Oznámenie 16047 - MSS

Obsah

16047 - MSS
Vestník č. 66/2022 - 10.03.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Natália Fabiánová
Telefón: +421 552341583
Email: natalia.fabianova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434723
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2533
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Servis prístrojov pre prípravu klinických vzoriek a digitalizáciu hmotnostno-spektrometrických dát
Referenčné číslo: REK001593/2021-UVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
50421000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie pozáručného servisu hmotnostných spektrometrov, separačných modulov (kvapalinových chromatografov), ultracentrifúg, generátora dusíka a kompresorov, ktorý spočíva v pravidelných servisných prehliadkach a diagnostike, v intervaloch stanovených výrobcom daného prístroja, kalibrácie a adjustácie prístrojov. Súčasťou servisu je aj inštalácia originálnych náhradných dielov k danému prístroju v prípade, ak bude diagnostikou prístroja zistená potreba výmeny náhradného dielu daného prístroja.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
57 051,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Časť A - Servis pre prístrojovú techniku Bruker
Časť č.: A
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50532000-3
38433100-0
38432200-4
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Lekárska fakulta, Ústav lekárskej a klinickej biofyziky, Trieda SNP 1, 040 11 Košice
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie pozáručného servisu hmotnostných spektrometrov a separačných modulov (kvapalinových chromatografov), ktorý spočíva v pravidelných servisných prehliadkach a diagnostike, v intervaloch stanovených výrobcom daného prístroja, kalibrácie a adjustácie prístrojov. Súčasťou servisu je aj inštalácia originálnych náhradných dielov k danému prístroju v prípade, ak bude diagnostikou prístroja zistená potreba výmeny náhradného dielu daného prístroja.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1A - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
27 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Integratívna stratégia v rozvoji personalizovanej medicíny vybraných zhubných nádorových ochorení a jej vplyv na kvalitu života, akronym LISPER, kód ITMS 2014+ 313011V446, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 067/2020/OPII/VA.
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov, vzniknutých na základe tejto dohody, verejný obstarávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov.

Predmet zákazky je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je poskytovateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
c) Výskumná agentúra,
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Časť B - Servis pre prístrojovú techniku Agilent Technologies
Časť č.: B
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50532000-3
38433100-0
38432200-4
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Lekárska fakulta, Ústav lekárskej a klinickej biofyziky, Trieda SNP 1, 040 11 Košice
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie pozáručného servisu hmotnostných spektrometrov a separačných modulov (kvapalinových chromatografov), ktorý spočíva v pravidelných servisných prehliadkach a diagnostike, v intervaloch stanovených výrobcom daného prístroja, kalibrácie a adjustácie prístrojov. Súčasťou servisu je aj inštalácia originálnych náhradných dielov k danému prístroju v prípade, ak bude diagnostikou prístroja zistená potreba výmeny náhradného dielu daného prístroja.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1B - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
21 980,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Integratívna stratégia v rozvoji personalizovanej medicíny vybraných zhubných nádorových ochorení a jej vplyv na kvalitu života, akronym LISPER, kód ITMS 2014+ 313011V446, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 067/2020/OPII/VA.
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov, vzniknutých na základe tejto dohody, verejný obstarávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov.

Predmet zákazky je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je poskytovateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
c) Výskumná agentúra,
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Časť C - Servis ultracentrifúg
Časť č.: C
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50532000-3
42931100-2
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Lekárska fakulta, Ústav lekárskej a klinickej biofyziky, Trieda SNP 1, 040 11 Košice
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie pozáručného servisu ultracentrifúg, ktorý spočíva v pravidelných servisných prehliadkach a diagnostike, v intervaloch stanovených výrobcom daného prístroja, kalibrácie a adjustácie prístrojov. Súčasťou servisu je aj inštalácia originálnych náhradných dielov k danému prístroju v prípade, ak bude diagnostikou prístroja zistená potreba výmeny náhradného dielu daného prístroja.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1C - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
2 935,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Integratívna stratégia v rozvoji personalizovanej medicíny vybraných zhubných nádorových ochorení a jej vplyv na kvalitu života, akronym LISPER, kód ITMS 2014+ 313011V446, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 067/2020/OPII/VA.
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov, vzniknutých na základe tejto dohody, verejný obstarávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov.

Predmet zákazky je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je poskytovateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
c) Výskumná agentúra,
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Časť D - Servis generátora dusíka a kompresorov
Časť č.: D
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50532000-3
42980000-9
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Lekárska fakulta, Ústav lekárskej a klinickej biofyziky, Trieda SNP 1, 040 11 Košice
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie pozáručného servisu generátora dusíka a kompresorov, ktorý spočíva v pravidelných servisných prehliadkach a diagnostike, v intervaloch stanovených výrobcom daného prístroja, kalibrácie a adjustácie prístrojov. Súčasťou servisu je aj inštalácia originálnych náhradných dielov k danému prístroju v prípade, ak bude diagnostikou prístroja zistená potreba výmeny náhradného dielu daného prístroja.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1D - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
5 136,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo spôsobom podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.

Podľa § 32 ods. 3 prvej vety zákona o verejnom obstarávaní uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi nasledovné doklady:
- potvrdenia zdravotnej poisťovne a sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 1 písm. b) a ods. 2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní,
- potvrdenia miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 1 písm. c) a ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní,
- výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní týmito typmi dokladu.

V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní nemal možnosť prístupu do informačného systému OverSi, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál príslušného výpisu/dokladu, resp. jeho osvedčenú kópiu.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ, v súlade s § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, vylúči uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.

Ak uchádzač predkladá ponuku na viacero častí predmetu zákazky, splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje len raz.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 05.04.2022 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.04.2022 10:00
Miesto: Neverejné otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie elektronickými prostriedkami, spôsobom určeným funkcionalitou EKS, sa uskutoční v súlade so zákonom v rámci systému EKS na adrese Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky.

Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa na adrese http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036
a zároveň umožňuje priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2533.

Vysvetlenie informácií uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred a to prostredníctvom portálu systému EKS. Vysvetlenie súťažných podkladov bude verejne a priamo prístupné na elektronickej tabuli v rámci systému EKS.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup verejného obstarávania, ak by došlo k zmene financovania predmetu zákazky, najmä ak by poskytovateľ finančných prostriedkov neakceptoval proces verejného obstarávania, alebo by neudelil súhlas na uzatvorenie rámcovej dohody s úspešným uchádzačom, prípadne by odstúpil od Zmluvy o poskytnutí NFP.

Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Postupom a v lehotách podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
04.03.2022

Redakčné opravy

43292 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 221/2022
V oznámení 16047-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 066/2022 zo dňa 10.03.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.10.2022 00:00 Má byť: 28.02.2023 00:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Zdôvodnenie: Verejný obstarávateľ odôvodňuje predĺženie lehoty viazanosti ponúk skutočnosťou, že proces verejného obstarávania pravdepodobne nebude ukončený do pôvodnej lehoty viazanosti ponúk.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité