Oznámenie 17032 - MST

Obsah

17032 - MST
Vestník č. 73/2022 - 21.03.2022

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Stretava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00325821
Stretava 12, 07213 Stretava
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Marta Budišová
Telefón: +421 905490863
Email: marbuvo1@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5802
Hlavná adresa(URL): https://www.stretava.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437715
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
MARBU - VO 1, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 52827160
Bratislavská 1617/27 , 04001 Košice
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Marta Budišová
Telefón: +421 905490863
Email: marbuvo1@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5802
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.stretava.sk/
Adresa (URL): https://www.e-bex.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup technológie pre potreby zberného miesta v obci Stretava
Referenčné číslo: Technológia- zberný dvor/marec 2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
42990000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup techniky potrebnej na nakladanie s odpadmi pre účely a potreby obce v zmysle opisu predmetu zákazky a technickej špecifikácie predmetu zákazky - určenej pre samostatné časti predmetu zákazky v súťažných podkladoch v kapitole C. Opis predmetu zákazky a v :
Prílohe č. 3.1 Opis predmetu zákazky samostatná časť predmetu zákazky 1
Prílohe č. 3.2 Opis predmetu zákazky samostatná časť predmetu zákazky 2
Prílohe č. 3.3 Opis predmetu zákazky samostatná časť predmetu zákazky 3
Nákupom obstarávanej techniky techniky uvedenej v pre každú samostatnú časť predmetu zákazky osobitne dôjde k zvýšeniu kapacity triedeného zberu komunálnych odpadov vznikajúcich v záujmovom území, katastrálnom území obce Stretava.
Predmet zákazky predmet samostatných častí - technika bude využívaná na nakladanie s odpadmi, za ktorých zber a nakladanie s nimi zodpovedá, v súlade so zákonom o odpadoch, obec a na ktoré sa nevzťahuje rozšírená zodpovednosť výrobcov.
Realizáciou projektu budú vytvorené podmienky pre rozvoj efektívneho a trvale udržateľného systému nakladania s komunálnym odpadom. Investíciou do infraštruktúry odpadového hospodárstva obec podporí zefektívnenie existujúceho systému triedenia odpadov a zvýšenie množstva vytriedených zložiek odpadov, ktoré sú určené na druhotné spracovanie, čím dôjde k zníženiu množstva zmesového komunálneho odpadu a odpadu zneškodňovaného skládkovaním. Zároveň realizáciou projektu dôjde k zvýšeniu kapacity pre triedený zber komunálnych odpadov v obci.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
248 500,01 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Traktor s príslušenstvom
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16700000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Stretava, Stretava 12, 072 13 Palín
II.2.4) Opis obstarávania:
Samostatná časť 1
-Traktor s výbavou a predprípravou na nakladanie (1 ks) s príslušenstvom
- Čelný nakladač (1 ks)
- Ramenový nosič kontajnerov (1 ks)
- Vlečka s hydraulickou rukou(1 ks)
Bližší opis, rozsah a technická špecifikácia pre samostatnú časť predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch v časti kapitola C. Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 3.1 Opis predmetu zákazky pre samostatnú časť predmetu zákazky 1.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
195 833,34 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-20201-72
Kód žiadosti o NFP: NFP310010CAC1
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Pre nadobudnutie účinnosti zmluvy je potrebné splnenie odkladacích podmienok uvedených v zmluve. Dodávateľ
predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s prísl. práv. predpismi SR a EU
oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Kontajnery
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34928480-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Stretava, Stretava 12, 072 13 Palín
II.2.4) Opis obstarávania:
Samostatná časť 2
- Kontajner otvorený (4 ks)
- Kontajner so sklopným čelom (2 ks)
Bližší opis, rozsah a technická špecifikácia pre samostatnú časť predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch v časti kapitola C. Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 3.2 Opis predmetu zákazky pre samostatnú časť predmetu zákazky 2.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
12 200,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-20201-72
Kód žiadosti o NFP: NFP310010CAC1
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Pre nadobudnutie účinnosti zmluvy je potrebné splnenie odkladacích podmienok uvedených v zmluve. Dodávateľ
predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s prísl. práv. predpismi SR a EU
oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Drvič
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43414000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Stretava, Stretava 12, 072 13 Palín
II.2.4) Opis obstarávania:
Samostatná časť 3
- Drvič drevnej hmoty s podvozkom a motorom ( 1 ks)
Bližší opis, rozsah a technická špecifikácia pre samostatnú časť predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch v časti kapitola C. Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 3.3 Opis predmetu zákazky pre samostatnú časť predmetu zákazky 3.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
40 466,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-20201-72
Kód žiadosti o NFP: NFP310010CAC1
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Pre nadobudnutie účinnosti zmluvy je potrebné splnenie odkladacích podmienok uvedených v zmluve. Dodávateľ
predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s prísl. práv. predpismi SR a EU
oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZoVO.
2. Hospodársky subjekt preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZoVO
- zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZoVO, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, alebo
- predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO (vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených
kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia).
Nevyžaduje sa, aby hosp. subjekt vo verejnom obstarávaní preukazoval splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. g) a h) ZVO, dôkazné bremeno dôkazu, že hospodársky subjekt nespĺňa tieto podmienky účasti, je na verejnom obstarávateľovi.
3. Podľa § 32 ods. 7 ZoVO je podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia podľa ods. 1 písm. b) a c) splnená, ak uchádzač zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32
ods. 2 písm. b) a c) ZoVO.
4. Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZoVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne.
6. Hosp. subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED).
6.1 Verejný obstarávateľ dáva k dispozícii elektronickú verziu formulára JED vo formáte .XML. Pre vyplnenie el. verzie formulára JED prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie (služba ESPD) uverejnil Úrad pre verejné
obstarávanie (ďalej len ÚVO) Príručku k elektronickej službe na vyplnenie a opätovné použitie JEDu.
Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v kapitole B.
Podmienky účasti uchádzačov týchto súťažných podkladov predbežne nahradiť JED-om, ktorý tvorí Prílohu č. 8 týchto súťažných podkladov. Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV. JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. JED-u.
6.2 Ak sú požadované doklady pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v el. databázach, uchádzač v JED-e uvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto el. databáz najmä internetovú adresu el. databázy, akékoľvek identif. údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy.
6.5 Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu VO kedykoľvek v jeho
priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je
následne povinný doručiť doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu.
6.6 Verejný obstarávateľ odporúča postupovať pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia uchádzača v súlade s upozornením ÚVO Zmeny súvisiace so zoznamom hospodárskych subjektov
(https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/informacie-kzoznamu-hospodarskych-subjektov-2ff.html ).
7. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti stanovených v súlade s § 32 ods. 1 ZVO a
preukazovaných podľa § 32 ods. 2 a § 152 ods. 4 ZVO spôsobom podľa § 40 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 33 ZVO sa neuplatňuje.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
1) § 34 ods. 1 písm. m) ZoVO:
Informácie o podmienkach účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, sú uvedené v súťažných
podkladoch. Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa, zároveň je umožnený k súťažným
podkladom vrátane editovateľných príloh, priamy prístup bez obmedzení či poplatkov v systéme E-BEX na adrese
https://e-bex.sk.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné
kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy
bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo
odbornej spôsobilosti.
Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, technickými a odbornými kapacitami
mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok
osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov je uvedená v súťažných podkladoch, v kapitole B. Podmienky účasti.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti pre každú časť predmetu zákazky samostatne, bez ohľadu na to, na
koľko častí predmetu zákazky uchádzač predkladá ponuku.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 28.04.2022 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.04.2022 13:00
Miesto: Otváranie ponúk vykoná komisia elektronicky v systéme E-BEX, na adrese ver. obstarávateľa: Obec Stretava, Stretava 12, 072 13 Palín.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Verejný obstarávateľ (VO) vykonáva predmetné ver. obstarávanie elektronicky v systéme E-BEX. Systém E-BEX je dostupný na internetovej adrese: https://www.e-bex.sk.
2) Pre účely komunikácie vrátane doručovania, realizovanej v systéme E-BEX, sa za moment doručenia dôležitých
písomností medzi VO a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZoVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou E-BEX, podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
3) Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie prostredníctvom systému E-BEX: Dostatočne vopred pred
uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie
informácií uvedených vo výzve a v SP všetkým záujemcom, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
4) Ponuky sa predkladajú elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZoVO v systéme E-BEX (bližšie info v SP).
5) Zábezpeka ponúk sa nevyžaduje.
6) VO vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom,
navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok.
7) VO vyhlasuje, že obmedzuje požadované informácie o podmienkach účasti, v časti IV. podmienky účasti Jednotného európskeho dokumentu na jednu otázku s odpoveďou áno/nie, t.j. či hospodársky subjekt spĺňa všetky požadované podmienky účasti. Ak uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, uchádzač je povinný predložiť JED aj pre túto osobu. V prípade, ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, je potrebné predložiť JED pre každého člena skupiny osobitne.
8) VO nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov ver. sektora (ďalej len RPVS) a nie sú zapísaní v RPVS alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS.
9) Zmluva bude účinná až po úspešnej ex-ante kontrole, poskytovateľom NFP a vykonaní všetkých úkonov spojených s verejným obstarávaním a dodržaní požadovaných lehôt v zmysle ZoVO a nadobudne účinnosť najskôr deň nasledujúci po dni jej zverejnenia na webovej stránke VO.
10) VO stanovuje v súlade s § 38 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov uchádzačom podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) cit. zákona: VO vylúči uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hosp. subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
10) VO uplatní pri vyhodnocovaní ponúk § 66 ods. 7 (druhá veta) ZoVO, verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti (§ 40 ZoVO) a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky (§ 53 ZoVO) sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe stanovených kritérií na vyhodnotenie ponúk.
11) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávaním inovácií a nie je
obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Postupom a v lehotách podľa zákona č. 343/2015 Z. z.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.03.2022

Redakčné opravy

23551 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 104/2022
V oznámení 17032-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Stretava, Stretava 12, 072 13 Stretava zverejnenom vo VVO č. 073/2022 zo dňa 21.03.2022 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 28.04.2022 10:00 Má byť: 17.05.2022 10:00 OPRAVA DÁTUMU IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.04.2022 13:00 Má byť: 17.05.2022 13:00 ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE V rámci predmetného verejného obstarávania, rešpektujúc lehotu vymedzenú v § 113 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ predlžuje lehotu na predkladanie ponúk uvedenú v bode IV.2.2) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a lehotu na otváranie ponúk uvedenú v bode IV.2.7) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, v nadväznosti na opravu súťažných podkladov, vysvetlenie súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie, potrebnej na vypracovanie ponuky uchádzačmi.
23552 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 104/2022
V oznámení 17032-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Stretava, Stretava 12, 072 13 Stretava zverejnenom vo VVO č. 073/2022 zo dňa 21.03.2022 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: 9) Zmluva bude účinná až po úspešnej ex-ante kontrole, poskytovateľom NFP a vykonaní všetkých úkonov spojených s verejným obstarávaním a dodržaní požadovaných lehôt v zmysle ZoVO a nadobudne účinnosť najskôr deň nasledujúci po dni jej zverejnenia na webovej stránke VO. Má byť: 9) Podmienky nadobudnutia platnosti a účinnosti pre každú samostatnú časť predmetu zákazky sú uvedené v Prílohách č. 4.1, 4. 2 a 4.3 v príslušnom Návrhu Kúpnej zmluvy na konkrétnu samostatnú časť predmetu zákazky.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité