II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Náhradné diely pre prístroje a zariadenia pre prípravu klinických vzoriek a digitalizáciu hmotnostno-spektrometrických dát
Referenčné číslo: REK001742/2021-UVO
II.1.2)
Hlavný kód CPV
34913000-0
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávanie originálnych náhradných dielov pre prístrojovú techniku značky Bruker, Agilent Technologies a ostatných prístrojov a hmotnostných spektrometrov vrátane nanokvapalinových chromatografov podľa potreby verejného obstarávateľa.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1A - 1D - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
280 730,81
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Časť A - Náhradné diely pre prístrojovú techniku Bruker
Časť č.: A
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
50532000-3
38433100-0
38432200-4
42931100-2
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Lekárska fakulta, Ústav lekárskej a klinickej biofyziky, Trieda SNP 1, 040 11 Košice
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávanie originálnych náhradných dielov pre prístrojovú techniku značky Bruker podľa potreby verejného obstarávateľa.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1A - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
178 358,77
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Názov projektu: Integratívna stratégia v rozvoji personalizovanej medicíny vybraných zhubných nádorových ochorení a jej vplyv na kvalitu života, akronym LISPER, kód ITMS 2014+ 313011V446, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 067/2020/OPII/VA.
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov, vzniknutých na základe tejto dohody, verejný obstarávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov.
Predmet zákazky je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je poskytovateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
c) Výskumná agentúra,
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Časť B - Náhradné diely pre prístrojovú techniku Agilent Technologies
Časť č.: B
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
50532000-3
38433100-0
38432200-4
42931100-2
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Lekárska fakulta, Ústav lekárskej a klinickej biofyziky, Trieda SNP 1, 040 11 Košice
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávanie originálnych náhradných dielov pre prístrojovú techniku značky Agilent Technologies podľa potreby verejného obstarávateľa.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1B - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
58 172,50
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Názov projektu: Integratívna stratégia v rozvoji personalizovanej medicíny vybraných zhubných nádorových ochorení a jej vplyv na kvalitu života, akronym LISPER, kód ITMS 2014+ 313011V446, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 067/2020/OPII/VA.
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov, vzniknutých na základe tejto dohody, verejný obstarávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov.
Predmet zákazky je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je poskytovateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
c) Výskumná agentúra,
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Časť: 3
II.2.1)
Názov
Časť C - Náhradné diely pre prístrojovú techniku od ostatných výrobcov
Časť č.: C
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
50532000-3
38433100-0
38432200-4
42931100-2
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Lekárska fakulta, Ústav lekárskej a klinickej biofyziky, Trieda SNP 1, 040 11 Košice
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávanie originálnych náhradných dielov pre prístrojovú techniku ostatných výrobcov podľa potreby verejného obstarávateľa.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1C - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
24 912,60
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Názov projektu: Integratívna stratégia v rozvoji personalizovanej medicíny vybraných zhubných nádorových ochorení a jej vplyv na kvalitu života, akronym LISPER, kód ITMS 2014+ 313011V446, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 067/2020/OPII/VA.
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov, vzniknutých na základe tejto dohody, verejný obstarávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov.
Predmet zákazky je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je poskytovateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary),
c) Výskumná agentúra,
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Časť: 4
II.2.1)
Názov
Časť D - Náhradné diely pre hmotnostné spektrometre vrátane nanokvapalinových chromatografov
Časť č.: D
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
50532000-3
38433100-0
38432200-4
42931100-2
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Lekárska fakulta, Ústav lekárskej a klinickej biofyziky, Trieda SNP 1, 040 11 Košice
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávanie originálnych náhradných dielov pre hmotnostné spektrometre vrátane nanokvapalinových chromatografov podľa potreby verejného obstarávateľa.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1D - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
19 286,94
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie