozname uchádzač uvedie:
a) názov alebo obchodné meno odberateľa,
b) adresu jeho sídla alebo miesta podnikania,
c) názov tovaru, druh tovaru a miesto dodania,
d) celkovú cenu za realizáciu dodávky tovaru,
e) dátum začiatku a konca lehoty realizácie dodávky tovaru, (žiadame uviesť so zreteľom na predchádzajúce tri roky odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania),
f) meno a funkciu oprávnenej osoby odberateľa a telefónny kontakt na oprávnenú osobu odberateľa.
Zoznam musí byť predložený v needitovateľnom formáte napr. pdf ako originál alebo vo forme úradne overenej
fotokópie. Ak odberateľom elektrickej energie bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ k zoznamu uchádzač môže priložiť potvrdenie o plnení zmluvy (referenciu) v zmysle predloženého zoznamu s uvedením údajov požadovaných v zozname (v zmysle vyššie uvedených odsekov a až f) vrátane dátumu vystavenia, a môže uviesť aj vyjadrenie oprávnenej osoby ku kvalite realizovaných dodávok, podpisu oprávnenej osoby odberateľa a odtlačku pečiatky odberateľa. Uchádzač nie je povinný vo svojej ponuke predkladať referenciu, ktorá sa nachádza v evidencii referencií. Na túto skutočnosť upozorní verejného obstarávateľa a zároveň vo svojej ponuke uvedie adresu internetovej stránky, kde sa predmetná referencia nachádza. Uvedený zoznam musí obsahovať minimálne jednu zákazku na dodávku elektrickej energie v minimálnom objeme 50 000,00 EUR s DPH korporátnym odberateľom (nie domácnosťou). Za rozhodné obdobie sa považuje posledné 3 priebežné roky, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania. V prípade, ak uchádzač uvedie v zozname dodávky, ktorých dodávanie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname vyčísli zvlášť iba hodnotu za tú časť dodávok, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období. V prípade, ak dodávky realizoval uchádzač
ako člen skupiny dodávateľov, vyčísli a uvedie iba finančný objem dodávaný ním samotným. V prípade, ak zoznam
dodávok obsahuje aj dodávky, ktorú sú iné, ako predmet zákazky, vyčísli a uvedie iba finančný objem za dodávky
elektrickej energie. V prípade, že finančný objem dodávok je v inej mene ako EUR, údaje je potrebné prepočítať podľa kurzového lístka Európskej centrálnej banky platného v deň predkladania ponúk, pričom v ponuke je potrebné uviesť, ktorým mena bola prepočítaná na EUR.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Úradne overené platné povolenie na podnikanie v elektroenergetike dodávke elektrickej energie, ktoré oprávňuje
uchádzača podnikať v oblasti elektriky v súlade s § 6 zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zemne a doplnení
niektorých zákonov, podľa bodu 16.2.2. týchto súťažných podkladov
2. Čestné vyhlásenie uchádzača o pridelení EIC kódu označenie účastníka na trhu s energiou, v ktorom uvedie číslo EIC kódu
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Sú uvedené v časti B4 súťažných podkladov - Spôsob realizácie elektronickej aukcie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.03.2022 09:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.03.2022 09:30
Miesto: Komunál - Servis, s.r.o., Samova 11, 949 01 Nitra. Pod otváraním ponúk sa na účely elektronickej komunikácie
rozumie elektronické sprístupnenie ponúk elektronickým nástrojom eZakazky.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Z dôvodu použitia elektronickej aukcie na vyhodnotenie ponúk je otváranie ponúk neverejné a nebude zaslaná ani zápisnica z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Predpokladaná hodnota zákazky je stanovená ako predpokladaná celková cena za dodávky elektrickej energie pre verejného obstarávateľa a ďalších verejných obstarávateľov pristupujúcich k verejnému obstarávaniu za obdobie 24 mesiacov vyjadrené v Eur bez DPH vrátane tarify za distribúciu elektriny, vrátane prenosu elektriny a strát pri prenose a distribúcii elektriny, ako aj ostatných regulovaných položiek (tarifa za systémové služby, tarifa za prevádzkovanie systému) podľa cenového rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví Slovenskej republiky (ÚRSO), vrátane spotrebnej dane a odvodu do Národného jadrového fondu na vyraďovanie jadrových zariadení a na nakladanie s vyhoretým jadrovým palivom a rádioaktívnymi odpadmi.
2. Komunikačným portálom v zmysle § 20 ods. 2 ZVO je pre potreby tejto zákazky portál www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na elektronickom komunikačnom nástroji eZakazky na portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov
uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk
V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo v zadávanej zákazke. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na e-mailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch.
3. V súlade s § 39 Zákona, hospodársky subjekt môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené
verejným obstarávateľom predbežne nahradiť predložením jednotného európskeho dokumentu (JED) alebo čestným vyhlásením. Uchádzač doručí doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené JED alebo čestným vyhlásením verejnému obstarávateľovi v lehote stanovenej podľa §39, ods. 6 resp. § 114 ods. 1 Zákona.
4. Výsledkom verejnej súťaže bude Rámcová dohoda uzatvorená s úspešným uchádzačom na obdobie 24 mesiacov.
5. Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam - Zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike a Zákon č. 250/2012 Z.z. o regulácií v sieťových odvetviach.
6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené VO, jeho predmetom nie je obstarávanie inovácií a nejedná sa ani o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
01.03.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité