II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Komponenty a príslušenstvo VT 2022
Referenčné číslo: REK000574/2022-UVO
II.1.2)
Hlavný kód CPV
30237000-9
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup a dodanie náhradných komponentov do PC, audio príslušenstva, káblov, redukcií a ostatného príslušenstva pre notebooky, počítače a tablety pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý rozsah, tj. na všetky položky predmetu zákazky.
Rozdelenie zákazky na časti by spôsobilo značné problémy pri logistickom zabezpečení a koordinácii dodávania tovaru viacerými subjektami. Rozsah predmetu zákazky je štandardným rozsahom. Na hospodárskom trhu existuje dostatok hospodárskych subjektov, ktoré sú zároveň malými a strednými podnikmi a sú schopné predložiť ponuku a zabezpečiť plnenie predmetu zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa. Nerozdelenie predmetu zákazky na časti teda nespôsobí obmedzenie hospodárskej súťaže.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Prílohe č. 1 - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
292 220,80
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
30234300-1
30234400-2
30237136-1
30237140-2
30237200-1
30237220-7
30237230-0
30237240-3
30237250-6
30237270-2
30237300-2
30237410-6
30237460-1
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská, bližšie definované v samostatných objednávkach.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie náhradných komponentov do PC, audio príslušenstva, káblov, redukcií a ostatného príslušenstva pre notebooky, počítače a tablety pre potreby rozšírenia, upgradu výpočtovej techniky verejného obstarávateľa, vrátane poskytovania záručného servisu a ostatných súvisiacich služieb pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania.
Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za orientačné a v prípade potreby objednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Prílohe č. 1 k rámcovej dohode. Predmet zákazky bude dodávaný na základe objednávok podľa potreby a požiadaviek individuálne dohodnutých v samostatnej objednávke verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje na tovar záruku 12 mesiacov pre batérie do notebookov a UPS, a 24 mesiacov pre ostatné tovary, ktoré tvoria predmet rámcovej dohody. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru verejným obstarávateľom, ak na záručnom liste alebo obale takéhoto tovaru nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú verejný obstarávateľ nemôže užívať tovar pre jeho chyby, za ktoré zodpovedá uchádzač.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Prílohe č. 1 - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
292 220,80
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie