Oznámenie 15846 - MSS

Obsah

15846 - MSS
Vestník č. 64/2022 - 08.03.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská správa ciest
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00003328
Miletičova 19, 82619 Bratislava-Ružinov
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Patrícia Svrčková
Telefón: +421 949885855
Email: patricia.svrckova@ssc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.ssc.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437289
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/437289
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Štátna rozpočtová organizácia
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Investičná výstavba, správa ciest a údržba ciest I. triedy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Výber mobilného operátora
Referenčné číslo: SSC/2022/1500/1
II.1.2) Hlavný kód CPV
64212000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú služby poskytované mobilným operátorom a nákup akciových mobilných telefónov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený súťažných podkladoch. Výsledkom tejto verejnej súťaže je uzatvorenie rámcovej dohody na obdobie 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu vo výške 235 633,24 EUR bez DPH, ktorý je určený ako maximálny limit rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
235 633,24 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto poskytnutia predmetu zákazky je celé územie Slovenskej republiky. Miestom dodania tovarov je adresa verejného obstarávateľa.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom tejto zákazky je zabezpečenie komplexných, bezpečných, bežne a ekonomicky výhodných mobilných elektronických komunikačných služieb vrátane dátových služieb a vrátane bezplatného vytvorenia hlasovej virtuálnej privátnej siete prostredníctvom vlastnej siete mobilných telefónov.

Predpokladané množstvá čerpania počas trvania rámcovej dohody:
Počet SIM kariet s hlasovým paušálom + internet v mobile: 259 ks
1. Z toho PRODUKT 1: 244 ks
2. Z toho PRODUKT 2: 15 ks
Počet dátových SIM kariet do zariadení (bez dodania zariadení): 63 ks

Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
235 633,24 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 10.000,00 EUR (slovom desať tisíc eur). Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené vo Zväzku 1, Časť 1.1 Pokyny pre uchádzačov, Článok III Príprava ponuky, bod 20 Zábezpeka k ponuke súťažných podkladov.

2. Miesto vykonania: celé územie Slovenskej republiky. Verejný obstarávateľ požaduje úroveň pokrytia sieťou mobilných hlasových služieb 2G minimálne 98 % obyvateľstva Slovenskej republiky, úroveň pokrytia sieťou mobilných dátových služieb a internetu technológiou minimálne 3G a vyššou minimálne 85 % obyvateľstva Slovenskej republiky a úroveň pokrytia sieťou mobilných dátových služieb a internetu technológiou minimálne 4G a vyššou minimálne 85 % obyvateľstva Slovenskej republiky.

3. Termín poskytnutia predmetu zákazky: Na základe rámcovej dohody o poskytovaní mobilných elektronických komunikačných služieb (Zväzok 2 týchto súťažných podkladov) a opisu predmetu zákazky (Zväzok 3 týchto súťažných podkladov) je lehota plnenia v trvaní maximálne 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody o poskytovaní mobilných elektronických komunikačných služieb alebo do vyčerpania finančného limitu vo výške 235 633,24 EUR bez DPH, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona.

2. V súlade s § 32 ods. 3 zákona uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona, ak verejný
obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Verejný
obstarávateľ nie je orgán verejnej moci a teda požaduje preukázanie dokladov v zmysle § 32 ods. 2 písm. a) až f)
zákona.

3. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom
uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní
splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona.

4. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. Z predloženého jednotného európskeho
dokumentu musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 32 zákona v tomto postupe zadávania zákazky. Súhrnný
materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html . Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť iba globálny údaj.

5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne.

6. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona a podľa § 34 ods. 3 zákona a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke.

7. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (scan originálu alebo scan úradne osvedčenej kópie dokladov, ak nie je uvedené inak):
1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutých služieb (referencia) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v súlade s § 34 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorým uchádzač preukáže realizáciu aspoň jednej zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v hodnote minimálne 180 000,00 EUR bez DPH.

Uchádzač pri poskytnutých službách rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktoré budú uvedené v zozname poskytnutých služieb uvedie nasledovné informácie:
a) Identifikácia služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorý bol poskytnutý, spolu s opisom poskytnutých služieb, aby bolo možné vyhodnotiť splnenie podmienok účasti,
b) Identifikácia odberateľa,
c) Cena za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktoré boli poskytnuté,
d) Lehota poskytnutia služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky,
e) Meno, funkcia a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť.

Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, lehotu plnenia, cenu poskytnutých služieb v EUR bez DPH ku dňu predkladania ponuky a registračné číslo tejto referencie.

V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj poskytnuté služby, ktoré presahujú stanovené obdobie posledných 3 rokov od vyhlásenia VO, uchádzač v zozname zmlúv uvedie zvlášť aj cenu iba za tú časť, ktorá bola uskutočnená v požadovanom období.

V prípade, ak poskytnutie služby realizoval záujemca/uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. Od skupiny dodávateľov sa nevyžaduje, aby vytvorila právnu formu na účely účasti vo verejnom obstarávaní.

2. Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny uchádzačov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 06.04.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.04.2022 10:30
Miesto: Slovenská správa ciest, Miletičova 19, 826 19 Bratislava (zasadačka).
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v tomto oznámení je maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní právo zmluvu nepodpísať a zrušiť verejné obstarávanie, ak ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
2. Verejný obstarávateľ zadávanie zákazky realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej len "IS EVO"). Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách pre záujemcu/uchádzača, ktoré sú zverejnené na stránke portálu IS EVO v položke menu Príručky (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html). Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať prostredníctvom systému IS EVO. Verejný obstarávateľ pri komunikácií elektronicky prostredníctvom systému EVO uvádza, že moment odoslania dokumentu sa považuje za moment jeho doručenia adresátovi. Ďalšie informácie týkajúce sa komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Verejný obstarávateľ uplatňuje v predmetnom obstarávaní podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.
4. Verejný obstarávateľ v súlade s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia
podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po
vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí.
5. Nakoľko verejnému obstarávateľovi nie je umožnený prístup k údajom z IS verejnej správy podľa §1 ods.3 zákona č.177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na zníženie administratívnej záťaže využívaním IS verejnej správy, uchádzač je povinný predložiť všetky doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia.
6. Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a GDPR.
7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie
zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
02.03.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité