Oznámenie 16600 - MSS

Obsah

16600 - MSS
Vestník č. 70/2022 - 16.03.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Štanclová
Telefón: +421 259356511
Email: zuzana.stanclova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6563
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437340
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/15397/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Prevádzka verejných toaliet v správe Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy
Referenčné číslo: MAGS OVO 41738/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
65000000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzkyschopnosti verejných toaliet, vrátane zabezpečenia personálu, čistoty toaliet a dopĺňania hygienických potrieb. Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti v závislosti od miesta poskytnutia služby v nasledovných priestoroch: a) v podchode pre peších na Hodžovom námestí, b) v podchode pre peších na Patrónke, c) v zadnej časti Novej Radnice. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodávka produktov súvisiacich s predmetom zákazky, výkon drobných opráv a zabezpečenie splnenia všetkých zákonných povinností potrebných na prevádzku uvedeného zariadenia v súlade s platnými právnymi predpismi na území Slovenskej republiky.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
661 800,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Prevádzka verejných toaliet v správe Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy - Hodžovo námestie
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90910000-9
90920000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava, v podchode pre peších na Hodžovom námestí
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzkyschopnosti verejných toaliet, vrátane zabezpečenia personálu, čistoty toaliet a dopĺňania hygienických potrieb.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
256 334,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Doba platnosti rámcovej dohody je 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, s možnosťou uplatnenia opcie na predĺženie doby trvania rámcovej dohody s tým, že celková doba trvania nesmie presiahnuť 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Prevádzka verejných toaliet v správe Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy - Patrónka
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90910000-9
90920000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava, v podchode pre peších na Patrónke
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzkyschopnosti verejných toaliet, vrátane zabezpečenia personálu, čistoty toaliet a dopĺňania hygienických potrieb.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
213 600,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Doba platnosti rámcovej dohody je 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, s možnosťou uplatnenia opcie na predĺženie doby trvania rámcovej dohody s tým, že celková doba trvania nesmie presiahnuť 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 3
II.2.1) Názov
Prevádzka verejných toaliet v správe Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy Nová radnica
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90910000-9
90920000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava,v zadnej časti Novej Radnice
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzkyschopnosti verejných toaliet, vrátane zabezpečenia personálu, čistoty toaliet a dopĺňania hygienických potrieb.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
191 866,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Doba platnosti rámcovej dohody je 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, s možnosťou uplatnenia opcie na predĺženie doby trvania rámcovej dohody s tým, že celková doba trvania nesmie presiahnuť 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Tejto verejnej súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:

a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych
spoločenstiev,trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania
zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe - uchádzač preukáže doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace;

b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu
pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace;

c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace;

d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač
preukáže doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace;

e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - uchádzač preukáže doloženým dokladom o oprávnení poskytovať službu na predmet zákazky;

f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým čestným vyhlásením.

g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať;

h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.

2. Verejný obstarávateľ informuje že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy v súlade s § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje od uchádzačov so sídlom v SR predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c), a e) ZVO. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk, možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu.

3. Uchádzači pochádzajúci z iných krajín ako zo Slovenskej republiky sú povinní predkladať verejnému obstarávateľovi aj dokumenty uvedené v písm. b), c), e) a f) (prípadne ich dočasne nahradiť Jednotným európskym dokumentom), keďže verejný obstarávateľ má prístup do registrov zriadených len v Slovenskej republike.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznam a krátky opis požadovaných pdomienok účasti:

1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.

2. Minimálna požadovaná úroveň: uchádzač predloží zoznam služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky poskytnutých za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorých súčet zmluvných cien je v celkovom finančnom objeme minimálne:

pre časť č. 1: 30 000 eur bez DPH,
pre časť č. 2: 25 000 eur bez DPH,
pre časť č. 3: 25 000 eur bez DPH

3. Ak uchádzač predkladá ponuku na viacero častí predmetu zákazky, hodnoty uvedené v bode 2. tohto odseku III.1.3) oznámenia sa sčítavajú a kumulujú.

4. Pod službami rovnakého alebo obdobného charakteru sa považuje zákazka súvisiaca s čistením verejných priestorov a/alebo s prevádzkou priestorov.

5. Zmluvná cena zákaziek bude vyjadrená v EUR (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom Európskej centrálnej banky/ECB platným ku dňu podpisu predmetnej zmluvy o poskytnutí služby, t. j. s uvedením tohto dátumu).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.04.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.04.2022 11:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční v zasadacej miestnosti č.101, Nová radnica, Primaciálne nám. 1, Bratislava.Otváranie ponúk sa uskutoční aj elektronicky. Miestom sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude sprístupnené podľa § 52 ods. 2 ZVO pre všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk v súlade s bodom 18.2 súťažných podkladov. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iuchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
VI.3.1) Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 66 ods. 7 druhej vety ZVO.
VI.3.2) Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje výhradne cez informačný systém Josephine. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky sú dostupné na: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/15397/summary.
VI.3.3) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť
zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného
sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len RPVS) a nie sú zapísaní v RPVS, alebo ktorých
subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú
zapísaní v RPVS.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.03.2022

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité