II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Dezinfekčné prostriedky určené na dezinfekciu infúznej techniky
Referenčné číslo: 152/2022/VO
II.1.2)
Hlavný kód CPV
24455000-8
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky sú dezinfekčné prostriedky určené na dezinfekciu infúznej techniky pre potreby FNsP J. A. Reimana Prešov, zabezpečujúce adekvátny stupeň dezinfekcie kompatibilnými detergentmi. Všetky dezinfekčné prostriedky musia byť doporučené pre dezinfekciu Perfusor Space a Infusomat Space.
Predmet zákazky musí spĺňať kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, musí mať predpísané povolenia a skúšky a musí spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky do dohodnutého miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre užívanie predmetu zmluvy, vrátane zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa v nevyhnutnom rozsahu. Všetky písomné doklady musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
57 036,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky: Fakultná nemocnica s poliklinikou J.A. Reimana Prešov, Hollého 14, 08181 Prešov, sklad MTZ.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú dezinfekčné prostriedky určené na dezinfekciu infúznej techniky pre potreby FNsP J. A. Reimana Prešov, zabezpečujúce adekvátny stupeň dezinfekcie kompatibilnými detergentmi. Všetky dezinfekčné prostriedky musia byť doporučené pre dezinfekciu Perfusor Space a Infusomat Space.
Predmet zákazky musí spĺňať kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, musí mať predpísané povolenia a skúšky a musí spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky do dohodnutého miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre užívanie predmetu zmluvy, vrátane zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa v nevyhnutnom rozsahu. Všetky písomné doklady musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
57 036,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie