Oznámenie 16191 - IPP

Obsah

16191 - IPP
Vestník č. 67/2022 - 11.03.2022

INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Poprad
IČO: 00326470
Nábrežie Jána Pavla II 2802/3, 05801 Poprad
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Alena Uhrinová , Ing. Monika Rontová
Telefón: +421 527167259
Fax: +421 527721218
Email: alena.uhrinova@msupoprad.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.poprad.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rozšírenie cintorína v Poprade Veľkej – ETAPA 1
Referenčné číslo: 5/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
45236000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom realizácie celej stavby je rozšírenie plochy cintorína,s tým súvisiace rozšírenie parkoviska pre osobné autá a rekonštrukcia súvisiacich plôch pre technické zázemie cintorína.
Cieľom je zvýšenie nedostatočnej kapacity súčasného cintorína (hrobové miesta,parkovisko, trasy chodníkov) a vytvorenie pietneho miesta,ktoré bude kvalitným verejným priestorom (súčasná nedostatočná kapacita voľných hrobových miest už začína ohrozovať prevádzku pohrebnocintorínskych služieb).Súbor navrhnutých ekologických riešení-hospodárenie s dažďovou vodou,výsadba zelene,hospodárenie s odpadmi,regulácia plastových výzdob,alebo regulácia druhov hrobov (väčší podiel zelených hrobov), bude priaznivo vplývať na zlepšenie životného prostredia v danom území.
PODROBNEJŠIE ČLENENIE STAVBY NA STAVEBNÉ OBJEKTY A ICH ČASTI :
Vzhľadom na rozpočtované náklady celej stavby sú jednotlivé SO rozdelené na ČASTI,podľa ktorých je možná postupná realizácia po ETAPÁCH.
Predmetom tejto zákazky je realizácia ETAPY 1.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
443 627,42 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Poprad k.ú. Veľká,p.č. KN-E 7600/1, 7612, 7554, 7553, 7552, 7551, 7550, 7549, 7548, 7547, 7546/2, 7613, 7614, 7615, 7616, 7617, 7618, 7619, 7621, 7633, 7634 a parc.č. KN-C 1641/2, 1830/5
II.2.4) Opis obstarávania
V rozsahu uvedenom v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
03.03.2022
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 4
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
Merate s.r.o.
IČO: 46571698
Starý trh 65 , 06001 Kežmarok
Slovensko
Email: merate.kk@gmail.com
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 443 627,42 EUR bez DPH
Celková hodnota zákazky/časti 369 000,93 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Členovia komisie na vyhodnotenie ponúk s právom vyhodnocovať ponuky: Ing. Kristína Horáková, Ing. Monika Rontová, Ing. Adriana Sedláková, JUDr. Anna Gaborčíková, Ing. Daniela Gerčák Polaštiková, člen komisie bez práva vyhodnocovať: Mgr. Alena Uhrinová, Mgr. Michaela Galliková . VO je zelené.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.03.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité