Oznámenie 16132 - WYT

Obsah

16132 - WYT
Vestník č. 66/2022 - 10.03.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Piešťany
IČO: 00612031
Námestie SNP 3, 92145 Piešťany
Slovensko
Kontaktná osoba: Ingrid Ličková
Telefón: +421 337765356
Email: ingrid.lickova@piestany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6581
Hlavná adresa(URL): www.piestany.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437307
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/437307
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Budovanie technického vybavenia odborných učební v Základnej škole Mojmírova v meste Piešťany
Referenčné číslo: 6771/2021/OIaMM/11115/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
39162200-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka a montáž tovaru vrátane jeho dopravy pre Základnú školu, Mojmírova 98, 921 01 Piešťany, vrátane jeho konečného umiestnenia v jazykovej učebni, školskej knižnici, biologicko-chemickej učebni, polytechnickej učebni a vrátane zaškolenia osôb určených k používaniu tovaru v rámci schváleného projektu s názvom Budovanie technického vybavenia odborných učební v Základnej škole Mojmírova v meste Piešťany, kód projektu v ITMS2014+: 302021K525. Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti - časť IKT vybavenie, časť Nábytok a časť Didaktické pomôcky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
75 014,85 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
časť IKT vybavenie
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30213000-5
30213100-6
30214000-2
30231300-0
30237460-1
30237410-6
30213300-8
30232100-5
48000000-8
38652120-7
32340000-8
32342100-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola, Mojmírova 98, 921 01 Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka a montáž tovaru IKT vybavenia vrátane jeho dopravy pre Základnú školu, Mojmírova 98, 921 01 Piešťany, vrátane jeho konečného umiestnenia v jazykovej učebni, školskej knižnici, biologicko-chemickej učebni a vrátane zaškolenia osôb určených k používaniu tovaru v rámci schváleného projektu s názvom Budovanie technického vybavenia odborných učební v Základnej škole Mojmírova v meste Piešťany, kód projektu v ITMS2014+: 302021K525. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky (časti 1) je uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
23 731,02 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO2-SC222-2016-13, Prioritná os: 2 - Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám
II.2.14) Doplňujúce informácie
termín dodania: v lehote do 3 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy
Časť: 2
II.2.1) Názov
časť Nábytok
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
39121100-7
39112000-0
39180000-7
39151200-7
39134000-0
39122000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola, Mojmírova 98, 921 01 Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka a montáž Nábytku vrátane jeho dopravy pre Základnú školu, Mojmírova 98, 921 01 Piešťany, vrátane jeho konečného umiestnenia v polytechnickej učebni, jazykovej učebni, školskej knižnici, biologicko-chemickej učebni a vrátane zaškolenia osôb určených k používaniu tovaru v rámci schváleného projektu s názvom Budovanie technického vybavenia odborných učební v Základnej škole Mojmírova v meste Piešťany, kód projektu v ITMS2014+: 302021K525. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky (časti 2) je uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
32 400,93 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO2-SC222-2016-13, Prioritná os: 2 - Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám
II.2.14) Doplňujúce informácie
termín dodania: v lehote do 3 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy
Časť: 3
II.2.1) Názov
časť Didaktické pomôcky
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
39162000-5
39162110-9
38510000-3
42671100-1
38437000-7
38432000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola, Mojmírova 98, 921 01 Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka a montáž Didaktických pomôcok vrátane dopravy pre Základnú školu, Mojmírova 98, 921 01 Piešťany, vrátane ich konečného umiestnenia v polytechnickej učebni, školskej knižnici, biologicko-chemickej učebni a vrátane zaškolenia osôb určených k používaniu tovaru v rámci schváleného projektu s názvom Budovanie technického vybavenia odborných učební v Základnej škole Mojmírova v meste Piešťany, kód projektu v ITMS2014+: 302021K525. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky (časti 3) je uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
18 882,90 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO2-SC222-2016-13, Prioritná os: 2 - Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám
II.2.14) Doplňujúce informácie
termín dodania: v lehote do 3 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 112 ods. 4 písm. a) a podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO"), predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4, 5 zákona o VO.
- podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 1 písm. a) až d) zákona o VO predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a) až d), resp. ods. 4, 5 zákona o VO.

V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním
informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon proti byrokracii) ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike:
1./ nie je povinná predkladať doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu
podľa § 112 ods. 4 písm. a) a podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO, ak je zapísaný v Registri právnických osôb.
2./ nie je povinná predkladať výpis z registra trestov fyzickej osoby podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 2
písm. a) zákona o VO, ak poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby (podľa vzoru súhlasu, ktorý je súčasťou súťažných podkladov).
3./ nie je povinná predkladať výpis z registra trestov právnickej osoby § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o VO, ak poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov právnickej osoby (podľa vzoru súhlasu, ktorý je súčasťou súťažných podkladov).
Bezúhonnosť právnickej osoby verejný obstarávateľ posúdi v zmysle § 10 a § 10a zákona č. 330/2007 Z. z. o registri
trestov a o mene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov - za výpis z registra trestov právnickej
osoby sa považuje aj zoznam právoplatne odsúdených právnických osôb, ktorý je zverejnený na webovom sídle
Generálnej prokuratúry SR a verejný obstarávateľ si overí bezúhonnosť právnickej osoby aj týmto spôsobom.
4./ nie je povinná predkladať potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 112 ods. 4 písm. b) a
podľa § 32 ods. 2 písm. b) zákona o VO
5./ nie je povinná predkladať potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu
podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 2 písm. c) zákona o VO
6./ nie je povinná predkladať potvrdenie príslušného súdu podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. písm. d)
zákona o VO
7./ Podľa § 1 ods. 7 zákona proti byrokracii, ak z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z
informačných systémov podľa § 1 odsekov 3 a 4 zákona proti byrokracii v rozsahu zdrojových registrov bezodkladne, orgány verejnej moci a právnické osoby podľa odseku 5 zákona proti byrokracii ( t. z. verejný obstarávateľ) sú oprávnené požiadať osoby podľa § 1 odseku 2 zákona proti byrokracii o predloženie výpisov z príslušných zdrojových registrov v listinnej podobe. Listinná podoba výpisov podľa predchádzajúcej vety nesmie byť staršia ako 30 dní, to neplatí, ak ide o hlásenie pobytu podľa osobitného predpisu.

Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o VO, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa
osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o VO - poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu s uvedením
registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu a link na zápis v zozname hospodárskych subjektov vedený na ÚVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: pre 1. časť: IKT vybavenie
V zozname dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzač predloží referencie dodaného tovaru a súvisiacich montážnych (inštalačných) prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej hodnote minimálne: 22.000 EUR bez DPH.

pre 2. časť: Nábytok
V zozname dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzač predloží referencie dodaného tovaru a súvisiacich montážnych (inštalačných) prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej hodnote minimálne: 30.000 EUR bez DPH.

pre 3. časť: Didaktické pomôcky
V zozname dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzač predloží referencie dodaného tovaru a súvisiacich montážnych (inštalačných) prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej hodnote minimálne: 18.000 EUR bez DPH

V prípade, ak uchádzač realizoval zákazku len z časti (napr. ako člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme časť zákazky realizoval. Ak obdobie realizácie zákazky prekračuje referenčné obdobie, je potrebné uviesť okrem celkovej zmluvnej ceny zákazky aj adekvátny finančný objem zodpovedajúci referenčnému obdobiu, za účelom preukázania splnenia podmienky minimálnych finančných objemov požadovaných verejným obstarávateľom počas referenčného obdobia.
K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk.
poznámka: Uchádzač môže použiť vzor zoznamu tovaru a súvisiacich montážnych (inštalačných) prác, ktorý je súčasťou súťažných podkladov
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.03.2022 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.03.2022 13:00
Miesto: Mestský úrad Piešťany, Nám. SNP č. 3, 921 45 Piešťany, v zasadacej miestnosti MsÚ.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Z dôvodu pretrvávania pandemickej situácie súvisiacej so šírením ochorenia COVID-19 sa otváranie ponúk uskutoční on-line a to prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom a to prostredníctvom funkcionality informačného systému použitého na verejné obstarávanie - IS EVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.
2./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o
verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO.
3./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/437307. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení
do privátnej zóny.
4./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému.
5./ V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej
sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo
záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému EVO. Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO.
6./ Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a
komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch.
7./ Predmet zákazky bude financovaný z nenávratného finančného príspevku (NFP) - Operačný program: Integrovaný regionálny operačný program, Prioritná os: 2 - Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám; Investičná priorita: 2.2 Investovanie do vzdelania, školení a odbornej prípravy, zručnosti a celoživotného vzdelávania prostredníctvom vývoja vzdelávacej a výcvikovej infraštruktúry; Špecifický cieľ: 2.2.2 Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl (Výzva - kód Výzvy: IROP-PO2-SC222-2016-13; číslo zmluvy o poskytnutí NFP: IROP-Z-302021K525-222-13, kód ITMS: 302021K525), zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky a rozpočtu mesta Piešťany. Objednávateľ (verejný obstarávateľ) neposkytuje preddavky ani zálohy.
8./ V zmysle § 114 ods. 1 zákona o VO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO alebo čestným vyhlásením.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.03.2022

Redakčné opravy

17338 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 75/2022
V oznámení 16132-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Piešťany, Námestie SNP 3, 921 45 Piešťany zverejnenom vo VVO č. 066/2022 zo dňa 10.03.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 24.03.2022 12:00 Má byť: 30.03.2022 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 24.03.2022 13:00 Má byť: 30.03.2022 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité