Oznámenie 15803 - WYS

Obsah

15803 - WYS
Vestník č. 63/2022 - 07.03.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzitná knižnica v Bratislave
IČO: 00164631
Michalská 1, 81417 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Veronika Šestáková
Telefón: +421 904573259
Fax: +421 00000000
Email: sestakova@obstarame.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/606
Hlavná adresa(URL): https://www.ulib.sk/sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437454
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/18275/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Upratovanie a opakované čistenie s použitím dezinfekcie na báze alkoholu
Referenčné číslo: OV21UKB060
II.1.2) Hlavný kód CPV
90911200-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečiť upratovanie a opakované čistenie s použitím dezinfekcie na báze alkoholu (ďalej len dezinfekcia) v objektoch verejného obstarávateľa.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky SP, v prílohe č. 1A - Špecifikácia prác, služieb a frekvencia výkonov pre upratovanie priestorov UKB, v prílohe č. 1B - Špecifikácia prác a služieb pre dezinfekciu priestorov UKB a v prílohe č. 2 Opis predmetu obstarávania.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
213 500,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90919200-4
90911300-9
90911200-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zabezpečiť upratovanie a opakované čistenie s použitím dezinfekcie na báze alkoholu (ďalej len dezinfekcia) v objektoch verejného obstarávateľa.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky SP, v prílohe č. 1A - Špecifikácia prác, služieb a frekvencia výkonov pre upratovanie priestorov UKB, v prílohe č. 1B - Špecifikácia prác a služieb pre dezinfekciu priestorov UKB a v prílohe č. 2 Opis predmetu obstarávania.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
213 500,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Viac informácií v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžadujú sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Viac informácií v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.03.2022 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.07.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.03.2022 12:15
Miesto: online sprístupnenie ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Viac informácií v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia.Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom,t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme Josephine považuje okamih jej odoslania v systéme Josephine a to v súlade s funkcionalitou systému.
2.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému Josephine. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému Josephine. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme Josephine. Obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému Josephine.
3. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/.
Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi:
a)v systéme Josephine registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eIDregistruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod.
b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému Josephine. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod.
c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00 hod.
d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky.
4. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/18275/summary, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom.
5. Verejný obstarávateľ požaduje v súlade s § 46 zloženie zábezpeky vo výške 5000 eur. Bližšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
6. V zmysle 56 ods. 8 až 10 úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 5 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa odsekov 2 až 7, ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti:
a) pred podpisom zmluvy predložiť: poistenie pre prípad zodpovednosti za škody vzniknuté z jeho podnikateľskej činnosti vo výške poistného krytia minimálne vo výške 20 000 eur, s výškou poistného krytia min. 20 000,-EUR .
b ) zloženie realizačnej zábezpeky vo výške 5 % zo zmluvnej ceny v EUR s DPH na účet verejného obstarávateľa alebo zložením bankovej záruky a to najneskôr ku dňu podpisu zmluvy o poskytnutí služieb. Bližšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
04.03.2022

Profil Obstarávateľa


Dôležité