Oznámenie 16227 - WYP

Obsah

16227 - WYP
Vestník č. 67/2022 - 11.03.2022

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Sabinov
IČO: 00327735
Námestie slobody 57, 08301 Sabinov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Telefón: +421 915963032
Email: luptak@arrpsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5972
Hlavná adresa(URL): http://www.sabinov.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437619
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/18627/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zlepšenie technickej infraštruktúry pre obyvateľov MRK v meste Sabinov
Referenčné číslo: 7/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom obstarávania je Zlepšenie technickej infraštruktúry pre obyvateľov MRK v meste Sabinov.
Jedná sa o rekonštrukciu a výstavbu novej komunikácie v nasledovnom rozsahu:
Objekt: SO 01 Komunikácie cestné ul. 17. novembra
Rekonštrukcia cesty je nutná v celom úseku ulice 17. novembra. To znamená od križovatky s ul. 17. novembra vrátane vjazdu vľavo, ktorý je oproti škole až po križovatku s ulicou Hollého, kde riešený úsek končí.
Objekt: SO 02 Komunikácie pešie ul. 17. novembra
Rekonštrukcia chodníkov je nutná v celom úseku ulice 17. novembra. To znamená od križovatky s ul. 17. novembra vrátane vjazdu vľavo, ktorý je oproti škole až po križovatku s ulicou Hollého, kde riešený úsek končí.
Objekt: SO 03 Odstavné a parkovacie plochy ul. 17. novembra
Na základe požiadaviek investora navrhujeme jednu odstavnú plochu pre imobilných, ktorá sa bude nachádzať v tesnej blízkosti vstupu do školy, a to 2 m pred prechodom pre chodcov.
Odstavná plocha bude dĺžky 6 m a šírky 3,5 m s dvoma nábehmi dĺžky 2 m.
Objekt: SO 04 Komunikácie cestné ul. Ružová
Rekonštrukcia cesty je nutná v celom úseku ulice Ružovej. To znamená od križovatky s ul. Námestia slobody až po križovatku s ulicou Jánka Borodáča, kde je koniec úseku rekonštrukcie.
Objekt: SO 05 Komunikácie pešie ul. Ružová
Rekonštrukcia chodníkov je nutná v celom úseku ulice Ružovej. To znamená od križovatky s ul. Námestia slobody vrátane bočnej vetvy, ktorá smeruje za bytové domy parcelou 1009/58 až po križovatku s ulicou Jánka Borodáča, kde je koniec úseku rekonštrukcie.
Objekt: SO 01-Prístupová komunikácia ul .Poľná
(Nová ulica)
Dopravné napojenie prístupovej komunikácie bude na jestvujúcu miestnu komunikáciu k obecným nájomným bytom nižšieho štandardu. Jedná sa o lokalitu Telek, ktorá je dopravne napojená na ul. Jakubovanskú. Prístupová komunikácia (ul. Poľná) je určená pre prístup k budúcej resp. už rozostavanej IBV pre Rómov.
Podrobný opis predmetu obstarávania je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
580 159,73 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233252-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
mesto Sabinov, ul. 17. novembra, ul. Ružová a ul. Poľná.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom obstarávania je Zlepšenie technickej infraštruktúry pre obyvateľov MRK v meste Sabinov.
Jedná sa o rekonštrukciu a výstavbu novej komunikácie v nasledovnom rozsahu:
Objekt: SO 01 Komunikácie cestné ul. 17. novembra
Rekonštrukcia cesty je nutná v celom úseku ulice 17. novembra. To znamená od križovatky s ul. 17. novembra vrátane vjazdu vľavo, ktorý je oproti škole až po križovatku s ulicou Hollého, kde riešený úsek končí.
Objekt: SO 02 Komunikácie pešie ul. 17. novembra
Rekonštrukcia chodníkov je nutná v celom úseku ulice 17. novembra. To znamená od križovatky s ul. 17. novembra vrátane vjazdu vľavo, ktorý je oproti škole až po križovatku s ulicou Hollého, kde riešený úsek končí.
Objekt: SO 03 Odstavné a parkovacie plochy ul. 17. novembra
Na základe požiadaviek investora navrhujeme jednu odstavnú plochu pre imobilných, ktorá sa bude nachádzať v tesnej blízkosti vstupu do školy, a to 2 m pred prechodom pre chodcov.
Odstavná plocha bude dĺžky 6 m a šírky 3,5 m s dvoma nábehmi dĺžky 2 m.
Objekt: SO 04 Komunikácie cestné ul. Ružová
Rekonštrukcia cesty je nutná v celom úseku ulice Ružovej. To znamená od križovatky s ul. Námestia slobody až po križovatku s ulicou Jánka Borodáča, kde je koniec úseku rekonštrukcie.
Objekt: SO 05 Komunikácie pešie ul. Ružová
Rekonštrukcia chodníkov je nutná v celom úseku ulice Ružovej. To znamená od križovatky s ul. Námestia slobody vrátane bočnej vetvy, ktorá smeruje za bytové domy parcelou 1009/58 až po križovatku s ulicou Jánka Borodáča, kde je koniec úseku rekonštrukcie.
Objekt: SO 01-Prístupová komunikácia ul .Poľná
(Nová ulica)
Dopravné napojenie prístupovej komunikácie bude na jestvujúcu miestnu komunikáciu k obecným nájomným bytom nižšieho štandardu. Jedná sa o lokalitu Telek, ktorá je dopravne napojená na ul. Jakubovanskú. Prístupová komunikácia (ul. Poľná) je určená pre prístup k budúcej resp. už rozostavanej IBV pre Rómov.
Podrobný opis predmetu obstarávania je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
580 159,73 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 16
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP Ľudské zdroje, Kód výzvy: OPLZ-PO6-SC611-2021-2
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka sa požaduje vo výške 12 000,- EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných
podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO).
Splnenie týchto podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladu o oprávnení uskutočňovať stavebné práce,
ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 písm. e) a predložením dokladu - doloženým čestným vyhlásením,
že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v
štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 2 písm. f) ZVO.
Hospodársky subjekt môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia v zmysle § 152 ZVO, a to
zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že podľa § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje prekladať od uchádzačov z dôvodu
použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nasledovný doklad:
- doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (§ 32 ods. 2 písm. e) ZVO (v rozsahu zápisov v obchodnom alebo v živnostenskom registri SR).
V prípade, že uchádzačom je skupina dodávateľov, použije sa ustanovenie § 37 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
2.1 Uchádzač predloží a preukáže vyjadrením každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej/ktorých má
uchádzač vedený účet, že
- uchádzač nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie 24 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej
banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo
začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu;
- bežný účet uchádzača nebol predmetom exekúcie za predchádzajúce obdobie 24 mesiacov ku dňu vystavenia
vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v
závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu;
-pri splácaní úveru, uchádzač dodržuje splátkový kalendár.
Verejný obstarávateľ bude akceptovať len vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a verejný obstarávateľ ho neuzná.
Predložené vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia
ponuky.
2.2 Uchádzač predloží Čestné vyhlásenie uchádzača, že ku dňu predloženia ponuky má otvorené účty len v
banke/bankách alebo pobočky zahraničnej banke/bankách, od ktorých predložil vyjadrenie/ia požadované v bode 2.1.
Predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického
postavenia, určených verejným obstarávateľom môže uchádzač aj spôsobom podľa § 39 ZVO a to Jednotným
európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.
Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;
2.
Podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36 ZVO: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.
K § 34 ods. 1 písm. b):
Uchádzač predloží Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorým preukáže, že uskutočnil stavebné práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, pričom preukáže, že celková hodnota stavebných prác na rovnakých alebo obdobných stavebných objektoch bola rovnaká alebo vyššia ako 500 000,- EUR bez DPH.
Ak je celková zmluvná cena uvedená v inej mene ako je EUR, je potrebné uviesť cenu v pôvodnej mene, cenu v EUR, prepočítanú z pôvodnej meny priemerným ročným kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou (ECB) na daný rok, v ktorom sa zákazka uskutočnila, alebo prepočítanú kurzom stanoveným ECB pre rozhodný dátum, ak sa zákazka uskutočnila v roku, pre ktorý ešte nie je stanovený priemerný ročný kurz ECB. Ak sa zákazka viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR pre každú časť zákazky daného obdobia. Prepočet ceny takejto zákazky sa vypočíta ako súčet prepočítaných súm v EUR jednotlivých rokov.
2.
K § 34 ods. 1 písm. h) zákona v nadväznosti na § 36 zákona:
Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz.
Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje.
Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ postupuje pri realizácii verejného obstarávania na Dodávateľa stavebných prác uplatnením
sociálneho aspektu vo vzťahu k ľuďom znevýhodneným na trhu práce kvôli príslušnosti k MRK podľa § 42 ods. 12 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Podrobné informácie o splnení tejto podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní.
Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom sw PROEBIZ, ktorý je certifikovaným systémom v zmysle
zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, podmienky a priebeh e- aukcie sú uvedené v SP.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.05.2022 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2022
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.05.2022 10:00
Miesto: ARR PSK, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk komisiou je neverejné, koná sa bez účasti uchádzačov a údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a uchádzačom sa neposiela zápisnica z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú prístupné prostredníctvom: https://josephine.proebiz.com.
2. V súlade s § 114 ods.1 ZVO hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
3. ÚVO zverejnil súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o jednotnom európskom dokumente a manuál s vysvetlením k vypĺňaniu JEDu:
https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html
Verejný obstarávateľ umožňuje, aby hospodársky subjekt vyplnil v časti IV Podmienky účasti len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI.
4. Zmluva o dielo s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorou je ukončenie finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky (podrobné znenie je v návrhu ZoD, ktorá tvorí prílohu Súťažných podkladov).
5. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý podľa § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit (predpokladanú hodnotu zákazky) vyčlenený verejným obstarávateľom pre požadovaný predmet zákazky.
7. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
8. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Proebiz- JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania.
9. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému.
10. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikácia je možná týmito spôsobmi:
a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje
štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod.
b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod.
c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod.
d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú minimálne 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.03.2022

Redakčné opravy

16263 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 68/2022
V oznámení 16227-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Sabinov, Námestie slobody 57, 083 01 Sabinov zverejnenom vo VVO č. 067/2022 zo dňa 11.03.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 04.05.2022 09:00 Má byť: 05.04.2022 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.05.2022 10:00 Má byť: 05.04.2022 10:00
18550 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 84/2022
V oznámení 16227-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Sabinov, Námestie slobody 57, 083 01 Sabinov zverejnenom vo VVO č. 067/2022 zo dňa 11.03.2022 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 05.04.2022 09:00 Má byť: 08.04.2022 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 05.04.2022 10:00 Má byť: 08.04.2022 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité