II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Informačný systém verejnej správy Systém na sledovanie legislatívneho procesu.
Referenčné číslo: k CRD - 346/2022
II.1.2)
Hlavný kód CPV
72222300-0
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom tejto nadlimitnej zákazky na poskytnutie služby je vytvorenie, dodanie a implementácia informačného systému verejnej správy Systém na sledovanie legislatívneho procesu (ďalej len ako ISVS SSLP), ktorý bude slúžiť primárne podľa požiadaviek zákona č. 350/1996 Z. z. o rokovacom poriadku Národnej rady Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov na zabezpečenie odborných, organizačných a technických úloh spojených so zabezpečovaním činnosti Národnej rady Slovenskej republiky, jej výborov, osobitných kontrolných výborov a komisií vrátane parlamentnej dokumentácie a tlačovej služby, čím sleduje elektronickú podporu pôsobnosti Národnej rady Slovenskej republiky v oblasti zákonodarstva, kontroly a vnútornej i zahraničnej politiky. Predmetom zákazky je aj zabezpečenie služieb technickej podpory prevádzky, údržby a rozvoja ISVS SSLP z dôvodu zabezpečenia jeho riadnej prevádzkyschopnosti a úprav funkcionalít tak, aby mohla byť zabezpečená interoperabilita so všetkými informačnými systémami, s ktorými bude ISVS SSLP integrovaný. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v príslušných súťažných podkladoch.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
4 149 808,37
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
72000000-5
72227000-2
72267100-0
72310000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Námestie Alexandra Dubčeka 1
812 80 Bratislava
Slovenská republika
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom tejto nadlimitnej zákazky na poskytnutie služby je vytvorenie, dodanie a implementácia informačného systému verejnej správy Systém na sledovanie legislatívneho procesu (ďalej len ako ISVS SSLP), ktorý bude slúžiť primárne podľa požiadaviek zákona č. 350/1996 Z. z. o rokovacom poriadku Národnej rady Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov na zabezpečenie odborných, organizačných a technických úloh spojených so zabezpečovaním činnosti Národnej rady Slovenskej republiky, jej výborov, osobitných kontrolných výborov a komisií vrátane parlamentnej dokumentácie a tlačovej služby, čím sleduje elektronickú podporu pôsobnosti Národnej rady Slovenskej republiky v oblasti zákonodarstva, kontroly a vnútornej i zahraničnej politiky. Predmetom zákazky je aj zabezpečenie služieb technickej podpory prevádzky, údržby a rozvoja ISVS SSLP z dôvodu zabezpečenia jeho riadnej prevádzkyschopnosti a úprav funkcionalít tak, aby mohla byť zabezpečená interoperabilita so všetkými informačnými systémami, s ktorými bude ISVS SSLP integrovaný. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v príslušných súťažných podkladoch, ako aj v návrhu obchodných podmienok - Zmluva o dielo na dodávku softvérového diela; Zmluva o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému; Zmluva o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností; Sprostredkovateľská zmluva - Zmluva o spracúvaní osobných údajov.
Verejný obstarávateľ (objednávateľ) si vyhradzuje právo uplatniť si u úspešného uchádzača (dodávateľa) právo opcie na rozšírenie predmetu Zmluvy o dielo na dodávku softvérového diela a to výlučne o zhotovenie a dodanie modulu majetkové priznania v súlade so špecifikáciou uvedenou v Prílohe č. 1 Zmluvy o dielo na dodávku softvérového diela, ako aj v ďalšej zadávacej dokumentácii. Pre odstránenie pochybností platí, že verejný obstarávateľ (objednávateľ) je právo opcie oprávnený využiť a žiadne z ustanovení Zmluvy o dielo na dodávku softvérového diela nemožno vykladať tak, že verejný obstarávateľ (objednávateľ) má aj povinnosť právo opcie využiť. Verejný obstarávateľ (objednávateľ) je oprávnený uplatniť právo opcie v lehote dohodnutej v bode 5.3 Zmluvy o dielo na dodávku softvérového diela, t. j. najneskôr do uplynutia 18 mesiaca od nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo na dodávku softvérového diela.
Verejný obstarávateľ (objednávateľ) si vyhradzuje právo uplatniť si u úspešného uchádzača (poskytovateľa) právo opcie na predĺženie doby platnosti Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému (ďalej len opcia) v cykloch (2 roky + 1 rok), teda spolu najviac o 3 roky, t. j. verejný obstarávateľ (objednávateľ) je oprávnený využiť opciu aj čiastočne alebo na viackrát. V zmysle uvedeného bola dohodnutá maximálna doba trvania Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému na 8 rokov za predpokladu využitia opcie verejným obstarávateľom (objednávateľom) v maximálnom možnom rozsahu 3 roky. Pre odstránenie pochybností platí, že verejný obstarávateľ (objednávateľ) je právo opcie oprávnený využiť a žiadne z ustanovení Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému nemožno vykladať tak, že verejný obstarávateľ (objednávateľ) má aj povinnosť právo opcie využiť.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
4 149 808,37
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
120
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opis opcií:
Verejný obstarávateľ (objednávateľ) si vyhradzuje právo uplatniť si u úspešného uchádzača (dodávateľa) právo opcie na rozšírenie predmetu Zmluvy o dielo na dodávku softvérového diela a to výlučne o zhotovenie a dodanie modulu majetkové priznania v súlade so špecifikáciou uvedenou v Prílohe č. 1 Zmluvy o dielo na dodávku softvérového diela, ako aj v ďalšej zadávacej dokumentácii. Pre odstránenie pochybností platí, že verejný obstarávateľ (objednávateľ) je právo opcie oprávnený využiť a žiadne z ustanovení Zmluvy o dielo na dodávku softvérového diela nemožno vykladať tak, že verejný obstarávateľ (objednávateľ) má aj povinnosť právo opcie využiť. Verejný obstarávateľ (objednávateľ) je oprávnený uplatniť právo opcie v lehote dohodnutej v bode 5.3 Zmluvy o dielo na dodávku softvérového diela, t. j. najneskôr do uplynutia 18 mesiaca od nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo na dodávku softvérového diela.
Verejný obstarávateľ (objednávateľ) si vyhradzuje právo uplatniť si u úspešného uchádzača (poskytovateľa) právo opcie na predĺženie doby platnosti Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému (ďalej len opcia) v cykloch (2 roky + 1 rok), teda spolu najviac o 3 roky, t. j. verejný obstarávateľ (objednávateľ) je oprávnený využiť opciu aj čiastočne alebo na viackrát. V zmysle uvedeného bola dohodnutá maximálna doba trvania Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému na 8 rokov za predpokladu využitia opcie verejným obstarávateľom (objednávateľom) v maximálnom možnom rozsahu 3 roky. Pre odstránenie pochybností platí, že verejný obstarávateľ (objednávateľ) je právo opcie oprávnený využiť a žiadne z ustanovení Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému nemožno vykladať tak, že verejný obstarávateľ (objednávateľ) má aj povinnosť právo opcie využiť.
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu (napr. Zmluva o združení ...atď.) na účely účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá/vyhodnotená ako úspešná, tak všetci členovia skupiny dodávateľov budú povinní v zmysle § 37 ods. 2 zákona o VO vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu podľa príslušných právnych predpisov a to z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Z dokumentácie, ktorá preukazuje vytvorenie určitej právnej formy medzi všetkými členmi skupiny dodávateľov, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky vytvorenej určitej právnej formy spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi zmluvnú dokumentáciu, ktorá preukazuje vytvorenie určitej právnej formy medzi všetkými členmi skupiny dodávateľov, a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) zmluvy, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 zákona o VO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, t. j. rozšírený reverzný postup (super-reverzná verejná súťaž).
Verejný obstarávateľ si dovoľuje so zreteľom na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní zdôrazniť ustanovenie § 55 ods. 1 zákona o VO, podľa ktorého, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr alebo ak sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk, verejný obstarávateľ je povinný po vyhodnotení ponúk vyhodnotiť splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk, je povinný vyhodnotiť u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky.
Verejný obstarávateľ si dovoľuje so zreteľom na vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky zdôrazniť ustanovenie § 55 ods. 1 zákona o VO (druhá veta predmetného ustanovenia), podľa ktorého, ak verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk, je povinný vyhodnotiť u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky.
Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 1 písm. a) a b) zákona o VO, aby
a)uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok,
b)navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o VO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý ma subdodávateľ plniť.
Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že uplatňuje so zreteľom na § 38 ods. 1 písm. d) zákona o VO podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO. Podmienka podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO je vymedzená v príslušných SP.
Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača, aby zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou - podrobne v príslušných SP.
Verejný obstarávateľ uvádza, že nerozdelil zákazku na časti a odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je súčasťou príslušných SP.